XXL Nutrition

Mijn kuur (is het juist zo ?)

He he bedankt nog ja de spelling ja :D komt goed;)

maar kan iemand me nog vertellen of het onzin is bijvoorbeeld als ik 2 testex 250mg/2ml) wil zetten dat ik die dan in 2 keer zet ?
of moet dat gewoon echt in 1 keer tegelijk...

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

haha hij mag em hebben hoor:D

Je kan m toch gewoon in 1x zetten? Is gewoon makkelijker. Kan niet echt een voordeel bedenken om t iin 2 x te doen

Kvind het persoonlijk niet egt snugger.
Eerst prikken dan...
Mischien kap ik der wel mee mischien niet....
Het zijn geen lolly's waar je op kauwt Mja.
Kben nu al benieuw wat je 3e/4e Kuur gaat worden.

• Topic Starter Topic Starter
oke gewoon in 1 keer dus ;)

@ Jamdown ja weetje wat het is ...het valt me allemaal weer zwaar tegen was vorig jaar ook gaan kuren maar had gewoon zware neptroep
dus dan ga ik denken/hopen die "deca-durabolin">deca's te blijven zetten kijken of dat nog extra's helpt maar dan blijf ik ook weer twijfelen beetje lastig dus

hallo
ff een vraagje
ga met een kuur beginnen van testex prolongatum 250 mg
mijn vraag is kan ik deze elke week gebruiken of om de 2 weken dat was mij verteld
ik dacht zelf gewoon elke week

alvast bedankt

Ey kwaibegai traint je toevallig bij f4f ouwe rocky in roosendaal???

hallo
ff een vraagje
ga met een kuur beginnen van testex prolongatum 250 mg
mijn vraag is kan ik deze elke week gebruiken of om de 2 weken dat was mij verteld
ik dacht zelf gewoon elke week

alvast bedankt

Je bumpt een topic.
Maak er zelf ff 1 aan.

• Topic Starter Topic Starter
Ben alex die lange beer uit bergen op zoom train altijd met een maatje jeroen 175 lang weegt zo rond de 90 kilootjes
Weet niet of je dat iets zegt we zijn er iig bijna elke dag.

oja cker weet ik wel wie de bent die grote ja haha ik noem je welleens de reus enzo ja:p

leuke topic hier heh :rolleyes:

oja cker weet ik wel wie de bent die grote ja haha ik noem je welleens de reus enzo ja:p

leuke topic hier heh :rolleyes:

He he wie niet daaro!

Hadden wij het toevallig niet van de week over kuren met die ouwe indiaanse goza???

Iig die kuur van jouw daar klopt weinig van maat heefd die indiaan dat aan je voorgesteld? Als je niet wist hoe en wat kon je het gewoon aan me vragen had je gerust uit willen leggen wat je beste opties waren.

Maargoed nu ben je al bezig dus das wel zonde.
Dacht al van de week te zien dat je bezig was he he tenminste zag wel opvallend verschil al.

Terug
Naar boven