na veel onderzoek ga ik volgende week beginnen met een kuurtje
wk1-10 200 deca
wk1-10 250 test. enth
nakuur:
2 weken 40 mg nolva p/d
2 weken 20 mg nolva p/d
alleen zit ik nu te denken hea. ik wil niet echt een bb worden. maar dan meer mooi gespierd. zoals beachboys bijvoorbeeld. dus ik wil niet vel vet of voxh aankomen. maar hoe moet ik mijn voeding hierop aanpassen dan? mag ik dan ook cardio doen? of zeggen jullie dat ik me gewoon vol moet vreten en bol worden? ( wil dus juist niet bol worden
) en hoe zit het met hardlopen en fietsen? is dat goed of juist niet( omdat je van die dunne beentjes krijgt)? omdat teveel kh omgezet worden in vet weet ik niet of ik de hele dag door kh moet eten. ja ok je komt er wel gewicht aan maar dan word je ook een beetje bol. tips en adviezen zijn welkom 
dus mijn doel na mijn kuur,
nou eigenlijk in de toekomst bedoel ik(na paar kuurtjes) niet zo:
[Link niet meer beschikbaar]
maar eigenlijk zo:
http://www.geocities.com/WestHollywood/5049/Beachboy.jpg
ja okey gespierder dan hoe hij is maar dan in die richting!
en moet ik dan zwaar trainen met minder gewichten of juist niet zo zwaar maar meer herhalingen?
graag tips. bedankt iedereen

:

wk1-10 200 deca
wk1-10 250 test. enth
nakuur:
2 weken 40 mg nolva p/d
2 weken 20 mg nolva p/d
alleen zit ik nu te denken hea. ik wil niet echt een bb worden. maar dan meer mooi gespierd. zoals beachboys bijvoorbeeld. dus ik wil niet vel vet of voxh aankomen. maar hoe moet ik mijn voeding hierop aanpassen dan? mag ik dan ook cardio doen? of zeggen jullie dat ik me gewoon vol moet vreten en bol worden? ( wil dus juist niet bol worden
) en hoe zit het met hardlopen en fietsen? is dat goed of juist niet( omdat je van die dunne beentjes krijgt)? omdat teveel kh omgezet worden in vet weet ik niet of ik de hele dag door kh moet eten. ja ok je komt er wel gewicht aan maar dan word je ook een beetje bol. tips en adviezen zijn welkom 
dus mijn doel na mijn kuur,
nou eigenlijk in de toekomst bedoel ik(na paar kuurtjes) niet zo:[Link niet meer beschikbaar]
maar eigenlijk zo:
http://www.geocities.com/WestHollywood/5049/Beachboy.jpg
ja okey gespierder dan hoe hij is maar dan in die richting!
en moet ik dan zwaar trainen met minder gewichten of juist niet zo zwaar maar meer herhalingen?
graag tips. bedankt iedereen

: