Fitness Seller

Mijn (kleine) homegym

tijmenk

Dutch Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m81
Massa
74kg
Hier mijn kleine homegym allen nog squadrek en dan ben ik zon beetje klaar. 93kilo gewichten en benchpressbankven 2 dumbells. Genoeg om te liften :)

uploadfromtaptalk1380278772995.jpg

weet niet hoe sterk je bent maar ik denk dat je binnen no -time gewicht te kort hebt.
met name met squatten en deadliften.

• Topic Starter Topic Starter
weet niet hoe sterk je bent maar ik denk dat je binnen no -time gewicht te kort hebt.
met name met squatten en deadliften.

Your right mate. Ik ga binnekort 40 kilo erbij halen zit met bepaalde oefeningen al op max wat er op men barbell kan (50kilo) dus haal ff 10kilotjes bij. Ben 7 maanden bezig weeg inmiddels 67 kilo dus valt nog mee hoe sterk ;) im working on it

Past er maar 50 kg op je barbell? Ga je nog een barbell erbij kopen?

Past er maar 50 kg op je barbell? Ga je nog een barbell erbij kopen?

Ja dat komt omdat ik maar 2 gewichten van 10 kilo heb 4 van 5 en dan kunnen er nog 4 van 2,5 op past net allemaal. Maar daarom haal ik er 4 bij van 10 kilo zodat er meer kilos op kunnen en in de toekomst haal ik sws nog een keer nieuwe stang

Ja dat komt omdat ik maar 2 gewichten van 10 kilo heb 4 van 5 en dan kunnen er nog 4 van 2,5 op past net allemaal. Maar daarom haal ik er 4 bij van 10 kilo zodat er meer kilos op kunnen en in de toekomst haal ik sws nog een keer nieuwe stang

Koop er dan 2 van 20, zijn ze 30mm of 50mm? 30 zeker..

Belastbaarheid..

Aangezien je toch nog een nieuwe moet kopen omdat er niets op past dan zou ik tegen die tijd voor 50 mm gaan.
Die bench ziet er btw ook niet echt solid uit, wat is de belastbaarheid ervan?

De bench kan volgensmij 200kilo aan ofzo staat me iets van bij weet niet zeker

komt omdat hij pe schijven heeft daar.

Jongens ik heb geen idee heb de gewichten niet eens ervoor dus :p ik gok ook maar wat. Miechien is het max 80 kg weet ik veel haha

miechien is het ook minder. hahahaha

Een beginner die 1 x 100 kg kan drukken op 65 kg, nee hoor. Zelfs 80 kg lijkt me sterk.

Terug
Naar boven