Latin spirit zei:je insteek is verkeerd: hier zit jarenlang bloed, zweet en tranen in en is voor de gemiddelde mens (kurend of niet) niet haalbaar.
dat is dus ook wat ik dacht. je moet het in je hebben. maar doordat ik andere mensen ook adviezen wil geven wil ik er alles over weten. dus wil ik graag weten wat voor middelen ongeveer passen bij welk soort lichaam. en klopt is jaren lang trainen, snap ik, maar hij heeft wel gekeurd! maar hoe?

? ik wil ff bij zeggen dat ik al 5 jaar aan het trainen ben. en er best goed uitzie. (misschien komt het doordat ik zo klein ben dan groei je je sneller
) maar ik weet wel waarover ik praat. mijn vraag is gewoon op welke manier heeft hij gekeurd? welke middelen? tes of juist vaker met mildere middelen?
haha nee zonder gekheid. hoe kan je nou aan iemands lichaam zien wat hij heeft gebruikt. kan je wle zeggen dat elke kuurder test heeft gebruikt. milde kuurjtes bestaan niet naar mijn idee ze hebben allemaal min punten pluspunten. zal toch nog niet beginnen eraan als ik jouw was en als je toch begint zou ik eerst je voedingsschemaposten hier en gezien je doel geen vocht is of proviron arminex ect bij je kuur te gebruiken van deca,test of gewoon korte esther wekren met prop en winny .grts
. bedankt. ik post mijn eetschema wel