AndroidHealthClinic

mijn kuur plan january (sustanon tijdens de zwangerschap )

reusje20

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
na 2 jaar rustig aan gedaan te hebben kreeg ik toch weer de kriebels toen ik over al dat gekuur las :D
daarom heb ik besloten om per half january weer een kuur te pakken
ik heb in het verleden een keer of 3 gekuurd meestal met test prop
omdat ik bang was om veel vocht vast te houden

ik wil nu eindelijk eens met lange esters proberen na veel vertrouwen in arimidex te hebben (met dank aan elmo)

mijn opzetje
week 1 test enanth 1500 mg eq 1200 mg
week 2 tm 12 test enanth 750 mg eq 600 mg

(injecties om de 5 dagen wat neerkomt op 17 injecteerdagen buiten de frontload en de winny om)
week 9 tm 15 winstrol inject 50 mg /dag
verder elke dag tot aan de nakuur een halve tab (0,5 mg) arimidex per dag

nakuur ben ik nog niet helemaal uit maar in ieder geval een goed doordachte combi van clomid en nolva en heel mischien igf1

verder zorg ik dat ik hcg in huis heb voor als ik last krijg van een te ruime zak

mijn stats ...... 29 jaar
1,96 lang
118/119 kg
12% vet (wat ik ietsje hoger wil hebben voor de kuur, maar dat moet geen probleem zijn met de kerst in aantocht :) )

trainingservaring vanaf mijn 16e met af en toe perioden dat ik er ff uitgeraakt ben ivm een eigen bedrijf

verder heb ik de leuke bijkomstigheid dat ik uber-me(n)ss(ch)o ben, op mijn eerste prop kuurte (6 jaar terug) pakte ik zowaar 12 kg schone massa

vandaar dat ik niet echt een voedingsschemaopstel, ik eet gewoon op vaste tijden en krijg als bouwvakker toch wel genoeg binnen daar ik altijd honger heb

doel ? : groot en sterk worden........

advies en tips welkom

Waarom zo hoog bro? zet de testo op 500mg en de EQ op 400mg!

Voor de rest denk ik dat jij wel weet wat je doet!

suc6!!

• Topic Starter Topic Starter
waarom zo hoog, ja daar zat ik ook over te twijfellen, mijn laatste prop kuurtje zat op 100 / dag, das ook al 700mg in de week, maar het is wel al ruim 2 jaar terug

ik zat ook al te denken om t/m week 6 500 te nemen en te kijken hoe ik daarop ga, en dan te verhogen naar de 750 maar dat lijkt me ook niet zo'n goed id......

bedankt voor de input trouwens !

reusje20 zei:
waarom zo hoog, ja daar zat ik ook over te twijfellen, mijn laatste prop kuurtje zat op 100 / dag, das ook al 700mg in de week, maar het is wel al ruim 2 jaar terug

ik zat ook al te denken om t/m week 6 500 te nemen en te kijken hoe ik daarop ga, en dan te verhogen naar de 750 maar dat lijkt me ook niet zo'n goed id......

bedankt voor de input trouwens !

Na 2 jaar zijn je receptoren wel weer schoon hoor dude. zou gewoon tot week 6 op 500 om 400 gaan en als het tegenvalt kan je altijd de laatste weken nog verhogen.

ik twijfel nog bro, het word waarschijnlijk me laatste kuurtje omdat me meisie het steeds vaker over kindjes begint te hebben en ik het nog ff 1 keer goed wil doen en niet halfbakken,
maar als iemand met een doorslaggevende tip komt ben ik om hoor !

groetjes

Met 500mg/400mg zit je echt al goed hoor.

De eerste 2 weken 750mg/600mg als frontload en je hebt een heel mooi kuurtje hoor.

haha mrj , nu zijn we elkaar aan het vertellen wat voor frontload we moeten doen, terwijl we er zelf nog niet uit zijn !!!
groetjes

heeft er nog iemand tips wat betreft de igf in nakuur ?
is dit echt zinvol of is het beter tijdens de kuur ?

groetjes

IGF-1 heeft imho 'weinig' nut als je het niet combineerd met GH en insuline. En dan nog zou je voor IGF-1R3 moeten gaan, en dat is duur. :)

ik hoor juist hele goede berichten over igf zonder hgh en slin, gewoon bij een as kuurtje
tja die prijs.... tis duur, maar je hebt er geen 5 kits van nodig net als sth

ik ben benieuwd of het dat geld waard is als aanvulling van de kuur

groetjes

Ik zou die igf-1 ook niet zonder a.s nemen hoor.

Weer niet waar je die info vandaan hebt,reus,dat het zonder a.s ook goed zou werken want ik zit zelf ook op diverse Amerikaanse fora en daar lees ik geen goede berichten over igf-1 alone.

Ikzelf ga het vanaf januari ook weer gebruiken maar dan wel in combi met a.s en hgh.

greetzz

Terug
Naar boven