Fitness Seller

Mijn kuur (is het juist zo ?)

winny gewoon 1ml zetten (50 mg)
"Trenbolone">tren a zou ik 75 mg eod zetten

winny "Trenbolone">tren en test p 8 weken lang doen dit lijkt mij een echte nice kuur

succes

Slecht advies om deze jongen met winny inject, tren ace, test prop in de weer te laten gaan...

En om Nolva EN clomid te adviseren.

Heb je zelf ervaring met deze middelen trouwens?

Jongen heeft net 1 kuurtje gedaan en weet duidelijk van toeten nog blazen...

Slecht advies om deze jongen met winny inject, "Trenbolone">tren ace, test prop in de weer te laten gaan...

En om "nolvadex">Nolva EN clomid te adviseren.

Heb je zelf ervaring met deze middelen trouwens?

Jongen heeft net 1 kuurtje gedaan en weet duidelijk van toeten nog blazen...
hoezo denk je dat het slecht advies is? die kerel gaat al die producten tog gebruiken dus wat is je punt?

prop is geen 250mg, dus dat moet een andere ester(s) bevatten.

hoezo denk je dat het slecht advies is? die kerel gaat al die producten tog gebruiken dus wat is je punt?

Vindt het een slecht advies om een jongen als deze elke dag te laten prikken, gaat nl never niet goed.

Daarom wil ik weten of je zelf wel ervaring hebt met elke dag injecteren?

Ben benieuwd of je weet waar je het over hebt...

geef hem al advies via PM.

Test prop is Testex dus cyp

Vindt het een slecht advies om een jongen als deze elke dag te laten prikken, gaat nl never niet goed.

Daarom wil ik weten of je zelf wel ervaring hebt met elke dag injecteren?

Ben benieuwd of je weet waar je het over hebt...
natuurlijk weet ik waarover ik het heb anders post ik niet hier, en deze jongen kan beter test e voor x aantal weken gebruiken maar gaat die luisteren? nee hij heeft al zijn spulletjes dus hij gaat ze ook gebruiken dat zie je aan zijn post dus ????????

en ja ik heb ervaring met ed spuiten

natuurlijk weet ik waarover ik het heb anders post ik niet hier, en deze jongen kan beter test e voor x aantal weken gebruiken maar gaat die luisteren? nee hij heeft al zijn spulletjes dus hij gaat ze ook gebruiken dat zie je aan zijn post dus ????????

en ja ik heb ervaring met ed spuiten

Ok..maar dan verbaasd het mij nog steeds bro.

Tuurlijk de redernering begrijp ik, omdat hij die spullen toch al heeft.

Maar denk dat deze jongen gebaat zou zijn bij advies voor een "makkelijker" kuur.

Gozer moest nog vragen wat er met roids bedoelt werd, ik bedoel maar.

Maargoed...discussie om niks, want die prop oa blijkt cyp te zijn..:D

Als ie naar mij luistert blijft het bij:
6 weken stana om de dag
12 weken cyp 2-4ml elke week ( testex 250mg/2ml)

14 dagen na de laatste inject nolva

Laatst bewerkt:
Deca voor evt. 2e kuur bewaren.
Tren a kun je iemand niet 1-2-3 aandoen, hij merkte al wat bijwerkingen.

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

He's gonna love the winny...

Tja, voel je wel...

Volgens mij hebben jullie iemand van een heel vervelende kuurervaring behoedt. Goede actie :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij hebben jullie iemand van een heel vervelende kuurervaring behoedt. Goede actie :thumb:

je bedoelt tog dat ze me geholpen hebben ? :D

ik ga aan houden wat , me geadviseerd heb

ik ga denk wel voor 4ml per week (moet ik die gwn in 1 keer zetten iedere week ?)

Die "Trenbolone">Tren a kap ik gelijk mee had al wat paniek meegemaakt nix voor mij
ik hoop dat tie snel uitmelichaam gewerkt is laadste injectie was exact 7 dagen geleden....iemand een idee daarover wnnr ut weg is ?

de deca's ja ik denk dat ik die gwn blijf zetten nog 4 weken of ik kap ermee kwee nog niet ff atwagen hoe het nog gaat met de vooruitgang

Kun je er niet voor zorgen dat voordat nieuw topic gemaakt wordt, die stickys als pop-up te voorschijn komt?

Idd wat een slecht voorbereide mensen heb je toch....cristus...of is het christus...nou ja

Is het geen sociale werkplaats;)

grappig topic dit !

@ KWAIBEGAI ik wil niet nog ff gaan zeiken ofzo dus bedoel het goed ! maar probeer een beetje op je spelling te letten man als je een beetje serieus genomen wilt worden op dit forum en elders...

dat je vroeg begonnen bent kan ik weinig over zeggen heb hetzelfde gedaan en heb er nog geen spijt van... probeer wel op je voeding te letten dus 6-7 maaltijden per dag met veel eiwitten (niet enkel shakes) en ga ervoor...

zou je een kuurlog willen openen met wat pics erbij dat kan je hier http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/ doen

suc6

edit:sorry zie dat er al een kuurlog is :D

Laatst bewerkt:
Ik vind wel dat porter die tren verdiend heeft:cool:

• Topic Starter Topic Starter
He he bedankt nog ja de spelling ja :D komt goed;)

maar kan iemand me nog vertellen of het onzin is bijvoorbeeld als ik 2 testex 250mg/2ml) wil zetten dat ik die dan in 2 keer zet ?
of moet dat gewoon echt in 1 keer tegelijk...

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

Ik vind wel dat porter die "Trenbolone">tren verdiend heeft:cool:
haha hij mag em hebben hoor:D

Terug
Naar boven