AndroidHealthClinic

Mijn HGH voorstel

• Topic Starter Topic Starter
zolang als je hgh zet zal je stofwisseling vertraagd zijn en heb je dus t3 of beter nog t4 nodig... je pakt hem dus net zolang als de hgh... dit zou zonder bijwerkingen op je natuurlijke stofwisseling na gebruik moeten kunnen...

Thanks Eddy.....

Kan niet wachten om te beginnen.

Dat wordt een jaar lang lekker smullen en groeien.

Thanks Eddy.....

Kan niet wachten om te beginnen.

Dat wordt een jaar lang lekker smullen en groeien.

graag gedaan jongen... niets lekkerder dan HGH met monster doseringen AS erbij.. :D

zou zoals BRUTEZ al zei T4 op 100mcg p.d nemen.. 50-200 word aanbevolen.. waarvan ik 50 wat weinig vind en 200 wat te riskant... want ja als je stofwisseling te erg opvoerd kom natuurlijk ook geen onsje aan..

Ik kom pas net kijken, maar van hgh weet ik dat je deze niet voor het slapen moet pakken aangezien je dan op de natuurlijke manier al groeihormonen aan gaat maken...

dus de ochtend is een goed moment omdat je dan juist een hogere concentratie cortisol in je bloed hebt, en dan zou ik het nog eind v/d middag nemen!

Verder lijkt het mij idd verstandig om eerst de hgh in te laten werken (mede doordat je net uit een kuur komt), duurt zowiezo 1 a 2 maandjes eerdat de werking optimaal is.

Correctie me if I'm wrong.

tip: neem even rust na het zetten van je hgh omdat je normaal gesproken ook in je slaap groeit. Dit omdat je ook moe/slaperig wordt van hgh.

Ik kom pas net kijken, maar van hgh weet ik dat je deze niet voor het slapen moet pakken aangezien je dan op de natuurlijke manier al groeihormonen aan gaat maken...

dus de ochtend is een goed moment omdat je dan juist een hogere concentratie cortisol in je bloed hebt, en dan zou ik het nog eind v/d middag nemen!

Verder lijkt het mij idd verstandig om eerst de hgh in te laten werken (mede doordat je net uit een kuur komt), duurt zowiezo 1 a 2 maandjes eerdat de werking optimaal is.

Correctie me if I'm wrong.

tip: neem even rust na het zetten van je hgh omdat je normaal gesproken ook in je slaap groeit. Dit omdat je ook moe/slaperig wordt van hgh.

Ik was inderdaad van plan om het smorgens en VOOR het trainen 5 iu te zetten.

Dank je wel voor je inbreng.

Als ik de gear heb zal ik eens een logje aanmaken en hem ook eens afmaken.

Net zoals eddy maak ik mijn logjes ook nooit af.
:D

Ik was inderdaad van plan om het smorgens en VOOR het trainen 5 iu te zetten.

Dank je wel voor je inbreng.

Als ik de gear heb zal ik eens een logje aanmaken en hem ook eens afmaken.

Net zoals eddy maak ik mijn logjes ook nooit af.
:D

ik zal hem vanzelf zien verschijnen! suc6!

Hey Eddy en john, denk reageer ook nog maar eens, want van trainen is het niet meer gekomen de laatste weken ivm met last van men arm.

Ben ook weer hier en daar wat in het slaan en ben ook het denken om het stapje gaan zetten naar GH, maar eerst eens wat dingen uitzoeken, dus dit is het ideale topic :D:D

Succes en zal het eens gaan aanzien hoe je gaat knallen, dus wie weet doe ik met je mee, maar PM ik je nog over, moet toch een beetje in je schaduw blijven hangen dit jaar bij snowworld:p

Hey Eddy en john, denk reageer ook nog maar eens, want van trainen is het niet meer gekomen de laatste weken ivm met last van men arm.

Ben ook weer hier en daar wat in het slaan en ben ook het denken om het stapje gaan zetten naar GH, maar eerst eens wat dingen uitzoeken, dus dit is het ideale topic :D:D

Succes en zal het eens gaan aanzien hoe je gaat knallen, dus wie weet doe ik met je mee, maar PM ik je nog over, moet toch een beetje in je schaduw blijven hangen dit jaar bij snowworld:p

Nou..ik denk als jij en eddie op het dak van snowworld gaan staan dat we dan een zonsverduistering hebben.. :D

Patrick... ik PM je terug zodra ik ook weer meer info over de gear heb.

Voordat ik ga beginnen wou ik nog ff mijn 'final' kuurvoorstel sturen.

WK 1: 5 iu gh pd (2,5 smorgens bij opstaan en 2,5 iu uur voor het trainen)

WK 2 - WK 30, 40, ??: 10 iu gh pd (5 smorgens bij opstaan en 5 iu uur voor het trainen)

WK 2 - WK 30, 40, ??: 100 mcg T4 smorgens bij de gh (alles in 1 keer).

WK 15: Droge massa kuur (nog nader te specificeren).

Als iemand hier nog tips en/of opmerkingen over heeft dan hoor ik dat graag.

Terug
Naar boven