AndroidHealthClinic

Mijn kuur +voeding

pampam zei:
en je hebt ook verschillende soorten kaas die allemaal niet even vet zijn en vet heb je ook nodig, dat gelul dat vet slecht voor je is wordt ik een beetje schijtziek van, vet heb je nodig om op krachten te blijven, niet dat je gelijk kilo's vet moet gaan eten maar een beetje vet kan zeker geen kwaad

welke kaas doel jij dan op kerel?

ik moet de eerste kaas nog tegen komen waarbij er zo min mogelijk verzadigd vet in zit, want dit is niet wat je wil. dat is namelijk het probleem met kaas. ik ben zeker niet bang voor een beetje vet, zoland het maar onverzadigd vet is

dus als jij een kaassoort weet met zo min mogelijk verzadigde vetten hou ik me van harte aanbevolen aangezien ik kaas best lekker vind maar ik eht ongeveer al anderhalf jaar niet meer eet

het is maar net hoe belegen het is. er zit wel degelijk verschil tussen een 50+ en 20+ kaas en wou jij beweren dat jij van 4 plakken kaas dik wordt? Kijk ik eet het ook niet maarja ik vindt het niet te vreten :D

Rebel_x zei:
Waar haal je dit man? Dextrose lijkt me beter na de training.
Bananen/rozijnen kan je gewoon in je voedingsschema opnemen

Bananen en rozijnen hebben een hoge GI-index waardoor ze snel opgenomen worden en dus ideaal zijn voor na de training.
Overdag kun je beter geen levensmiddelen met een hoge GI nuttigen.

Vet wordt je pas wanneer je te veel kcal boven je gebruik gaat innemen.

pampam zei:
het is maar net hoe belegen het is. er zit wel degelijk verschil tussen een 50+ en 20+ kaas en wou jij beweren dat jij van 4 plakken kaas dik wordt? Kijk ik eet het ook niet maarja ik vindt het niet te vreten :D

ja dat weet ik ook wel maar er is een verschil tussen dik worden en voedsel mijden omdat het niet thuis past in een bodybuildingdieet. maar ik ga me er eens in verdiepen.

Terug
Naar boven