Fitness Seller

mijn kuur en mijn doel

• Topic Starter Topic Starter
Latin spirit zei:
je insteek is verkeerd: hier zit jarenlang bloed, zweet en tranen in en is voor de gemiddelde mens (kurend of niet) niet haalbaar.

dat is dus ook wat ik dacht. je moet het in je hebben. maar doordat ik andere mensen ook adviezen wil geven wil ik er alles over weten. dus wil ik graag weten wat voor middelen ongeveer passen bij welk soort lichaam. en klopt is jaren lang trainen, snap ik, maar hij heeft wel gekeurd! maar hoe?

je insteek is echt verkeerd. laat ik het makkelijk zeggen de sterkste anabool is je voeding.. je kan je vol stoppen met troep maar als deze "anabool" niet klopt zal er weinig van je doelen overblijven. Dit is geen korte termijn sport gaat over lange termijn. Ik bv ook niet naar nu maar over 2a3jaar kijk altijd vooruit omdat ik weet dat het niet zomaar is gerealiseerd.Veel boardgenoten zullen je vragen niet in dank afnemen wat je nu steld. ga voorlopig nog niet kuren kost een hoop en je resultaten zullen ben ik bang heel erg tegen vallen... grts

rambo3 zei:
vraag 1. ik weet wel dat zoeen verhouding er moet zijn. en daarom vroeg ik me af of ik het aan moest passen als ik anders eruit wou zien dan bb's. ik eet om de 2 uur een half bakje kwark, spagheti rijst ehmm 10 eiren perdag. maar dan alles om de 2 uur. dus eigenlijk best veel en de verhouding kloppen volgens mij ook. ik neem geen zout en voeg ook nooit suikers toe. voor de rest ook veel biefstuk tonijn enzo en groenten en fruit. veeeeel sinnasappelsap :D:D:D. en vitamine pil. dat is alles een beetje.

vraag2. die is helemaal beantwoord. toppie :thumbup:

post je voedingsschema eens. dan kunnen wij verbeterpunten aanbrengen. haal sappen uit je dieet, hebben totaal geen toegevoegde waarde. pas ook op met fruit als je aanleg hebt om dik te worden vanwege de fruitsuikers

rambo3 zei:
dat is dus ook wat ik dacht. je moet het in je hebben. maar doordat ik andere mensen ook adviezen wil geven wil ik er alles over weten. dus wil ik graag weten wat voor middelen ongeveer passen bij welk soort lichaam. en klopt is jaren lang trainen, snap ik, maar hij heeft wel gekeurd! maar hoe?

ga alsjeblieft geen adviezen geven kerel als je zelf de basiskennis nog niet onder de knie hebt. sommige mensen nemen alles aan en dat zouden wel eens hele vervelende gevolgen kunnen hebben.

zet dat lichaam alsjeblieft uit je hoofd, doelen stellen is leuk maar ze moeten wel realistisch zijn.

punani zei:
je insteek is echt verkeerd. laat ik het makkelijk zeggen de sterkste anabool is je voeding.. je kan je vol stoppen met troep maar als deze "anabool" niet klopt zal er weinig van je doelen overblijven. Dit is geen korte termijn sport gaat over lange termijn. Ik bv ook niet naar nu maar over 2a3jaar kijk altijd vooruit omdat ik weet dat het niet zomaar is gerealiseerd.Veel boardgenoten zullen je vragen niet in dank afnemen wat je nu steld. ga voorlopig nog niet kuren kost een hoop en je resultaten zullen ben ik bang heel erg tegen vallen... grts

hoe moet ik je nou duidelijk maken dat ik snap dat het jaren lang duurt en je geduld moet hebben. dat snap ik tog? en ik weet dat het geen wondermiddelen zijn maar hulpmiddelen. mijn vraag was alleen hoe heeft hij gebruikt. welke producten? is dat zo onduidelijk dan???? ik wil ff bij zeggen dat ik al 5 jaar aan het trainen ben. en er best goed uitzie. (misschien komt het doordat ik zo klein ben dan groei je je sneller :P) maar ik weet wel waarover ik praat. mijn vraag is gewoon op welke manier heeft hij gekeurd? welke middelen? tes of juist vaker met mildere middelen?

Latin spirit zei:
ga alsjeblieft geen adviezen geven kerel als je zelf de basiskennis nog niet onder de knie hebt. sommige mensen nemen alles aan en dat zouden wel eens hele vervelende gevolgen kunnen hebben.

zet dat lichaam alsjeblieft uit je hoofd, doelen stellen is leuk maar ze moeten wel realistisch zijn.

ik denk dat ik mezelf nie duidelijk kan maken zoals jullie me moeten begrijpen. maar bedankt voor jullie hulp.

denk dat test wel een btje basis is voor alle kuren. basiskennis :p haha nee zonder gekheid. hoe kan je nou aan iemands lichaam zien wat hij heeft gebruikt. kan je wle zeggen dat elke kuurder test heeft gebruikt. milde kuurjtes bestaan niet naar mijn idee ze hebben allemaal min punten pluspunten. zal toch nog niet beginnen eraan als ik jouw was en als je toch begint zou ik eerst je voedingsschemaposten hier en gezien je doel geen vocht is of proviron arminex ect bij je kuur te gebruiken van deca,test of gewoon korte esther wekren met prop en winny .grts

punani zei:
denk dat test wel een btje basis is voor alle kuren. basiskennis :p haha nee zonder gekheid. hoe kan je nou aan iemands lichaam zien wat hij heeft gebruikt. kan je wle zeggen dat elke kuurder test heeft gebruikt. milde kuurjtes bestaan niet naar mijn idee ze hebben allemaal min punten pluspunten. zal toch nog niet beginnen eraan als ik jouw was en als je toch begint zou ik eerst je voedingsschemaposten hier en gezien je doel geen vocht is of proviron arminex ect bij je kuur te gebruiken van deca,test of gewoon korte esther wekren met prop en winny .grts

okey dan ;). bedankt. ik post mijn eetschema wel

Jezus. :(

Hoe moeten wij weten hoe en waarmee iemand gekuurd heeft? Elk lichaam is weer anders.

Hij kan 15x cutting kuren hebben gedaan of 10 massa kuren en 1 cutting cycle zeer diep gegaan zijn. Weet je niet, punt.

Je zegt (en ik citeer) "maar ik weet wel waarover ik praat." maar 't lijkt er eerlijk gezegd niet echt op.

Inleesmaterie, svp lezen voordat je anderen gaat 'adviseren'.

AAS beginner info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

AAS algemene info

AAS steroid profiles
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.anabolicreview.com/drugprof.php

AAS side effects
http://www.steroid.com/side.php

Heavy AAS stuff. Diepgaande info over de werking.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23171

Nakuur info
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385

PS: Check je PM mbt tot je 1289012309218903589051389012589012538125890 andere accounts.

He Rambo,

Ik zag in je profiel dat je zelfs nog geen 21 bent (de leeftijd waarop je eigenlijk pas met kuren zou kunnen beginnen !). Waarom doe je jezelf en
je lijf niet een plezier en ga je totdat je 21 bent eens uitzoeken hoe je
moet kuren etc.
Ik heb mijn eerste kuur ook half verkloot omdat ik nog niet wist wat ik
deed en er te snel ingerold bent. Dankzij dit forum heb ik een hele hoop belangrijke dingen over kuren geleerd. Ik kan zeggen dat je er echt
een heel stuk wijzer van wordt :D

Succes met je training !

en begin misschien is met serieus te trainen. ik ben er zeker van dat je dat ook nog niet gedaan hebt.

ik had het al meteen in de gaten hahhaha :D

Wie is dit dan? Toch neit die rukker van een Dozer ofzo he??

Ga er geen uitspraken over doen, want misschien zit ik er naast (0,1% kans echter).

Tot die tijd, back on topic please. :)

Terug
Naar boven