XXL Nutrition

mijn kuurtje

rambo3

Cool Novice
Waardering
0
Beste BB'ers,

ik zat te denken om over 3 weken hier aan te beginnen:

week 1-10 300mg tren/w
week 1-10 400 boldenone/w
week 1-5 25mg naposim/d
arimidex????

ik wou een keer geen test nemen of deca en kijken hoe tren en boldenone op mijn lichaam werken. naposim neem ik erbij omdat ik het heb liggen en er gek op ben :D . alleen wil ik graag arimidex bijnemen zodat ik door dianabol geen vocht vast hou. en dus paar vragen:

-wat vinden jullie van mijn kuur?
- is het beter om er 8 weken van te maken?
- hoeveel weken zal ik arimidex nemen en hoeveel? ( dit vraag ik omdat ik maar 5 weken dianabol gebruik en dus eigenlijk in kleine hoeveelheden, arimidex wil gebruiken. ik voel me gewoon lekkerder als ik weet dat ik het gebruik)
-kan ik hier lekker wat droge kilo's pakken? en zal ik veel sterker worden?

bedankt iedereen ;)

Altijd Test!
Test is imo de basis van iedere kuur!

Als je ari neemt dan zul je niets merken van je dbol denk ik. Dat vocht trekt zo weer weg, dus maak je daar niet druk om.

Ik weet niet of bold libido verhogend is maar als dat niet zo is dan zul je spijt krijgen dat je geen test hebt gebruikt, tren is nl zeer suppressive, zoals deca oa.

Een betere keuze zou zijn test/tren.

Idd altijd test ernaast zetten.

Een kuur zonder test is als een vrouw zonder k*t,bro.

En naast dbol never nooit een anti 'e zetten want dbol heeft vocht nodig om goed zn ding te kunnen doen.

Testo zei:
Idd altijd test ernaast zetten.

Een kuur zonder test is als een vrouw zonder k*t,bro.

En naast dbol never nooit een anti 'e zetten want dbol heeft vocht nodig om goed zn ding te kunnen doen.

Je hebt overal mensen voor :roflol:

ja doe gewoon:

1-4 : 30mg dbol
1-10: 375 test E
1-10: 300 tren E

• Topic Starter Topic Starter
Beast N°1 zei:
ja doe gewoon:

1-4 : 30mg dbol
1-10: 375 test E
1-10: 300 tren E

dus als ik iets weg moet laten vinden jullie het beter als ik bodenone weglaat dan tren? of andersom?

en wat nou als ik het zo doe en vanaf week 6 ari ga gebruiken, dan is dianabol uitgewerkt en maakt het niet meer uit toch:rolleyes: ??!!??!!

tren zonder test is weg lul!!!!!

Kuur zonder nakuur is weg test.
lol

Kuur zonder nakuur is weg test.
lol

haha maar nakuur dat is gewoon nolva

maar waarom zou ik bodenone weg laten inplaats van tren als ik testo bij doe? en ari in week 5 zetten omdat ik dan klaar ben met dianabol?

rambo3 zei:
maar waarom zou ik bodenone weg laten inplaats van tren als ik testo bij doe? en ari in week 5 zetten omdat ik dan klaar ben met dianabol?

Vergeet de ari, vergeet de dbol. Neem test/tren en groei als een Suat !! :)

beter test bij nemen hoor, tenminste je niet tijdelijk impotent wil zijn, je kan ook boldenone nemen ipv tren maar de combo test tren is toch wel beter voor je massawinst denk ik! maar als je toch droge massa wilt neem er dan winny bij ipv van dianabol!

Test/tren voor 8 weken en de dbol tot max week 6 nemen en dan ari gebruiken(als je perse wil dan).

Bol weglaten.

okey okey thanks :D dan doe ik test tren 10 weken, 5 weken dianabol en vanaf week 6 ari bij. ( dianabol moet ik gewoon gebruik want ik heb me al lang genoeg ingehouden :$) en dan nakuur.

Terug
Naar boven