XXL Nutrition

Mijn nichtje word lastig gevallen en bedreigd door deze s*l

n maat van me heeft ook zn steentje bijgedragen met een knappe impersonatie van Peter r. De Vries :D

he ik vind t nog steeds een goed idee om ff allemaal te verzamelen met honkbalknuppels en zn huis kapot te slaan

Een groepsverkrachting lijkt me hier veel beter!

• Topic Starter Topic Starter
MmS zei:
Een groepsverkrachting lijkt me hier veel beter!

:eek: je hebt de foto van hem zeker niet goed bekeken aangezien je een groepsverkrachting voorsteld? ;)

Bekijk de foto eens en schat de kans eens in dat je iemand zover krijgt om zo iemand te verkrachten :D

avg zei:
:eek: je hebt de foto van hem zeker niet goed bekeken aangezien je een groepsverkrachting voorsteld? ;)

Bekijk de foto eens en schat de kans eens in dat je iemand zover krijgt om zo iemand te verkrachten :D
gaat om het innerlijk bro...

Het is nog steeds rustig, hopelijk houd ie zich nu wel koest

Update.

Die jongen heeft zijn excuses aangeboden gehad en ze hebben mekaar beloofd met rust te laten.

@Dboll zeg je maat zijn impersonatie van peter r de vries behoorlijk had aangeslagen en dat ie er erg van onder de indruk was. Bedankt hem maar namens mij.

avg zei:
Update.

@Dboll zeg je maat zijn impersonatie van peter r de vries behoorlijk had aangeslagen en dat ie er erg van onder de indruk was. Bedankt hem maar namens mij.

LOL....zal ik doen, hij is al n paar jaartjes bezig met stemmetjes ed dus hij kan het inmiddels al aardig. :D

Ik zou het er verder zo bij laten en mocht ie ooit weer besluiten om lastig te worden laat het dan ff weten, we hebben nl ook nog een Willibrord Frequin in huis ;)

Lol :D Dan doe ik de Hans Teeuwen wel als 't nodig is :D

En ik kan Jan Wolkers wel doen? :o

:D lol

een echte vent hoeft dat niet te posten... die lost dat zelf wel op!

eddycaminos zei:
een echte vent hoeft dat niet te posten... die lost dat zelf wel op!

Dat dacht een vriend van mij ook, die kan een hoop goeie baantjes vergeten nu. Maargoed, hij is nu wel een echte (kansloze) vent. Ik ben meer van de praat-manier, dat gaat nagenoeg altijd goed(gelukkig) , maarja, sommige zijn hardleers. :D

mooi dat het nu is opgelost..

ik hoop dat je nichtje weer snel de draad kan oppakken bro :)

Terug
Naar boven