reusje20
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
na 2 jaar rustig aan gedaan te hebben kreeg ik toch weer de kriebels toen ik over al dat gekuur las 
daarom heb ik besloten om per half january weer een kuur te pakken
ik heb in het verleden een keer of 3 gekuurd meestal met test prop
omdat ik bang was om veel vocht vast te houden
ik wil nu eindelijk eens met lange esters proberen na veel vertrouwen in arimidex te hebben (met dank aan elmo)
mijn opzetje
week 1 test enanth 1500 mg eq 1200 mg
week 2 tm 12 test enanth 750 mg eq 600 mg
(injecties om de 5 dagen wat neerkomt op 17 injecteerdagen buiten de frontload en de winny om)
week 9 tm 15 winstrol inject 50 mg /dag
verder elke dag tot aan de nakuur een halve tab (0,5 mg) arimidex per dag
nakuur ben ik nog niet helemaal uit maar in ieder geval een goed doordachte combi van clomid en nolva en heel mischien igf1
verder zorg ik dat ik hcg in huis heb voor als ik last krijg van een te ruime zak
mijn stats ...... 29 jaar
1,96 lang
118/119 kg
12% vet (wat ik ietsje hoger wil hebben voor de kuur, maar dat moet geen probleem zijn met de kerst in aantocht
)
trainingservaring vanaf mijn 16e met af en toe perioden dat ik er ff uitgeraakt ben ivm een eigen bedrijf
verder heb ik de leuke bijkomstigheid dat ik uber-me(n)ss(ch)o ben, op mijn eerste prop kuurte (6 jaar terug) pakte ik zowaar 12 kg schone massa
vandaar dat ik niet echt een voedingsschemaopstel, ik eet gewoon op vaste tijden en krijg als bouwvakker toch wel genoeg binnen daar ik altijd honger heb
doel ? : groot en sterk worden........
advies en tips welkom

daarom heb ik besloten om per half january weer een kuur te pakken
ik heb in het verleden een keer of 3 gekuurd meestal met test prop
omdat ik bang was om veel vocht vast te houden
ik wil nu eindelijk eens met lange esters proberen na veel vertrouwen in arimidex te hebben (met dank aan elmo)
mijn opzetje
week 1 test enanth 1500 mg eq 1200 mg
week 2 tm 12 test enanth 750 mg eq 600 mg
(injecties om de 5 dagen wat neerkomt op 17 injecteerdagen buiten de frontload en de winny om)
week 9 tm 15 winstrol inject 50 mg /dag
verder elke dag tot aan de nakuur een halve tab (0,5 mg) arimidex per dag
nakuur ben ik nog niet helemaal uit maar in ieder geval een goed doordachte combi van clomid en nolva en heel mischien igf1
verder zorg ik dat ik hcg in huis heb voor als ik last krijg van een te ruime zak
mijn stats ...... 29 jaar
1,96 lang
118/119 kg
12% vet (wat ik ietsje hoger wil hebben voor de kuur, maar dat moet geen probleem zijn met de kerst in aantocht
) trainingservaring vanaf mijn 16e met af en toe perioden dat ik er ff uitgeraakt ben ivm een eigen bedrijf
verder heb ik de leuke bijkomstigheid dat ik uber-me(n)ss(ch)o ben, op mijn eerste prop kuurte (6 jaar terug) pakte ik zowaar 12 kg schone massa
vandaar dat ik niet echt een voedingsschemaopstel, ik eet gewoon op vaste tijden en krijg als bouwvakker toch wel genoeg binnen daar ik altijd honger heb
doel ? : groot en sterk worden........
advies en tips welkom