- Waardering
- 134
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nobel initaiatief iig.
)
)DBC01 zei:Franciscus-dag...even denken..Pascjuh->Brabant...->Katholiek..klinkt als een Fancy Fair-dag op een Katholieke school? Derde Wereld-thema-dag?
Nobel initaiatief iig.
"het valt dus toch op als je in 5 week 9 kg zwaarder word"
Ik krijg altijd te horen dat ik een vatsige kop krijg hehe
en school was ooit katholiek maar is nou niet meer...maar het is wel zo'n "dag-voor-het-goeie-doel" maja boeit niet dat banken is wel vet als iedereen daar staat te kijken 
pascalletjuhh zei:neenee limburgen school was ooit katholiek maar is nou niet meer...maar het is wel zo'n "dag-voor-het-goeie-doel" maja boeit niet dat banken is wel vet als iedereen daar staat te kijken
![]()

!!BarmaN!! zei:

Er is een paar jaar geleden een lijst gemaakt van sporten met de grootste en kleinste blessurekans. Nummer 1 voor de minste blessures: gewichtheffen. Het is juist heel erg veilig... ALS je het goed doet. En dat is dan gelijk het probleem: de techniek leer je niet in een paar weken of maanden. Dat duurt wel een jaartje of 2-3.!!BarmaN!! zei:gewoon gewicht heffen lijkt mij te veel risico ziet er niet echt fijn ui t voor de polsen.