MuscleMeat

mijn kuur en mijn doel

rambo3

Cool Novice
Waardering
0
na veel onderzoek ga ik volgende week beginnen met een kuurtje
wk1-10 200 deca
wk1-10 250 test. enth

nakuur:

2 weken 40 mg nolva p/d
2 weken 20 mg nolva p/d

alleen zit ik nu te denken hea. ik wil niet echt een bb worden. maar dan meer mooi gespierd. zoals beachboys bijvoorbeeld. dus ik wil niet vel vet of voxh aankomen. maar hoe moet ik mijn voeding hierop aanpassen dan? mag ik dan ook cardio doen? of zeggen jullie dat ik me gewoon vol moet vreten en bol worden? ( wil dus juist niet bol worden :o ) en hoe zit het met hardlopen en fietsen? is dat goed of juist niet( omdat je van die dunne beentjes krijgt)? omdat teveel kh omgezet worden in vet weet ik niet of ik de hele dag door kh moet eten. ja ok je komt er wel gewicht aan maar dan word je ook een beetje bol. tips en adviezen zijn welkom :D

dus mijn doel na mijn kuur, :rolleyes: nou eigenlijk in de toekomst bedoel ik(na paar kuurtjes) niet zo:

[Link niet meer beschikbaar]

maar eigenlijk zo:

http://www.geocities.com/WestHollywood/5049/Beachboy.jpg

ja okey gespierder dan hoe hij is maar dan in die richting!

en moet ik dan zwaar trainen met minder gewichten of juist niet zo zwaar maar meer herhalingen?

graag tips. bedankt iedereen :D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D

• Topic Starter Topic Starter
kevinlorenzin zei:

waarom zou dat een grapje moeten zijn bro? :D

ik wil het heel graag weten.

wel ff bij zeggen dat ik veel gespierder wil worden dan op die foto. maar jullie weten dan wel ongeveer wat ik bedoel.

vaag dit. hoe moeten wij dat nou van jouw weten. wat zijn je stats trainingsverleden en hoe zie je ernu uit. als je droge massa wilt aankomen wat ik opmaak uit je tekst neem dan niet die kuur. beter is naar mijn idee om nog helemaal niet te kuren maar als je toch wilt kuren raad ik aan om met korte esters te werken.
weet niet je kuur verleden maar denk dat het je eerste x word dan raad ik aan:
1-6 winny 50mg eod
1-6 test prop 100mg eod.
nakuur
7-8 40mg nolva
9-10 40mg nolva.
hiervan zal je harder worden is ook niet je vocht krijgen suc6.grtyts

punani zei:
vaag dit. hoe moeten wij dat nou van jouw weten. wat zijn je stats trainingsverleden en hoe zie je ernu uit. als je droge massa wilt aankomen wat ik opmaak uit je tekst neem dan niet die kuur. beter is naar mijn idee om nog helemaal niet te kuren maar als je toch wilt kuren raad ik aan om met korte esters te werken.
1-6 winny 50mg eod
1-6 test prop 100mg eod.
nakuur
7-8 40mg nolva
9-10 40mg nolva.

bedankt ;)

kerel, ik krijg een beetje het vermoeden dat je je nog niet echt verdiept hebt in de materie. als je van bang bent om er uit te gaan zien als foto 1 dan weet je er nog niet veel van want dit is wedstrijd BB niveau, waarbij er echt wel meer dan 1 kuurtje is genomen kan ik je vertellen.

punani zei:
1-6 winny 50mg eod
1-6 test prop 100mg eod.
nakuur
7-8 40mg nolva
9-10 40mg nolva.

nog een vraagje, stel je voor dat ik gewoon met test en deca kuur, word ik heel erg bol? en hoe zit het met me training? moet ik zwaar trainen minder sets of juist andersom? is trouwens mijn 2e kuur, eerste was decatje alleen.
kwam wel gewicht aan maar.. wee nie meer eigenloijk is best lang geleden.

Latin spirit zei:
kerel, ik krijg een beetje het vermoeden dat je je nog niet echt verdiept hebt in de materie. als je van bang bent om er uit te gaan zien als foto 1 dan weet je er nog niet veel van want dit is wedstrijd BB niveau, waarbij er echt wel meer dan 1 kuurtje is genomen kan ik je vertellen.

lees nog een keer mijn verhaal :D staat erin in de toekomst: maar kan me wel vorstellen dat het zo over komt zoals jij bedoelt. maar ik bedoel in de toekomst.

rambo3 zei:
nog een vraagje, stel je voor dat ik gewoon met test en deca kuur, word ik heel erg bol? en hoe zit het met me training? moet ik zwaar trainen minder sets of juist andersom? is trouwens mijn 2e kuur, eerste was decatje alleen.
kwam wel gewicht aan maar.. wee nie meer eigenloijk is best lang geleden.

of je bol wordt heb je geheel zelf in de hand kerel, door je voeding. wel is het zo dat de combi test/deca eigenlijk bedoelt is als massakuur, dus als je optimaal gaat eten ontkom je er niet aan dat je vet iets zal stijgen.

ook ga je vocht vasthouden van deze kuur vanwege de aromatiserende eigenschappen van de kuur, dus je zal wat aan vocht moeten doen wil je alleen echte kilo's winnen. 50 mg proviron ed zal in deze volstaan.

je zou iets zwaarder kunnen trainen omdat je sneller herstelt, maar ik zou niet veel meer doen als normaal

rambo3 zei:
lees nog een keer mijn verhaal :D staat erin in de toekomst: maar kan me wel vorstellen dat het zo over komt zoals jij bedoelt. maar ik bedoel in de toekomst.

ik zit nu in me derde echte kuur en ik kan je vertellen dat ik er bij lange na nog niet zo uitzie als op foto 1 en ook nog niet op foto 2 ;) geduld is een schone zaak vriend en dan heb ik het niet over een jaartje maar over jaren.

Latin spirit zei:
ik zit nu in me derde echte kuur en ik kan je vertellen dat ik er bij lange na nog niet zo uitzie als op foto 1 en ook nog niet op foto 2 ;) geduld is een schone zaak vriend en dan heb ik het niet over een jaartje maar over jaren.

yup.

Latin spirit zei:
of je bol wordt heb je geheel zelf in de hand kerel, door je voeding. wel is het zo dat de combi test/deca eigenlijk bedoelt is als massakuur, dus als je optimaal gaat eten ontkom je er niet aan dat je vet iets zal stijgen.

ook ga je vocht vasthouden van deze kuur vanwege de aromatiserende eigenschappen van de kuur, dus je zal wat aan vocht moeten doen wil je alleen echte kilo's winnen. 50 mg proviron ed zal in deze volstaan.

je zou iets zwaarder kunnen trainen omdat je sneller herstelt, maar ik zou niet veel meer doen als normaal

bedankt man. hier heb ik wat aan. maar dan nog 2 vraagjes ;)
1. of ik bol word hangt van mijn voeding af, zeg jij nu de hele dag of juist alleen bij de training KH eten?

2. raad jij me aan om te gaan voetballen, harlopen en weet ik veel wat allemaal om een beetje vet kwijt te raken? of is dat niet echt goed tijdens een kuur?

Latin spirit zei:

dat snap ik, maar dat bedoelde ik ook. daarom zei ik ook in de toekomst ;). als iedereen met 1 kuurtje zo zou worden zou iedereen in de weled gaan gebruiken. :p

rambo3 zei:
bedankt man. hier heb ik wat aan. maar dan nog 2 vraagjes ;)
1. of ik bol word hangt van mijn voeding af, zeg jij nu de hele dag of juist alleen bij de training KH eten?

2. raad jij me aan om te gaan voetballen, harlopen en weet ik veel wat allemaal om een beetje vet kwijt te raken? of is dat niet echt goed tijdens een kuur?

als ik vraag 1 lees weet ik genoeg. je weet nog niet genoeg af van de basis: voeding, training en rust om te gaan kuren. mijn advies is dus niet kuren, maar neem je voedingsschema eens goed onder de loep. elke maaltijd hoort te bestaan uit zo'n 30 gram eiwit, wat kh (afhankelijk of je gaat voor massa of droogtrainen) en wat vetten. reken je cal behoeft uit en ga daar 500 kcal per dag boven zitten als je voor massa gaat. anyway, post je voedingsschema eens dan kunnen wij er naar kijken alvorens je je lichaam voor niets schade aan gaat brengen.

2. ikzelf doe het hele jaar door vetverbrandende activiteiten, ook tijdens een hardcore massakuur (en dan nog kom ik vet aan hoor), kortom cardio is onvermeidelijk in mijn geval maar ik ben dan ook een echte mesomorph. voetballen, hardlopen is allemaal prima.

kijk maar ff bijna helemaal onderaan rechts: leaner sronger bigger

hoe heeft hij gekeurd DENKEN jullie. bedoel met korte of lange esters? of allebij?

http://www.muscleandfitness.com/

dat is wel meer dan 4, 5 keer goed kuren tog?

rambo3 zei:
kijk maar ff bijna helemaal onderaan rechts: leaner sronger bigger

hoe heeft hij gekeurd DENKEN jullie. bedoel met korte of lange esters? of allebij?

http://www.muscleandfitness.com/

dat is wel meer dan 4, 5 keer goed kuren tog?

je insteek is verkeerd: hier zit jarenlang bloed, zweet en tranen in en is voor de gemiddelde mens (kurend of niet) niet haalbaar.

Latin spirit zei:
als ik vraag 1 lees weet ik genoeg. je weet nog niet genoeg af van de basis: voeding, training en rust om te gaan kuren. mijn advies is dus niet kuren, maar neem je voedingsschema eens goed onder de loep. elke maaltijd hoort te bestaan uit zo'n 30 gram eiwit, wat kh (afhankelijk of je gaat voor massa of droogtrainen) en wat vetten. reken je cal behoeft uit en ga daar 500 kcal per dag boven zitten als je voor massa gaat. anyway, post je voedingsschema eens dan kunnen wij er naar kijken alvorens je je lichaam voor niets schade aan gaat brengen.

2. ikzelf doe het hele jaar door vetverbrandende activiteiten, ook tijdens een hardcore massakuur (en dan nog kom ik vet aan hoor), kortom cardio is onvermeidelijk in mijn geval maar ik ben dan ook een echte mesomorph. voetballen, hardlopen is allemaal prima.

vraag 1. ik weet wel dat zoeen verhouding er moet zijn. en daarom vroeg ik me af of ik het aan moest passen als ik anders eruit wou zien dan bb's. ik eet om de 2 uur een half bakje kwark, spagheti rijst ehmm 10 eiren perdag. maar dan alles om de 2 uur. dus eigenlijk best veel en de verhouding kloppen volgens mij ook. ik neem geen zout en voeg ook nooit suikers toe. voor de rest ook veel biefstuk tonijn enzo en groenten en fruit. veeeeel sinnasappelsap :D:D:D. en vitamine pil. dat is alles een beetje.

vraag2. die is helemaal beantwoord. toppie :thumbup:

Terug
Naar boven