AndroidHealthClinic

mijn nieuwe kuur

BigMaus

Huge Freak
Elite Member
Waardering
121
Lengte
1m83
Massa
110kg
Ik heb alvast mijn nieuwe kuur samengesteld, ik begin er in november mee.

Eens kijken wat jullie hier van vinden:

wk 1 tm 4 40 mg dboll (per dag)
wk 1tm 5 500 mg sust
wk 6 tm 12 500 mg test enan.
wk 1 tm 12 600 mg boldenone
wk 9 tm 12 50 mg winny eod

ik zat er nog aan te denken om de winny eruit te halen en 400 mg primo erbij te zetten.
Maar dan de volle 12 weken.

Heb trouwens gehoord dat boldenone en trenbolone niet samen gaan, kan iemand dit bevestigen?

reakties zijn welkom :D

BigMaus zei:
Ik heb alvast mijn nieuwe kuur samengesteld, ik begin er in november mee.

Eens kijken wat jullie hier van vinden:

wk 1 tm 4 40 mg dboll (per dag)
wk 1tm 5 500 mg sust
wk 6 tm 12 500 mg test enan.
wk 1 tm 12 600 mg boldenone
wk 9 tm 12 50 mg winny eod

ik zat er nog aan te denken om de winny eruit te halen en 400 mg primo erbij te zetten.
Maar dan de volle 12 weken.

Heb trouwens gehoord dat boldenone en trenbolone niet samen gaan, kan iemand dit bevestigen?

reakties zijn welkom :D
vind 40mg nog al aan de hoge kant bro!

winny zou ik eruit halen en tren voor pakken voor de rest ziet het er top uit...

nakuur volgt neem ik aan :D

• Topic Starter Topic Starter
Nakuur? :dunno:

Nee, dat zit wel goed.
ik begin er na een dag of 18 na de laatste spuit mee...clomid.

Nolva gebruik ik tijdens de kuur al wanneer de tepeltjes weer gaan jeuken...en vervolgens tijdens de clomid.

Die tren de hele kuur nemen bedoel je?
Kan dat icm boldenone?

BigMaus zei:
Nee, dat zit wel goed.
ik begin er na een dag of 18 na de laatste spuit mee...clomid.

Nolva gebruik ik tijdens de kuur al wanneer de tepeltjes weer gaan jeuken...en vervolgens tijdens de clomid.

Die tren de hele kuur nemen bedoel je?
Kan dat icm boldenone?
Tren niet heel de kuur nemen ,En ik ben ook van plan om EQ en Tren te gaan gebruiken in december kijk eens bij DBC zijn webpage daar staan zijn ervaringen in met EQ en tren!

Tren en Eq gaan prima samen, sommige spreken er wel van dat ze elkaar versterken. Ik vind het een goede combi samen met test ent.

Ik zou de inname van Tren beperken tot maximaal 6-8 weken ivm de toxiteit voor de nieren.

Ook zou ik de sust er uit gooien en gewoon starten met Test ent, dianabol de 1e 4 weken is voldoende om snel op te starten als dat je doel is.

hardgainers zei:
Tren en Eq gaan prima samen, sommige spreken er wel van dat ze elkaar versterken. Ik vind het een goede combi samen met test ent.

Ik zou de inname van Tren beperken tot maximaal 6-8 weken ivm de toxiteit voor de nieren.

Ook zou ik de sust er uit gooien en gewoon starten met Test ent, dianabol de 1e 4 weken is voldoende om snel op te starten als dat je doel is.

Maar dan dus de laatste 6 weken tren gaan zetten...begrijp ik dat goed?

Die dboll is idd als opstarter bedoelt.

Sust wou ik er eigenlijk wel inhouden.
Is voor mij de 1e keer, en ik heb er goeie dingen over gelezen.

Yep, Tren de laatste 6 weken is ok.

Als je start met Sust is dianabol niet echt nodig.

Ik zou voor test ent gaan en opstarten met dianabol maar dat is ook persoonlijk.

succes met je kuur!

ScHrOeFjE zei:
Tren niet heel de kuur nemen ,En ik ben ook van plan om EQ en Tren te gaan gebruiken in december kijk eens bij DBC zijn webpage daar staan zijn ervaringen in met EQ en tren!

Ik kan zn webpage niet vinden, ik zal m een pm sturen...bedankt!

Vind het wat overdreven, je hebt dbol test eq en dan nog eens tren. Wat is je kuurverleden? Zou het laten bij 3 as max

en gewoon enth van week 1

Mijn kuurverleden:

1e dboll en stromba...ik weet het, was waardeloos
2e test 500 deca 400 en stromba om de dag
3e .......

Nog steeds overdreven?

Als je met die 4 stackt vind ik wel.

maar ik zou eerst ff bepalen of je nu echt massa wilt of meer droge houdbare massa...

Want boldenone en tren combi is op zich heel goed voor een droge massa of cut cycle (combi is ook perfect mogelijk in elke andere cycle btw)
Maar dbol, test, eq is super voor pure massa. Meer heb je dan niet nodig.

Of je gaat voor droge massa cycle waar je ook nog aanzienlijk wat kilo's aan overhoud en die veel gezonder is
test, tren, eq maar dan vind ik dat je de dbol beter weglaat omdat die niets toevoegd aan je cycle.

Je bent 25, dus ik zou geen gekheden doen, tijd genoeg om zwaardere kuurtjes te doen toch?

En dan wil ik nog toevoegen dat Big Cat een cycle heeft samengesteld die voor hem de ultieme kuur is. (dus optimaal spiermassa met zo min mogelijk vetwinst) Deze staat in de elite sectie maar ik kan je al verklappen dat het tren acetate, test suspension en winny + proviron is.

Toch ff bepalen wa je wil dus, waterhoofd of hardheid.
Kilo's of blijvende massa.

TylW zei:
Als je met die 4 stackt vind ik wel.

maar ik zou eerst ff bepalen of je nu echt massa wilt of meer droge houdbare massa...

Want boldenone en tren combi is op zich heel goed voor een droge massa of cut cycle (combi is ook perfect mogelijk in elke andere cycle btw)
Maar dbol, test, eq is super voor pure massa. Meer heb je dan niet nodig.

Of je gaat voor droge massa cycle waar je ook nog aanzienlijk wat kilo's aan overhoud en die veel gezonder is
test, tren, eq maar dan vind ik dat je de dbol beter weglaat omdat die niets toevoegd aan je cycle.

Je bent 25, dus ik zou geen gekheden doen, tijd genoeg om zwaardere kuurtjes te doen toch?

En dan wil ik nog toevoegen dat Big Cat een cycle heeft samengesteld die voor hem de ultieme kuur is. (dus optimaal spiermassa met zo min mogelijk vetwinst) Deze staat in de elite sectie maar ik kan je al verklappen dat het tren acetate, test suspension en winny + proviron is.

Toch ff bepalen wa je wil dus, waterhoofd of hardheid.
Kilo's of blijvende massa.

Het moet een massa-kuur worden.
Ik heb voor de eq gekozen als vervanger van deca.
Deca ga ik niet meer gebruiken...slechte ervaring :(
Een dikke kop idd en een ingeklapt libido!

En idd, ben nog maar 25.
Heb ook zeker geen zin om een ''slechte' kuur'' te gaan volgen.

Je hebt me aan het twijfelen gebracht, maar de dboll zal ik eruit laten.
Je was ook niet de enige die dat opmerkte.

Je hebt me ge-pmmed voor een oordeel Maus; Ik sluit me aan bij T.
Verder niet zoveel aan toe te voegen.

En verder ben ik geen voorstander van dbol want:
100% belastend voor je lichaam en minder dan 50% zuiver resultaat.

Succes!

DBC01 zei:
Je hebt me ge-pmmed voor een oordeel Maus; Ik sluit me aan bij T.
Verder niet zoveel aan toe te voegen.

En verder ben ik geen voorstander van dbol want:
100% belastend voor je lichaam en minder dan 50% zuiver resultaat.

Succes!

Je mening over dboll is inmiddels bekend! :p

Die sust wel erin houden de 1e 5 weken?
het is tenslotte een test, die wat eerder werkt.
maw:

1 tm 5 sustanon 500mg
6 tm 12 test enataat 500 mg
1 tm 12 eq 600 mg
7 tm 12 trenbolone

(dus optimaal spiermassa met zo min mogelijk vetwinst) Deze staat in de elite sectie maar ik kan je al verklappen dat het tren acetate, test suspension en winny + proviron is.

Ja T dat is niet zo moeilijk als je een beetje verstand van de spullen heb.
Maar vertel er ook ff bij hoeveel je moet prikken in 8 a 10 weken in zo,n kuur.
Voor optimaal resultaat met de testo suspesion moet je al 2 keer per dag prikken voor optimaal resultaat.
En er zijn nog meer steroiden base te krijgen zonder ester dus er zijn nog zat mogenlijkheden.

Boldenolone base USP24
Nandrolone Base USP24
Testosterone Base BP98
Trenbolone Base USP24

Groetjes maar je moet wel ff zoeken hahahahahahaha

Géén Sust, laat de test enanthate en EQ gewoon samen lekker opkomen.
Als je test enanthate pas in week 5 of 6 begint, knalt ie er pas weken later in.
Dus zoals T ook al zei, test vanaf week 1!

Wat betreft de 'ideale kuur' ik heb em zelf al eens meerdere keren dezelfde kuur besproken, alleen zonder de test suspension omdat die praktisch niet haalbaar is voor iedereen.
En daar gaat het toch om.

Maar dbc, een frontload met de test misschien?

En wanneer zou jij dan met de tren beginnen en eindigen?
De hele kuur misschien?

Week 1: Test 500mg EQ 500mg
Week 2-12 Test 250mg EQ 300mg /week
Week 6-12 Tren 75mg om de dag

Dit is een hoog-androgene kuur dus niet veel massawinst maar wel kwalitatieve, droge winst.

Dit is echt de laatste optie voor je, meer kan ik niet bedenken, we hebben nu alles wel zo'n beetje gehad.
Winstrol kan je er de laatste 4 weken naast zetten maar het is zeker niet nodig, je kunt nog zat kuren in de toekomst.

Bedankt allen!!!

Terug
Naar boven