XXL Nutrition

Mijn nichtje word lastig gevallen en bedreigd door deze s*l

MmS zei:
Weet je ook waar hij woont? Als het hier in de buurt van Almelo is ga wel ff langs maar dat zal het geval wel niet zijn..

Laat ff weten of hij nog steeds bezig is anders zullen we genoodzaakt zijn een DBB-meeting in zijn huis te organiseren :D

idd wordt leuk dan, kijken of hij dan nog praatjes heeft :D

je moet m gewoon zo bang maken dat ie de politie niet eens durft te bellen

Gewoon met een paar grote gasten langs gaan, hem heel lomp bij zn keel pakken, en hem met de dood bedreigen. Zorg wel dat niemand anders dat ziet. Waarschijnlijk kapt hij dan wel met die onzin.

eh, ik wil niet lastig doen, maar met een thread als deze kan het forum problemen krijgen lijkt me (stelt BB ook niet echt in een positief daglicht (bedreigen...) )

Mieke zei:
eh, ik wil niet lastig doen, maar met een thread als deze kan het forum problemen krijgen lijkt me (stelt BB ook niet echt in een positief daglicht (bedreigen...) )

Vind ik persoonlijk een beetje onzin. Dit is gewoon een chat gedeelte en mensen mogen gewoon hun meningen delen hoe ze een bepaalde situatie aan zullen pakken.

Dit vind ik ook altijd een beetje jammer, iemands familie lid wordt met de dood bedreigd (!) en wij zijn dadelijk de foute mensen.

Gewoon die gozer opbellen of langsgaan en zeggen dat hij kapt met die onzin moet genoeg zijn, later kun je altijd nog acties gaan ondernemen.

Iemand laten bellen dat er hier een threadje over hem staat, niets gaat sneller werken :D

Miek: ??

ik wil hem wel bellen, zeg maar wat ik moet zeggen, ik schijn een enge stem te hebben(right)

Ik ga vannacht feesten en t wordt erg laat (of vroeg :D ) daarna ga ik m nog ff uit zn slaap halen en houden

Johny zei:
Vind ik persoonlijk een beetje onzin. Dit is gewoon een chat gedeelte en mensen mogen gewoon hun meningen delen hoe ze een bepaalde situatie aan zullen pakken.

Je zal wel gelijk hebben, maar ik bedoelde alleen maar dat ik iemand zijn foto en telefoonnummer online publiceren wel not-done vind. In dit geval zal het wel terecht zijn, maar voor hetzelfde geld wil AVG iemand eens lekker in de maling nemen...
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, maar nogmaals, ik heb er persoonlijk geen problemen mee.

Mieke zei:
En het bedreigen van mensen, vooral van meisjes door (vaak) een oudere jongen, laten we gewoon toe? Dacht het niet. Beetje politiek correct die reply van jou.

benchMarc zei:
En het bedreigen van mensen, vooral van meisjes door (vaak) een oudere jongen, laten we gewoon toe? Dacht het niet. Beetje politiek correct die reply van jou.

Het is natuurlijk allemaal wel stoer en leuk hem door de telefoon te gaan bedreigen, maar wat schiet je daar nou mee op?
Maar bekijk het eens zo: die jongen was smoorverliefd op dat meisje en wordt lastig gevallen op zijn mobiel door forumleden, denkt dat dat meisje daar voor gezorgd heeft, wordt enorm boos en gaat ECHT domme dingen doen...
Gaat er dan daadwerkelijk iemand van DBB iets doen? Wie weet is het dan al te laat...
Er lopen rare kwasten rond tegenwoordig hoor.
Zoiets moet je niet op deze manier gaan regelen vind ik echt, sorry hoor.

Laatst bewerkt:
Ik zal morgen een briefje met z'n telnr + foto ophangen bij Vos Gym met daaronder de tekst: "**** Muay Thai !!" :D

Mieke zei:
Je zal wel gelijk hebben, maar ik bedoelde alleen maar dat ik iemand zijn foto en telefoonnummer online publiceren wel not-done vind. In dit geval zal het wel terecht zijn, maar voor hetzelfde geld wil AVG iemand eens lekker in de maling nemen...
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, maar nogmaals, ik heb er persoonlijk geen problemen mee.

Ik begrijp wat je bedoelt Mieke :)

• Topic Starter Topic Starter
Mieke zei:
Maar bekijk het eens zo: die jongen was smoorverliefd op dat meisje en wordt lastig gevallen op zijn mobiel door forumleden,

HEt is meer zo dat die jongen in de tussentijd dat die een relatie hadden dat die jongen er een vriendin op na houd dus zo smoorverliefd is ie niet. Feit dat ie op chatsite's en dergelijke haar telefoonnummer plaatst is ook niet zo correct waardoor ze al maanden lastig word gevallen ;)

Mieke zei:

Tjah commentaar zal ie er niet over kunnen maken daar ie precies hetzelfde bij mijn nicht doet. Een grap is het niet, ik denk ook niet dat degene die hier al langer komen zoiets van mij zullen verwachten daar ik in die bijna 2 jaar tijd (eerst oude board) die ik hier kom niet van zulke grappen heb uitgehaald. ;)

Update.

Ik heb het vermoeden dat die jongen wat bang is geworden na een enkele keren te zijn opgebeld geweest. Vandaag heeft iemand besproken gehad met hem dat als hij niet meer lastig gevallen zou worden dat hij ook zou stoppen :D

Dus met een beetje geluk word alles nu opgelost zonder dat er perse een nafranseling plaats hoeft te vinden.

Bedankt voor de steun/tips mensen

Dat is goed nieuws avg. Hopelijk dat ze nu niet meer lastig wordt gevallen door hem of 'vriendjes' van hem.

Ja ik ben ook blij als het zo word opogelost

MightyDuck zei:
Precies ja, en die knuffelberen waar hij een gat in de kont geknipt heeft gaan ook van de kamer af :roflol:

:roflol: Iedereen karma naar die gast of er komt een honkbalknuppel op ja af lmfao!!!! :thumbs:

Nu zie je maar weer, als we allemaal collectief een beetj bellen, dan is ie zó van het idee af gebracht.

Terug
Naar boven