Fitness Seller

Mijn kickstarters kuur met Winstrol 40mg 6 weken

nlajay

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m68
Massa
87kg
Hallo mede BB'ers onder ons,

Het is zover voor mij om mij toch eens te wagen aan anabolen kuur.
Ik wil nog niet te zwaar beginnen en na veel lezen en lezen, heb ik gekozen
om Winstrol te gaan proberen. Dit zonder nakuur na lang overwegen. En uiteindelijk afgeraden door een maat van me en zijn maat die het levert ( die zelf al heel lang in deze business zit)
Ik ga het gewoon proberen met goed te blijven eten etc.

Wat info :

Ik ben 24 jaar
weeg 83 kg
ben 1,68 cm
2 jaar train ervaring (wel helaas met ups en downs).
Train nu 3 maanden serieus op een strak voedingsschema.

Voedings schema :

1e maaltijd : Havermout, eiwitshake banaan + mandarijn (rustdagen 2 sneetjes met 4 eieren zonder dooier)
2e maaltijd : kwark 500ml
3e maaltijd : 2 sneetjes met een pak kipfilet 150gr (eet 3 per snee en de rest eet ik zo op)
4e maaltijd : eiwitshake
5e maaltijd : 200 gr kip 200 gr groente (meestal broccoli), 55 gr rijst
6e maaltijd eiwitshake
7e maaltijd : eiwitshake
8e maaltijd : 500ml kwark ( voor het slapen gaan)

Dit schema volg ik nu 3 maand, om af te vallen maar toch wat te gainen. Ben inmiddels van 93 kg naar 83 kg gegaan (heb wel eens stiekem gecheat meerdere dagen. Maar ben nu alweer 1.5 maand strikt het dieet aan het volgen. VP kunnen ze bij mij helaas nog steeds niet meten ivm dikheid huid. Zit waarschijnlijk rond de 20% ik was min 28%

Supplementen
Creatine
Omega 3
glucosamine
multi vit
Unstoppable pwo
Magnificent PWO 50% dosering
eiwitshakes

Mijn doel is toch wel een beetje lager gaan zitten met vet, en toch meer vvm behouden. Vanuit dit punt ga ik weer min jaartje natural en kijk dan wel weer verder.

Mijn training schema zal ook gaan veranderen en dat wordt als volgt :

Ik wil het liefst elke training verdelen over de dag, maar ivm werk zal dat niet altijd lukken maar goed

Het schema :

Dag 1 – Borst en rug
Dag 2 – Schouders en armen
Dag 3 – Benen en onderrug
Dag 4 – Borst en rug
Dag 5 - Schouders en armen
Dag 6 – Benen en onderrug
Dag 7 – Rust

Dag 1 & 4 – Borst en rug
Borst
Oefening Sets Herhalingen
Bench Press 3-4 10
Incline Bench Press 3-4 10
Dumbbell Pullovers 3-4 10

Rug
Chin Up 3-4 10
Bent Over Row 3-4 10
Deadlift 3-4 10
Buikspieren
Crunches 5 25

Dag 2 & 5 – Schouders en armen
Schouders
Barbell Clean and Press 3-4 10
Dumbbell Lateral Raise 3-4 10
Upright Row 3-4 10
Military Press 3-4 10

Armen
Standing Barbell Curl 3-4 10
Seated Dumbbell Curl 3-4 10
Close Grip Bench Press 3-4 10
Standing Barbell Tricep Extension 3-4 10

Onderarmen
Wrist Curls 3-4 10
Reverse Wrist Curls 3-4 10
Buikspieren
Reverse Crunch 5 25

Dag 3 & 6 – Benen en onderrug
Benen
Squat 3-4 10
Lunge 3-4 10
Leg Curl 3-4 10

Onderrug
Stiff Leg Deadlift 3-4 10
Good Mornings 3-4 10

Kuiten
Standing Calf Raise 3-4 10

Buikspieren
Crunches 5 25

Tevens zal ik hier ook elke dag proberen cardio te doen na de training. Dat houdt in ma wo vrij hardlopen 5km 30m.
En dins don op de fiets 20min na de training.

Ik ga hier zeker proberen een leuke log van te maken met begin foto en eind foto. Tevens zal ik de log proberen te blijven updaten maand lang, om te blijven bekijken hoe ik verder ga zonder de kuur. Dit is puur voor mezelf, maar als anderen het ook leuk en interessant vinden, dan nodig ik je uiteraard uit. Hoe meer mensen hoe meer vreugd :D

Tevens denk ik erover na om wel iets meer te gaan eten voor wat efficiëntere spiermassa. Wat denken jullie ? Feedback en advies graag welkom. Niet zozeer over de kuur winstrol want hier heb ik voor mezelf bewust voor gekozen. Maar voor de rest brandt los en let me know what u think! :D

Laatst bewerkt:
Ga eens wat meer vast voedsel eten bro je eet alleen maar whey shakes? En om af te vallen heeft je lichaam ook goede vetten nodig.. Probeer je vetpercentage onder 15% bij 85 kilo te krijgen en ga dan eens denken aan kuren man man

• Topic Starter Topic Starter
Ik zorg sowieso voor dat ik olijfolie gebruik voor vetten en daarnaast zitten er ook nog vetten in de rest van mijn voedsel lijkt me ? Maar zoals ik idd al eerder zei ga ik wel wat meer erbij eten ipv de shakes. Waarschijnlijk nog wat brood ertussen door met kipfilet of kalkoen filet

En je kwark inname aanpassen krijg je ook een dikke huid van neem dan een blikje tonijn oid. Voor je 2 de maaltijd.

is je trainings schema zelfde als die van arnold?

• Topic Starter Topic Starter
is je trainings schema zelfde als die van arnold?

Klopt het is een schema na aantal anderen te hebben geprobeerd de enige die mij echt aan spreekt. Zo hou je zelfde herhalingen maar kan elke week weer wat gewicht er bij doen. Ik heb deze al eens eerder gedaan in het verleden en beviel me goed :)

Na 3 jaar trainen kun je AAS is overwegen nu nog niet.

Pff ja, je voedingsschema is k*t. Kan er echt niet meer van zeggen.

Waar is al het vlees en de groenten gebleven?

PS: kwark is ook niet done tijdens een cut.

Vervang al die shakes eens door echte voeding en lees je in over wat te eten. Cutten wil zeggen dat je daalt in koolhydraten. Wat jij doet is een onverantwoord crash dieet.

Pff ja, je voedingsschema is k*t. Kan er echt niet meer van zeggen.

Waar is al het vlees en de groenten gebleven?

PS: kwark is ook niet done tijdens een cut.

Vervang al die shakes eens door echte voeding en lees je in over wat te eten. Cutten wil zeggen dat je daalt in koolhydraten. Wat jij doet is een onverantwoord crash dieet.

What the **** is dit voor advies man?

Bereken je kcal inname waarbij je licht afvalt ,200-500 onder onderhoud werk vanaf daar naar beneden houd minsten 1gr vet per bw aan en 1,5 aan eiwit per kg bw.

Vul wanneer je de gegevens hebt verzamelt aan met micro rijke bronnen voor je gezondheid en je bent good to go, niks meer niks minder.

Ik ben me nog maar in aant lezen over aas maar wat is hier kickstart aan? Dit is toch gewoon winny only ???

Goede kickstarters kuur

What the **** is dit voor advies man?

Bereken je kcal inname waarbij je licht afvalt ,200-500 onder onderhoud werk vanaf daar naar beneden houd minsten 1gr vet per bw aan en 1,5 aan eiwit per kg bw.

Vul wanneer je de gegevens hebt verzamelt aan met micro rijke bronnen voor je gezondheid en je bent good to go, niks meer niks minder.

Jij vindt zijn schema goed? Beter houd je je mond voor je dwaze dingen gaat zeggen :roflol:. IIFYM is misschien leuk, maar het geeft allesbehalve de beste resultaten.

De keuze van je eiwitbronnen etc. maakt veel uit, neem dat maar aan van iemand met veel meer ervaring dan jezelf (met cutten dan toch).

"niks meer niks minder" is de grootste bullshit dat ik al gehoord heb. Hoe kun je überhaupt zoiets zeggen terwijl elke mens verschillend reageert op suikers/vetten en dit ZEKER in een cut ????

Zoveel shakes is misschien op een blaadje papier erg mooi maar in realiteit is het bagger. Niet meer, niet minder :).

PS: als jij niet snapt waarom zuivel nefast is tijdens een cut, dan hoeven we ook niet verder te discussiëren.

Edit: je bent blijkbaar een echte IIFYM aanhanger. Veel succes daarmee naar toekomstige wedstrijden.

Laatst bewerkt:
Op 20 % hoef je dan ook geen wedstrijdprep dieet te volgen imo en kun je 't beter een beetje leuk voor jezelf houden. Gast komt van 28% en is dus kennelijk wel vrij gek op eten. Nu een professioneel dieet gaan volgen zal er eerder toe lijden dat ie afhaakt dan dat ie afvalt denk ik.

Zuivel is voor mij ook een killer tijdens de cut ( ook tijdens de bulk maar dan boeit 't men iet :P ). Word er bloated van en zie er gewoon minder droog uit.

Op 20 % hoef je dan ook geen wedstrijdprep dieet te volgen imo en kun je 't beter een beetje leuk voor jezelf houden. Gast komt van 28% en is dus kennelijk wel vrij gek op eten. Nu een professioneel dieet gaan volgen zal er eerder toe lijden dat ie afhaakt dan dat ie afvalt denk ik.

Zuivel is voor mij ook een killer tijdens de cut ( ook tijdens de bulk maar dan boeit 't men iet :P ). Word er bloated van en zie er gewoon minder droog uit.

Ja precies, keuze van je voedingsproducten in functie van wat voor je werkt (en wat je doel is), is ook een erg belangrijk aspect, los van het pure rekenwerk rond kcal en bijhorende verhoudingen.

Jij vindt zijn schema goed? Beter houd je je mond voor je dwaze dingen gaat zeggen :roflol:. IIFYM is misschien leuk, maar het geeft allesbehalve de beste resultaten.

De keuze van je eiwitbronnen etc. maakt veel uit, neem dat maar aan van iemand met veel meer ervaring dan jezelf (met cutten dan toch).

"niks meer niks minder" is de grootste bullshit dat ik al gehoord heb. Hoe kun je überhaupt zoiets zeggen terwijl elke mens verschillend reageert op suikers/vetten en dit ZEKER in een cut ????

Zoveel shakes is misschien op een blaadje papier erg mooi maar in realiteit is het bagger. Niet meer, niet minder :).

PS: als jij niet snapt waarom zuivel nefast is tijdens een cut, dan hoeven we ook niet verder te discussiëren.

Edit: je bent blijkbaar een echte IIFYM aanhanger. Veel succes daarmee naar toekomstige wedstrijden.
Wat is volgens jouw optimaal , suikers vermijden en vet toch? science much.

Ik ben benieuwd waarom zuivel vermeden moet worden specifiek tijdens een cut , ben ik erg benieuwd naar.
Analyseren en vastleggen wat je binnen krijgt, vanuit die cijfers kan iedereen zijn dieet samen stellen , als dit micro arm is zal dit ten kosten gaan van gezondheid risico's wellicht.

Dat lul verhaal over elke lichaam reageerd slaat toch helemaal nergens op , wat heeft dat met mijn argument te maken , optimaal zal iedereen op een ander kcal balance reageren voor hun doelstellingen , of dit wordt aangevult met vet of suikers is hier helemaal niet van toepassing , succes trouwens met je gezondheid met nul vet en nul vervangende test dose.

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

Ja precies, keuze van je voedingsproducten in functie van wat voor je werkt (en wat je doel is), is ook een erg belangrijk aspect, los van het pure rekenwerk rond kcal en bijhorende verhoudingen.

Ow je doelt blijkbaar random op wedstrijd cutting niveau waar je zogenaamd gaat ''bloaten'' op zuivel.
Succes met je onzekerheid als je year round zuivel vermijd omdat je dan dik lijkt door je bloat poeh dat willen wij natuurlijk niet die enkele uurtjes..

In before ''ja je moet kijken wat voor jouw werkt elk product heeft een ander soort werking met een sprenkeltje Maggie in verwerkt. ''

Wat is volgens jouw optimaal , suikers vermijden en vet toch? science much.

Ik ben benieuwd waarom zuivel vermeden moet worden specifiek tijdens een cut , ben ik erg benieuwd naar.
Analyseren en vastleggen wat je binnen krijgt, vanuit die cijfers kan iedereen zijn dieet samen stellen , als dit micro arm is zal dit ten kosten gaan van gezondheid risico's wellicht.

Dat lul verhaal over elke lichaam reageerd slaat toch helemaal nergens op , wat heeft dat met mijn argument te maken , optimaal zal iedereen op een ander kcal balance reageren voor hun doelstellingen , of dit wordt aangevult met vet of suikers is hier helemaal niet van toepassing

Ow je doelt blijkbaar random op wedstrijd cutting niveau waar je zogenaamd gaat ''bloaten'' op zuivel.
Succes met je onzekerheid als je year round zuivel vermijd omdat je dan dik lijkt door je bloat poeh dat willen wij natuurlijk niet die enkele uurtjes..

In before ''ja je moet kijken wat voor jouw werkt elk product heeft een ander soort werking met een sprenkeltje Maggie in verwerkt. ''

Ik eet wel gewoon kwark tijdens bulk hoor. In de cut vermijd ik het, zeker als vet% echt laag wordt om de gekende reden.

Ik blijf er verder bij dat vis en kip veel beter zijn tijdens de cut dan shakes (uiteraard ook de nodige vetten). Dit zie je toch werkelijk niemand doen die er serieus mee bezig is (en ik veronderstel wel dat je dat doet als je wil kuren).

Terug
Naar boven