Beste BB'ers,
ik zat te denken om over 3 weken hier aan te beginnen:
week 1-10 300mg tren/w
week 1-10 400 boldenone/w
week 1-5 25mg naposim/d
arimidex
?
ik wou een keer geen test nemen of deca en kijken hoe tren en boldenone op mijn lichaam werken. naposim neem ik erbij omdat ik het heb liggen en er gek op ben
. alleen wil ik graag arimidex bijnemen zodat ik door dianabol geen vocht vast hou. en dus paar vragen:
-wat vinden jullie van mijn kuur?
- is het beter om er 8 weken van te maken?
- hoeveel weken zal ik arimidex nemen en hoeveel? ( dit vraag ik omdat ik maar 5 weken dianabol gebruik en dus eigenlijk in kleine hoeveelheden, arimidex wil gebruiken. ik voel me gewoon lekkerder als ik weet dat ik het gebruik)
-kan ik hier lekker wat droge kilo's pakken? en zal ik veel sterker worden?
bedankt iedereen
ik zat te denken om over 3 weken hier aan te beginnen:
week 1-10 300mg tren/w
week 1-10 400 boldenone/w
week 1-5 25mg naposim/d
arimidex
?ik wou een keer geen test nemen of deca en kijken hoe tren en boldenone op mijn lichaam werken. naposim neem ik erbij omdat ik het heb liggen en er gek op ben
. alleen wil ik graag arimidex bijnemen zodat ik door dianabol geen vocht vast hou. en dus paar vragen:-wat vinden jullie van mijn kuur?
- is het beter om er 8 weken van te maken?
- hoeveel weken zal ik arimidex nemen en hoeveel? ( dit vraag ik omdat ik maar 5 weken dianabol gebruik en dus eigenlijk in kleine hoeveelheden, arimidex wil gebruiken. ik voel me gewoon lekkerder als ik weet dat ik het gebruik)
-kan ik hier lekker wat droge kilo's pakken? en zal ik veel sterker worden?
bedankt iedereen

??!!??!!