XXL Nutrition

Mijn persoonlijke uitdaging voor deze lente...

zaterdag grappig joh echt iedereen zat me aan te loeren. ook kameraden zaten me zo raar aan te kijken. kreeg constant positieve reacties behalve afentoe de as opmerking natuurlijk.

het valt dus toch op als je in 5 week 9 kg zwaarder word :D

• Topic Starter Topic Starter
Franciscus-dag...even denken..Pascjuh->Brabant...->Katholiek..klinkt als een Fancy Fair-dag op een Katholieke school? Derde Wereld-thema-dag?
:D Nobel initaiatief iig.

"het valt dus toch op als je in 5 week 9 kg zwaarder word"
Ik krijg altijd te horen dat ik een vatsige kop krijg hehe

mijn doel aan het einde van het vorig jaar was in april 2004 85 kg te wegen. dat doel ga ik makkelijk halen aangezien de weegschaal op het moment al 84 kg aangeeft. ik wil nu dus de 88 kg halen

in april ga ik cutten, en wil ik in 3 maanden toch wel van 15% bf naar 10% gaan.

pfff, ik zou graag van mn blessures afkomen.... en over maandje ofzo beginnen met droogtrainen.... gewoon rustig aanpakken, méér gaan boksen/cardio, uiteindelijk in 4 maanden een 10kg afvallen.... (wil eigenlijk wel boven de 100 blijven :D )

ook wil ik mn Bench verbeteren (staat nog van een jaar geleden op 130 :( )

een doel... tja... mijn doel zou ik kunnen omschrijven zoals Nilsje1234 dat altijd doet: "ik word goor groot!"
:D

Maarja ik wil gewoon echt huge worden, droog, en extreem sterk. En dit constant, altijd er goed uitzien en walgelijk veel tillen.

Bij ons zit er ook zo'n mafkees met 50+ armen, maar verder niet eens wat behoorlijke schouders of borst. Lelijkste fysiek die ik ooit gezien heb.

De drang om anderen eens wat te laten zien heb ik niet zo. Alleen mensen die ouwehoeren dat ik dik ben geworden.

DBC01 zei:
Franciscus-dag...even denken..Pascjuh->Brabant...->Katholiek..klinkt als een Fancy Fair-dag op een Katholieke school? Derde Wereld-thema-dag?
:D Nobel initaiatief iig.

"het valt dus toch op als je in 5 week 9 kg zwaarder word"
Ik krijg altijd te horen dat ik een vatsige kop krijg hehe

neenee limburg :) en school was ooit katholiek maar is nou niet meer...maar het is wel zo'n "dag-voor-het-goeie-doel" maja boeit niet dat banken is wel vet als iedereen daar staat te kijken :D

pascalletjuhh zei:
neenee limburg :) en school was ooit katholiek maar is nou niet meer...maar het is wel zo'n "dag-voor-het-goeie-doel" maja boeit niet dat banken is wel vet als iedereen daar staat te kijken :D

vieze opschepper dat doe je toch niet ;)

!!BarmaN!! zei:
gewoon gewicht heffen lijkt mij te veel risico ziet er niet echt fijn ui t voor de polsen.
Er is een paar jaar geleden een lijst gemaakt van sporten met de grootste en kleinste blessurekans. Nummer 1 voor de minste blessures: gewichtheffen. Het is juist heel erg veilig... ALS je het goed doet. En dat is dan gelijk het probleem: de techniek leer je niet in een paar weken of maanden. Dat duurt wel een jaartje of 2-3.

ps.
Als je het goed doet, gebruik je je polsen helemaal niet. Het is geen reverse curl. Het gewicht versnel je met je benen en heup-inzet; de armen volgen semi-ontspannen.

Terug
Naar boven