MuscleMeat

Mijn mening hoe we het beste de overlast met ''buitenlanders'' omlaag krijgen

BigNL zei:
Dat zeg ik niet, ik zeg dat ik weet dat je ernaast zit.

Daar hoef je geen God voor te heten om dat te zien ;)

Grappig hoe sommige mensen schijnen te denken dat ze wel correct zijn. ;)

Zal de nederlandse overheid moeten praten met marokko.
Laats stond er een kleine intervieuw over een Marokaanse cabaratier.
Hij heeft de nationaliteit van nederlandse en marokaans.
Als die op vakantie ging naar italie en Portugal kreeg die vaak moeilijkheden bij de douane.
Hij zag in dat het makkelijker was om een paspoort te hebben de nederlandse.
Hij naar de Marokaanse ambasade gegaan,wat die kreeg te horen de marokaanse nationaliteit blijf je houden tot je dood, dus je kan hem niet inruilen

Silva zei:
Zal de nederlandse overheid moeten praten met marokko.
Laats stond er een kleine intervieuw over een Marokaanse cabaratier.
Hij heeft de nationaliteit van nederlandse en marokaans.
Als die op vakantie ging naar italie en Portugal kreeg die vaak moeilijkheden bij de douane.
Hij zag in dat het makkelijker was om een paspoort te hebben de nederlandse.
Hij naar de Marokaanse ambasade gegaan,wat die kreeg te horen de marokaanse nationaliteit blijf je houden tot je dood, dus je kan hem niet inruilen

Ehm hoe bedoel je dit? Als je het bedoelt als in, dat de marokkaanse overheid nederlandse troep moet opruimen, dan zit je denk ik fout :D

Nederland had dit al geprobeerd, en toen ik dat las in de krant moest ik bijna huilen zo zielig vond ik het. Dat ze hier niet eens een stel relschoppers aankunnen pakken. Echt dermate zielig.

Gevangenissen kosten geld, wat ze dus kunnen doen is ELKE gevangene laten werken voor zijn straf! in de gevangenis, werken! ga maar auto's maken ofzo, of dingentjes maken voor kindjes in afrika, maak jezelf nuttig. Zo kan je dus de kosten een beetje drukken voor de gevangenissen, en zo hebben de gevangenen ook geen lekker leventje, want een straf is een straf!

precies Moen,we moeten nog even wachten op Wilders,kan die afmaken waar Pim mee begonnen was!

ik geef gas voor mijn sport tas!

magarventje zei:
precies Moen,we moeten nog even wachten op Wilders,kan die afmaken waar Pim mee begonnen was!

ik geef gas voor mijn sport tas!
ghehehe mag hij wat mij betreft eerst zn kop kaalscheren want als er momenteel 1 iemand is die een hoofddoek kan gebruiken is geertje wilders het wel. . .

met op elke hoek een geitenn**ker wordt autorijden ook steeds leuker :rolleyes:

kom op kom op... denk je nou echt dat de politiek iets wil veranderen aan de situatie?
Nee, die gasten zitten veilig in de buurten waar geen problemen makers komen!!
Hypotheek rente aftrek willen ze toch ook schrappen.. omdat ze genoeg geld hebben..
ons leven intereseert ze nix..

Wat maakt het uit dat je buurvrouw verkracht wordt door marokanen terwijl je buurman zijn ogen eruit geprikt worden.. als het maar niet bij de heren en vrouwen politici gebeurt!
Kijk de oplossing is om ons te sminken en dan balkenende en de gang hun ballen te kietelen.. direct confronteren!

en dan veranderen ze het nog niet.. want dan vind amerika het niet meer goed of een ander schijt land die denkt de wereld te bepalen.

champ je praat als een kleuter die van voren niet weet dat ie van achter leeft.

En toch heeft ie gelijk.

idd, magistrale wijze waarop hij verbanden legt....hij doet zn naam eer aan :D

Terug
Naar boven