MuscleMeat

Mijn mening hoe we het beste de overlast met ''buitenlanders'' omlaag krijgen

Juriaan

Freaky Bodybuilder
Waardering
0
Veel nederlanders van niet nederlandse afkomst hebben 2 paspoorten. Ze hebben meestal een Nederlands paspoort en bijvoorbeeld een Marokkaanse. Imo zouden we er goed aandoen om bij 1 overtreding het Nederlanse paspoort in te trekken en bij een 2e overtreding deze persoon in kwestie terug te sturen naar land van afkomst.

Wat vinden jullie hiervan?

Dat wil Wilders ook, maar schijnt wettelijk gezien onmogelijk te zijn. Nederlands staatsburgerschap intrekken kan niet zomaar.

Op zich mee eens, maar waar leg je de grens. Wanneer is een overtreding zwaar genoeg om er je nederlanderschap voor kwijt te raken.

Vind dit overigens ook voor de autochtone ned. een perfecte optie. Iemand een idee hoe ver ze zijn met het onginnen van Mars? :D

• Topic Starter Topic Starter
EricR zei:
Dat wil Wilders ook, maar schijnt wettelijk gezien onmogelijk te zijn. Nederlands staatsburgerschap intrekken kan niet zomaar.

Misschien wordt het dan tijd om de wetten te herschrijven. Ik weet dat dit niet kan maar we zullen toch een oplossing moeten vinden.

• Topic Starter Topic Starter
Dani zei:
Op zich mee eens, maar waar leg je de grens. Wanneer is een overtreding zwaar genoeg om er je nederlanderschap voor kwijt te raken.

Vind dit overigens ook voor de autochtone ned. een perfecte optie. Iemand een idee hoe ver ze zijn met het onginnen van Mars? :D

Dat moet de overheid bepalen. Imo is de overtreding al zwaar genoeg bij het beledigen van een ambtenaar in functie :)

Ik vind het een topidee!

:thumb: ik ben voor!

Voor.

Wetten kunnen veranderd worden.

Zelda zei:
Voor.

Wetten kunnen veranderd worden.

Pas bij een meerderheid in beide kamers van De Staten-Generaal, en dat zie ik op dit moment nog niet gebeuren, als er een dergelijk wetsvoorstel wordt ingediend. Over een paar jaar weer verkiezingen........

De grens heel laag gewoon, Ali B betaalt staat fout geparkeerd -> gezin B naar Mars

Iemand die hier geboren is, laat staan drie generaties hier is kun je moeilijk gaan terugsturen. Het enige wat ze moeten doen is gewoon een nultoleratie doorvoeren, criminaliteit hoe klein dan ook word niet meer getollereerd en onmiddelijk zwaar bestraft., Ook ben ik voorstander om een avondklok in te voeren voor jongeren onder de 16 jaar, dit dan alleen op de plaatsen waar er overlast is van zgn hangjongeren.

Gewoon hogere straffen, verder valt er gewoon simpelweg niets te doen.

Een tijd geleden werd er vanuit de politiek het idee geopperd om criminele allochtonen met dubbel paspoort, het Nederlandse af te pakken en bij een volgende overtreding het land uit te zetten.

Ik heb daar helaas nooit meer iets over vernomen.

Gewoon allemaal oprotten naar Duitsland :D

Dani zei:

fitnesboy zei:
Dat bepalen wij nederlandse burgers dan wel :D

In geval van 'openbaar rondlopen' al meteen opsodemieteren! :D

Ja knuffelbeleid moet stoppen, opvoeding begint bij af en toe serieus straffen en laten zien wie er de baas is.
Kinderen die altijd verwend worden, worden later niets. Honden die je laat doen, zonder begeleiding, gaan bijten. Zo is het ook bij die vreemdelingen. Geef ze uitkeringen en ze kopen een BMW en worden crimineel, laat ze maar eens werken!! En zware criminelen: helemaal geen medelijden, gewoon oprotten. Je zou ze snel zien veranderen.

Maar ja, die bureaucraten van politiekers zijn liever lui dan moe als ze er wat aan moeten doen.

ik ben ook voor, gewoon bij een misdrijf terugsturen die handel.

Nu denk ik ff heel nuchter... maar de wetten zijn er om het land te beschermen.... en als de wetten niet meer deugen,... nou dan mag balkie lekker alles herschrijven en Versie 2.0 eronder neerzetten.

Ik weet niet of je door hebt hoeveel mensen van de nederlandse bevolking allochtoon is...

in rotterdam 52%....... word een stuk rustiger als die allemaal weg zijn :D

Terug
Naar boven