Fitness Seller

mijn nieuwe cycle

ik zie de grote lijnen wel maar ontbreekt verder wat aan structuur en logica

• Topic Starter Topic Starter
de structuur is toch simpel lijkt me, is een aangepaste versie van WSB, en logica .... ik doe gewoon waar ik de meeste resultaten mee geboekt heb tot nu toe ;)

ja, dat is het imo wat, je hebt de basistructuur wel, maar de rest lijkt me precies zo'n samenraapsel van wat gewerkt heeft of nog werkt.

Deejay_Spike zei:
ja, dat is het imo wat, je hebt de basistructuur wel, maar de rest lijkt me precies zo'n samenraapsel van wat gewerkt heeft of nog werkt.
if it ain't broke, don't fix it! ;)

en de laatste tijd gaat het minder sinds ik wat aanpassingen doorgevoerd heb ,dus back to basics ;)

Sounds like fun!
Deze winter terug focussen op PL, en je schema werkt inspirerend.

Alleen, ik kan me de blikken al inbeelden als ik met banden/boxes/etc. zou beginnen werken bij ons in de gym. Prijs je gelukkig waar je zit...

Big Byron zei:
Sounds like fun!
Deze winter terug focussen op PL, en je schema werkt inspirerend.

Alleen, ik kan me de blikken al inbeelden als ik met banden/boxes/etc. zou beginnen werken bij ons in de gym. Prijs je gelukkig waar je zit...
**** die blikken, ik heb ook tijdje veel moeten verdragen hoor, zulke domme commentaren enzo, maar nu zijn ze het al gewoon dat ik op zo'n "rare" manier train (en ik ben sterker dan de meesten van hen, so **** you bitches :D)

alles verwijdert, kijk in log voor nieuwe routine

Terug
Naar boven