XXL Nutrition

Mijn introductie aan AAs

• Topic Starter Topic Starter
Je vewacht dus 10kg schoon aan te komen zonder dat je vp stijgt?

Ik weet niet wat ik kan verwachten.
Ik denk alleen wel, omdat ik en korte tijd veel spieren aankom dat me spier vet verhouding gunstiger komt te liggen.
Ik ga er daarom vanuit dat ik niet veel zal stijgen in bf, eerder zakken.
Als ik rond de 14-15% ben aan het eind van me kuur ben ik al tevreden bedoelde ik.

word steeds idioter hier, als eerste kuur gewoon al lekker hgh en slin dr bij joh..

Begin nou maar gewoon eerst op 500 mg test.

2000mg test
2500mg dec
3000mg bold
2600mg mast
0,0001mg primo
-12mg anavar
20iu hgh
Absoluut geen hcg.
En alles 99 maanden.

Zo goed...............? SARCASME

Mensen, welke hgh moet ik halen?
ik begrijp dat de site van hyge.cn plat ligt.

Hoelang train je eigenlijk. Volgens mij kan je er naturel nog meer uithalen. Zou zonde zijn om nu al te gaan kuren. En dan helemaal met insuline en HGH.

Hoelang train je eigenlijk. Volgens mij kan je er naturel nog meer uithalen. Zou zonde zijn om nu al te gaan kuren. En dan helemaal met insuline en HGH.

Mee eens.
Daarnaast, als ik dan toch mag zeiken, zou ik helemaal gezien je vp alleen voor test gaan en niet de rest. Je vp zal dan alleen maar hoger en hoger worden.

1kg eiwitpoeder per week? 4-5 shakes per dag ofzo? Is dat niet veel te veel om uit shakes halen?
Edit: zal wel werken als je fysiek nu al zo is

Mocht je hier mee doorgaan (niet aan te raden voor 1e kuur) ben ik benieuwd naar je sides tijdens en na de kuur.... en ben ook benieuwd naar je nakuur want volgens mij heb ik dit nog niet voorbij zien komen.

Mijn tip, begin gewoon met test 500, als je hier goed bij eet zit je na 12 weken wel aan 8-10 KG spiermassa. Kan je de rest van het geld bewaren voor kuur 2 en meer als je dat wilt. Met een betere verdeling van je geld over meerdere kuren heb je, als je het allemaal net iets langer uitstippelt veel meer winst aan spiermassa.

Niet te spreken over de beste reacties hier dat je natty eerst nog wat langer door zou moeten gaan.

Neem dus wat langer de tijd en denk goed na.

Je hebt nog niet veel verstand van aas zeg je blijf dan gewoon van de slin af. Sowieso niet nodig als eerste kuur (ook de hgh niet). Er is een reden waarom dit wordt afgeraden he. Is gewoon te overdreven als eerste kuur. Pak gewoon test op 500 eventueel ks eerste vier weken (winny bijv). Verder hcg, nolva.

Nogmaals: Als je dit "spelletje" echt wil gaan doen dan zou ik degelijke begeleiding zoeken + een DAGELIJKSE opvolging + iemand die je op elk moment van de dag kan bellen.
Wat jij wil doen kan maar niet zonder bovenstaande en al zeker niet als je voor elk antwoord DBB moet raadplegen....
Doe je dit niet dan gaat dit niet goed aflopen, dat staat vast.

Nogmaals: Als je dit "spelletje" echt wil gaan doen dan zou ik degelijke begeleiding zoeken + een DAGELIJKSE opvolging + iemand die je op elk moment van de dag kan bellen.
Wat jij wil doen kan maar niet zonder bovenstaande en al zeker niet als je voor elk antwoord DBB moet raadplegen....

Agree, als je echt fucking biggy wilt worden en je kunt het betalen ben je dom als je niet meteen aan slin/GH enzo begint, zorg dan alleen wel dat je weet wat je doet of begeleid wordt door iemand die weet wat je moet doen.

Agree, als je echt fucking biggy wilt worden en je kunt het betalen ben je dom als je niet meteen aan slin/GH enzo begint, zorg dan alleen wel dat je weet wat je doet of begeleid wordt door iemand die weet wat je moet doen.

Waar vind ik zo'n aas sportarts in me regio? Groningen
Ik wil ook graag zo iemand vinden, voordat ik ga beginnen.
Ik wil ook me waardes allemaal laten checken voor, tijdens en na.
Waarschijnlijk bestel ik ook supps voor me lever i.v.m. o.a. slecht cholestrol etc.
Ik baal wel dat de hyge site uit de lucht is.
Misschien laat ik hgh dan inderdaad maar weg.
Ik vond het wel een goede toevoeging om zoveel mogelijk massa te behouden na me kuur.

---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

Hoe en waar vind ik.zo iemand?

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

Je hebt nog niet veel verstand van aas zeg je blijf dan gewoon van de slin af. Sowieso niet nodig als eerste kuur (ook de hgh niet). Er is een reden waarom dit wordt afgeraden he. Is gewoon te overdreven als eerste kuur. Pak gewoon test op 500 eventueel ks eerste vier weken (winny bijv). Verder hcg, nolva.

Ik heb niet zoveel verstand ervan als de meeste van jullie.
Natuurlijk ook o.a. omdat ik de praktijk ervaring mis.
Ik heb me langer als een jaar ingelezen in elk geval.

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:13 ----------

2 jaartjes, kom echt makkelijk spiermassa aan alleen gaat dit ook gepaard met vet helaas.
Daarom vind ik hgh wel aantrekkelijk.
Ik ga daarom eerst nog bulken tot dat ik 95 kilo weeg en dan knallen tot over de 100kg.

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

Mee eens.
Daarnaast, als ik dan toch mag zeiken, zou ik helemaal gezien je vp alleen voor test gaan en niet de rest. Je vp zal dan alleen maar hoger en hoger worden.

Je hebt gelijk. Ik denk erover om even te vasten voor me kuur.
Het is wel contra ik wil eerst bulken en zoveel mogelijk naturel pakken en ook lager in vp staan voor ik begin.
Dat betekent wel dat ik het wat haast

---------- Toegevoegd om 15:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:17 ----------

1kg eiwitpoeder per week? 4-5 shakes per dag ofzo? Is dat niet veel te veel om uit shakes halen?
Edit: zal wel werken als je fysiek nu al zo is

Ik eet gewoon veel eiwitten.
Ik haal al voldoende uit me eten en de shakes zijn extra.
Ik las dat ik.moet aimen voor hoe groot ik wil worden en ik wil heel groot worden dus moet ik hoog in me eiwitten zitten.
Uiteraard neemt me.lichaam niet alles op

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

Ik ga me bloedwaardes in elk geval op DBB zetten.
Iemand gaf me een mail van een paar lui die helpen voor €30 met begeleiding.
Heb hierover na gedacht, wil alleen liever telefonisch contact

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

Mocht je hier mee doorgaan (niet aan te raden voor 1e kuur) ben ik benieuwd naar je sides tijdens en na de kuur.... en ben ook benieuwd naar je nakuur want volgens mij heb ik dit nog niet voorbij zien komen.

Mijn tip, begin gewoon met test 500, als je hier goed bij eet zit je na 12 weken wel aan 8-10 KG spiermassa. Kan je de rest van het geld bewaren voor kuur 2 en meer als je dat wilt. Met een betere verdeling van je geld over meerdere kuren heb je, als je het allemaal net iets langer uitstippelt veel meer winst aan spiermassa.

Niet te spreken over de beste reacties hier dat je natty eerst nog wat langer door zou moeten gaan.

Neem dus wat langer de tijd en denk goed na.

Bedankt voor je reactie.
Ik ben bang dat ik niet veel ga overhouden van me eerste kuur.
Omdat ik dan nog te onervaren ben, om alles te behouden.

Deze zijn voor iemand anders, ga zelf voor inject
ik ga wel voor EP met de ug's

2w6s3kl.jpg

Laatst bewerkt:
je moet andere img host gebruiken

ga je nu een winstrol only kuur doen ? XD

Terug
Naar boven