Fitness Seller

Mijn kuur +voeding

Kleineman

Cool Novice
Waardering
0
Nou het is zo ver mijn kuur is helemaal inorde.

week 1-8 Omnadren 500mg/week
week 1-8 Deca Norma 400mg/week
week 6-9 proviron 30mg/ed
week 5-7 winstrol tabs 30mg/ed
week 8-9 winstrol zamb 50mg/eod

Ik weet dat ik beter 1 dezelfde as had kunnen pakken, maar het is dus dit geworden.

Nu is mijn vraag of mijn voeding hier goed opaangepast is.

Ik eet

maalt 1 500ml brinta/ of muslie+ whey pro+ banaan.

Maalt 2 4 volk sneetjes brood met appel stroop.
1 whey shake.

Maalt 3 4 volk sneetjes brood met kip filet/of andere mager vlees.
4 ei eiwitten

Maalt 4 meergranenRijst met kip + ketjap/ of runder gehakt + groenten.

Maalt 5 3 muslie bollen.
1 bak kwark.

Maalt 6 Warm maalt. Bv pasta of rijst of aardappel met mager stuk vlees gerild
en groenten.

Maalt 7 Fruit en een whey shake.

Dit is :
4209 kcal +-

220 gram eiwitten +-

640 koolh +-

10 vet +-

Ik eet +- om de 2a3 uur

En over de dag verspreid drink ik 3Lt water

Is de as kuur in combinatie met de voeding goed?
Dit eet ik meestal en 1 x een junkdag.

Laatst bewerkt:
Je zou beter de hoeveeldheid van elke voedingstof weergeven (hoeveel gram van elk?)
Week 1-5: 150mg boldone heeft geen zin.De proviron mag je nemen aan 25mg/dag tot aan pct.Ik zie ook geen nut met de winstrol.Wat is je doel,cut of massa?
Houd het simpel met juist de omna en deca.

Ik denk dat Kleineman nog van alles had liggen en toen even een kuurtje in elkaar geflanst heeft :D

• Topic Starter Topic Starter
Arikanari hahaha. :D

Eeh daar is mijn veteraan,heb zoals je kan zien alles kunnen omruilen.

en het is dus omnadren geworden.

en die bold werkt al bij 100mg.Niet super ,maar het werkt.Of bedoel je dat ik het langer moet gebruiken 8 weken.

Maar ik ben bij de dokter langs geweest en die heeft dus mijn kuur zo aangepast. Op advies van mijn fitness instructeur.

Laatst bewerkt:
150 mg boldenone??? ben benieuwd :)

het moet trouwens 200mg zijn foutje.

Maar is nog een lage dosering.

Maar het moet schijnbaar helpen bij mij. ;)

Laatst bewerkt:
je kuur is vere van ideaal kerel, het heeft 0.0 zin om deca en boldenone naast elkaar te gebruiken maat. Verder is 8 weken voor een kuur met langwerkende middellen ook een beetje aan de korte kant.

geef je voeding even aan in gewicht een halve liter brinta kun je met 10 maar ook met 100graam maken

Ja heb al gezien ja.

Maar er staat dat ik wel overkan stappen op bold dus eerst deca en dan bold of omgekeerd.

Laatst bewerkt:
Kleineman
In een kuur van 8 weken heeft dat totaal geen nut;
Het is ofwel deca ofwel bold

en zeker geen bol voor maar 5 weken want bij sommige gaat bolpas na5 tot 6 weken werken dus dat heeft weinig zin zo

Die boldenone voegt echt niets toe bij deze kuur.
Ik neem aan dat je wilt bulken? Ik weet niet je hoeveelste kuur dit is, maar ik denk dat je de boldenone beter kunt vervangen door deca. En dan minimaal 8 weken pakken. Dus Deca op week 1 t/m 8 op 400 mg zetten.

Je voedingsschema kan ook nog wel wat aan bijgeschaafd worden. Wat zijn je stats trouwens? Gewicht bepaald namelijk in grote mate de hoeveelheid voeding.

4 boterhammen met appelstroop zou ik niet doen. Beter kaas/kipfilet/pindakaas erop.

En zorg ervoor dat er bij elke maaltijd een fikse portie complexe koolhydraten zit (volkoren brood, rijst, havermout, muesli, aardappelen etc.). Dat zie ik ook nog niet terug bij iedere maaltijd.
En wanneer train je? Want suikers als banaan/rozijnen zijn eigenlijk alleen geschikt voor direct na de training.

oke bold vervang ik door deca.

en kaas is vet pindakaas ook. :D

hoef toch niet vet te worden. ;)

@ kleineman

reken eens even uit hoeveel eiwitten vetten en koolhydraten je binnenkrijgt

en daar bij is kaas wel vet maar het bevat 30% eiwit per 100 gram :rolleyes:

4209 kcal +- waarvan 220 gram eiwitten +-

't zal iets meer zijn.

heb het uit gerekend met een cal tabel.

Laatst bewerkt:
Kleineman zei:
oke bold vervang ik door deca.

en kaas is vet pindakaas ook. :D

hoef toch niet vet te worden. ;)
misschien dat je maar loopt te geinen, maar mijn idee is dat je echt niet veel van voeding weet. Maar goed, succes anyway.

En wanneer train je? Want suikers als banaan/rozijnen zijn eigenlijk alleen geschikt voor direct na de training.[/QUOTE]
Waar haal je dit man? Dextrose lijkt me beter na de training.
Bananen/rozijnen kan je gewoon in je voedingsschema opnemen

andrew zei:
misschien dat je maar loopt te geinen, maar mijn idee is dat je echt niet veel van voeding weet. Maar goed, succes anyway.

Wat!Niet veel van voeding weet!

Volgens mij weet jij niet zo veel van voeding, en vind je het leuk om negatieve
commentaar te leveren.

Het is de bedoeling dat je feedback geeft.

doe eens rustig man, je voedingsschema is gewoon niet optimaal en kan op veel punten verbeterd worden. Ik ga niet ook nog een keer zeggen wat, de min punten zijn al verteld.

het is jou kuurtje, succes :) ;)

kaas of pindakaas zijn zoals aangegeven een goede bron voor je eiwitten, het vet wat erbij zit, in bijvoorbeeld pindakaas, is zo slecht nog niet, het zijn merendeels onverzadigde vetten die je lichaam nodig heeft.

als je bang ben om dan vet te worden kan je gewoon kaas/pindakaas eten, alleen zul je dan je koolhydraten moeten verlagen!!

dat is wat andrew etc willen aangeven.

proviron kan je trouwens het best vanaf het begin tot aan je winstrol gebruiken, zal naast je winstrol alleen maar voor androgene bijwerkingen zorgen, aangezien proviron een sterke dht is.

nog beter is gewoon je omnadren en deca te gebruiken tot aan week 10 daar gebruik je gewoon continue je proviron bij, en bewaar je je winstrol voor een cut-cycle!!!

succes!!

en je hebt ook verschillende soorten kaas die allemaal niet even vet zijn en vet heb je ook nodig, dat gelul dat vet slecht voor je is wordt ik een beetje schijtziek van, vet heb je nodig om op krachten te blijven, niet dat je gelijk kilo's vet moet gaan eten maar een beetje vet kan zeker geen kwaad

Terug
Naar boven