AndroidHealthClinic

Mijn oefeningen genoeg voor goedgevormd lichaam?

zeno

Novice
Waardering
0
Hallo
Ik ben een jongen van 15 en zou graag een bredere borst krijgen en ook beetje "blokjes". Maar ik heb gelezen dat het niet goed is op mijn leeftijd.. klopt dit? Kan ik dit ook bekomen door zoals ik nu pas doe elke dag 100 setups te doen en 6x 15 keer te pompen? weet iemand iets bter zonder naar fitness te moeten?

alvast bedankt

pompen?

In mijn sociale kringen staat pompen gelijk aan het hebben van coïtus, 6x15 keer 'pompen' is niet verkeerd bro! ;)

zeno zei:
weet iemand iets bter zonder naar fitness te moeten?

alvast bedankt

NEE. Als je iets doet, doe het dan goed, en train je volledig lichaam, en niet enkel je 'blokjes' en borst....

hef die luie reet op en rep je naar de gym dedju ;)

Klaaswitz zei:
pompen?

In mijn sociale kringen staat pompen gelijk aan het hebben van coïtus, 6x15 keer 'pompen' is niet verkeerd bro! ;)
en pompen, das opdrukken in België ;) (alhoewel uw soort pompen wel leuker is zu haha)

• Topic Starter Topic Starter
oei

woops ja ik bedoelde dus opdrukken :p maar wel die dat je handen ver uit elkaar staan..

En ik ben niet te lui maar heb gewoon geen tijd ik doe al 5 x per week een andere sport en die wil ik niet opgeven want zit in competitie

maar ga ik door die oefeningen nu een bredere borst krijgen?

Zowiezo Niet als je ze elke dag doet... je spieren hebben rust nodig... 2 keer of misschien ene week 3 keer en andere week 2 keer..

Maar net wat de andere jongens zeggen , als je een overall gevormd en gespierd lijf wilt krijgen zul je toch uitgebreider moeten trainen, en niet enkel je borstkas en buik..

Dus Deadliften, chinnen, Squaten enzo !!

JE LICHAAM IS PAS GOEDGEVORMD ALS ALLES IN VERHOUDING IS EN GROOT IS!

ik vind je niet te lui, alleen ik vind het gewoon een belediging voor je lichaam dat je alleen een mooie buik en een mooie borst wilt, je ziet je lichaam niet als geheel en daarmee doe je het tekort.. als je een brede borst heb en blokjes, maar kleine armen en dunne benen en een ongespierde rug, dan ben je een freak of nature op de manier zoals wij het hier dus niet willen zijn

• Topic Starter Topic Starter
Okeej..

de zomer komt er straks en de breezah builders komen weer hoor.. BAH BAH

je hele lichaam trainen is de enige optie anders kan je maar beter wat anders gaan doen

Terug
Naar boven