XXL Nutrition

Mijn mening hoe we het beste de overlast met ''buitenlanders'' omlaag krijgen

op zich is het een goed idee.. maar wettelijk gezien kan je staatsbur gerschap niet zonder meer afpakken.. volgens mij zijn ze er wel mee bezig om de mensen straks een keus te laten maken.. 1 nationaltiteit.. en in dat geval kan je er weer wat aangaan doen..

verder.. ookal zijn sommige families al generaties lang hier in Nederland.. ze moeten zich aanpassen.. en daarmee basta!.. daar moet de overheid maar eens een keertje voor over de brug komen..

en ja een no-tolerantie gemeenschap moet er komen.. uiteraard heeft dit ook zijn nadelen.. maar hogere straffen zijn nodig, en werkstraffen moeten eigenlijk worden afgeschaft, bedoel wat leer je er nu uberhaubt mee..!?

kurgan zei:
in rotterdam 52%....... word een stuk rustiger als die allemaal weg zijn :D

PM me ff zodra het zover is, dan kom ik ook in R'dam wonen. Nu wil ik me niet als zwartkijker opstellen maar op dit moment is het me iets te donker daar. :D

Lijkt me heel redelijk! jammergenoeg ben ik niet degene die je daar van moet overtuigen :D

Leviathan zei:
PM me ff zodra het zover is, dan kom ik ook in R'dam wonen. Nu wil ik me niet als zwartkijker opstellen maar op dit moment is het me iets te donker daar. :D

Goh wat zijn we weer lekker dubbelzinnig. :spam:

BigNL zei:
Goh wat zijn we weer lekker dubbelzinnig. :spam:

De humor van dergelijke woordspelingen inzien gaat jou ook te ver ofniet?

Ga lekker de Marokkanen steunen joh....of buiten spelen. Maak jezelf nuttig ipv hier je commentaar spuien.

Dat je je racistische getinte zwarte humor leuk vindt perfect.
Maar denk wel dat een mop pas leuk is als de ander erom lacht.
Dus je zal het toch meer bij je maten moeten zoeken die jou denken begrijpen.
Ik steun of ben niet tegen een bevolkingsgroep of ras maar ik kijk naar individuen. :D

BigNL zei:
Ik steun of ben niet tegen een bevolkingsgroep of ras maar ik kijk naar individuen. :D

Geef ik je volledig gelijk in...beetje kortzichtig om zo te denken...zijn er geen Nederlandse criminelen of Belgische???

Toch wel maar daar wordt niet zoveel over gezeverd...je hebt overal goede en slecht.
Ik zit nu in opleidingscentrum waar VEEL allochtonen zitten die allemaal wat willen maken van hun leven en waar wij Belgjes nog kunnen van leren.

Natuurlijk...moest ik in Antwerpen wonen zou ik er misschien wat anders over denken maar viseer niet steeds dezelfde bevolkingsgroep.

Bij ons in limburg is er veel criminaliteit...Marokkaanders??? NO WAY allemaal Italiaanders dus....

Maar één kans geef ik ze en bij de tweede moeten ze maar terug.
Zelfde voor de Belgjes maar die mogen dan den bak in.

grtz wimpy :rolleyes:

beste oplossing is gewoon de bak in, hoevaker opgepakt, hoe zwaarder de straf. Burgerschap ontnemen kan niet. En ik geloof eigenlijk niet dat veel van de allochtonen een dubbel paspoort hebben. Alleen de aziel zoekers, maar van de huidige generatie waarvan de ouders al een tijdje in nederland wonen denk ik. Dat weet ik overigens niet zeker. Vaak is het dan ook weer zo dat als je een buitenlands paspoort wilt, dat je in dienst moet in dat land.

BigNL zei:

Je hoeft mn posts niet te lezen. (Ik weet het; ik evenmin die van jou.)

Wanneer jij dergelijke woordspelingen en/of grappen aanstootgevend vindt, dan is dat jouw probleem.

Er zit een hemelsbreed verschil tussen een grap maken en bv iemand de dood toewensen, zoals in gevallen als de moord op v. Gogh en Hirsi Ali door veel jonge Marokkanen is gebeurd.

Wie is dan de rascist?

Leviathan zei:

Wanneer jij dergelijke woordspelingen en/of grappen aanstootgevend vindt, dan is dat jouw probleem.

Er zit een hemelsbreed verschil tussen een grap maken en bv iemand de dood toewensen, zoals in gevallen als de moord op v. Gogh en Hirsi Ali door veel jonge Marokkanen is gebeurd.

Wie is dan de rascist?

het is toch geen wedstrijd ;) en als marrokaantjes zo zijn betekent niet dat jij ook zo moet zijn, van wie moeten ze anders leren :D

trouwens.. het is hier hetzelfde als met dat toewensen van de dood van v. Gogh en Hirsi Ali. Ik las een topic met: Eindelijk gerechtigheid ofzo iets.

SageFrancis zei:
het is toch geen wedstrijd ;) en als marrokaantjes zo zijn betekent niet dat jij ook zo moet zijn, van wie moeten ze anders leren :D

trouwens.. het is hier hetzelfde als met dat toewensen van de dood van v. Gogh en Hirsi Ali. Ik las een topic met: Eindelijk gerechtigheid ofzo iets.

Klopt, vraag me soms alleen af of het voor velen niet al te laat is om nog te willen leren.

Wat betreft die 'eindelijk gerechtigheid' topic, die knaap was een crimineel! Hij had ook iemand kunnen beroven die m voor zn raap had geschoten na zo'n actie. Dat is het risico wanneer je ervoor kiest om je geld op een oneerlijke wijze te verdienen.

Vanuit dat opzicht is het inderdaad verdiende loon. Bezint eer gij begint was mss een betere topictitel geweest.

Leviathan zei:
Klopt, vraag me soms alleen af of het voor velen niet al te laat is om nog te willen leren.

Wat betreft die 'eindelijk gerechtigheid' topic, die knaap was een crimineel! Hij had ook iemand kunnen beroven die m voor zn raap had geschoten na zo'n actie. Dat is het risico wanneer je ervoor kiest om je geld op een oneerlijke wijze te verdienen.

Vanuit dat opzicht is het inderdaad verdiende loon. Bezint eer gij begint was mss een betere topictitel geweest.

dat klopt. Maar iemand een dood toewensen is net zo erg als het zijn van een dief. Slecht geweten.

Maar, corruptie is ook een vorm van geld oneerlijk verdienen. Het is een beetje hypocriet om het zo te stellen. Dan zouden we veel mensen de dood moeten wensen, en het de "en terecht" stempel moeten geven.

SageFrancis zei:
dat klopt. Maar iemand een dood toewensen is net zo erg als het zijn van een dief. Slecht geweten.

Maar, corruptie is ook een vorm van geld oneerlijk verdienen. Het is een beetje hypocriet om het zo te stellen. Dan zouden we veel mensen de dood moeten wensen, en het de "en terecht" stempel moeten geven.

Ook corrupte mensen kunnen het risico lopen om zeep geholpen te worden wanneer ze n actie uithalen die een ander benadeeld. Kijk maar naar die ex-smeris, Martin S, die Klaas Bruinsma doodgeschoten heeft.

Duurde niet lang voor ie zelf neergelegd werd.

dat weet ik ;) maar jij bent toch niet zo dat als iemand van jou een tasje steelt, dat jij hem vervolgens over hoop schiet? Jij wenst hem als je een normaal geweten hebt, een goede straf toe. Een lekkere harde, zonder tv en alle dingen die ervoor zorgen dat je je "vrij" voelt. Als je iemand dit al afneemt ben je al heel ver. Allochtonen zijn niet het probleem. Lage straffen, dat is het probleem.

Leviathan zei:

Wie is dan de rascist?

Ik lees jou post wel.
Zeg steeds niet wat ik wel of niet moet doen. :rolleyes:

Ik heb met jou woordspelingen en/of grappen geen problemen hoor, moet je zelf weten, het valt mij alleen op.

Het begint bij een grap dan een wens en dan de daad.
Je zit gewoon op een heel verkeerd spoor met je denken,.. dat is alles. :D

BigNL zei:
Ik lees jou post wel.
Zeg steeds niet wat ik wel of niet moet doen. :rolleyes:

Ik heb met jou woordspelingen en/of grappen geen problemen hoor, moet je zelf weten, het valt mij alleen op.

Het begint bij een grap dan een wens en dan de daad.
Je zit gewoon op een heel verkeerd spoor met je denken,.. dat is alles. :D

Easy: Ik zeg je niet wat je moet doen, ik suggereer dat je dan mn posts beter kunt negeren.

En jij denkt te weten of ik op een verkeerd spoor zit met denken?

:D

Leviathan zei:
Ook corrupte mensen kunnen het risico lopen om zeep geholpen te worden wanneer ze n actie uithalen die een ander benadeeld. Kijk maar naar die ex-smeris, Martin S, die Klaas Bruinsma doodgeschoten heeft.

Duurde niet lang voor ie zelf neergelegd werd.

Wat je zaait zal je oogsten !!!!

Leviathan zei:
Easy: Ik zeg je niet wat je moet doen, ik suggereer dat je dan mn posts beter kunt negeren.

En jij denkt te weten of ik op een verkeerd spoor zit met denken?

:D

Ik denk het niet ik WEET het. :D

:to: (zoals altijd :D )

Weg met die scumbags.
En wat betreft de straf: Het land uit lijkt me het beste voor veelplegers.
Maar wanneer dit niet kan, zou ik zeggen: "Zet ze aan het werk zodat het voor zowel hunzelf als voor de maatschappij constructief is" :scratch:

Whaaat?

Met andere woorden: krijgen ze een 1/2 jaar gevangenisstraf, laat ze dan in plaats hiervan een 1/2 jaar mensen helpen in de zorg. Voor mijn part in slachtofferhulp.
We hebben te weinig geld voor zorg en gevangenissen kosten muchos. Laat de jonge gastjes onder begeleiding werken voor bejaarden, kinderen, invaliden, whatever.
Geef de gastjes een klein beetje geld voor hun werk. Krijgen ze zelfvertrouwen van en met wat geluk leren ze beter met mensen omgaan.

Maar, wanneer ze ook dit vernken --> JAIL TO THE DEATH

Terug
Naar boven