MuscleMeat

mijn kuur

DBC01 zei:
elk lichaam reageert anders op spullen
een maatje is 20 kilo aan gekomen 16 kilo schoon overgehouden
dat zegt al genoeg elk lichaam is anders vandaar ben ik ook benieuwd naar mijn eind resultaat

Als ik dit lees denk ik alleen maar dat je maatje veeeeeels te vroeg is begonnen met kuren.En veel meer kilo's naturel had kunnen pakken.

redhead zei:
Als ik dit lees denk ik alleen maar dat je maatje veeeeeels te vroeg is begonnen met kuren.En veel meer kilo's naturel had kunnen pakken.
Waar haal je deze quote vandaan?

redhead zei:

Hahahaha! Je moest em eens zien! hahaha! Je weet niet waar je over praat kerel.
Die vent zet ons allemaal aan de kant qua omvang, 1.70m lang met een schouderpartij, armen, borstkas etc die ik hier op DBB nog nooit heb gezien! :roflol:

DBC01 zei:
Die vent zet ons allemaal aan de kant qua omvang, 1.70m lang met een schouderpartij, armen, borstkas etc die ik hier op DBB nog nooit heb gezien! :roflol:

Foto?

DBC01 zei:

Als ik lees dat iemand 20 kilo aankomt van 1 kuur is tie imo te vroeg begonnen ermee en had ie denk ik best nog wat extra naturel kunnen pakken of het nou een huge mofo is of niet.Respect voor de man in kwestie maar dit is wat ik zo denk.Veel achtergrond info heb ik dan ook niet dus misschien had ik het anders moeten brengen.:D

redhead zei:
Als ik lees dat iemand 20 kilo aankomt van 1 kuur is tie imo te vroeg begonnen ermee en had ie denk ik best nog wat extra naturel kunnen pakken of het nou een huge mofo is of niet.Respect voor de man in kwestie maar dit is wat ik zo denk.Veel achtergrond info heb ik dan ook niet dus misschien had ik het anders moeten brengen.:D

Laat maar, ik zie het al, wij praten over 2 verschillende personen :D

Of hij is een enorme geluksvogel, kijk maar naar jerry die kwam toch ook zo ontzettend veel aan van een kuurtje deca op 200 mg..........

De hufter is zeer bevoordeeld met z'n genen, dat zeker. Kuurde altijd licht en blijft dat doen. En houdt de massa ook nog.

Yep....ik ben jaloers nu....waar zijn die goede ouwe tijden dat een mens nog fatsoenlijk op 500mg testosteron kon groeien...:D

Terug
Naar boven