Fitness Seller

DBC's week....NEGEN!

DBC01 zei:
Ik hecht alleen waarde aan een punten-meting en die kan ik hier niet doen.
Grofweg, uitgaande van wat ik eerder op een apparaatje heb gezien (dat trouwens elke keer een ander % aangaf als je 4 keer meette in 2 minuten) denk ik 15%.

Nou voor iemand die zwaar in de bulk zit valt dat best mee. Maat van me ging van 24% naar wedstrijd shape in 8 maanden

DBC mekker nou niet zo man, als er meer naar je naam gekeken word ipv de prestatie op zich dan zul je het daar dan ook wel dermate naar hebben gemaakt, stoere verhaaltjes moeten ook een keer bewezen worden !

Koolhoven patst nooit dat hij zo geweldig gaat en zoveel bewondering oogst en hij post ook gewoon zn pic's, het ligt aan je eigen attitude, het niet posten van fotos doet imo meer af aan je eigen geloofwaardigheid mbt. je verhalen.

Zoiets noemt men verwachting scheppen.

ps. in zn algemeenheid bedoeld hea tis aan jou het al dan niet persoonlijk op te nemen :kiss:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
:heart:

Ik ga voor mijn doen geweldig, en gezien mijn leeftijd en brakke achtegrond is dat heel wat.

Lees nog maar es wat hierboven staat en wat niet over mij gaat.
Da's erg hoor. Ik heb foto's gezien van mensen die ik dolgraag zou willen presenteren maar ze willen er niet aan.

DBC01 zei:
:heart:

Ik ga voor mijn doen geweldig, en gezien mijn leeftijd en brakke achtegrond is dat heel wat.

Lees nog maar es wat hierboven staat en wat niet over mij gaat.
Da's erg hoor. Ik heb foto's gezien van mensen die ik dolgraag zou willen presenteren maar ze willen er niet aan.

Wat heeft dat er nou mee van doen, die mensen van jou lopen ook niet heel de tijd te brallen, zoals ik al zei, verwachting scheppen. Daar moet je ook een keer aan voldoen, almaar uitstellen suckt dat begint mij en meerderen intussen aardig de keel uit te hangen.

Als je vind dat wij het niet waardig zijn om te mogen kijken hoe geweldig jij voor jou doen vooruit gaat hou dan ook je klep met ik ga zus en zo. Je doet me denken aan die gasten waar ik mee op de kleuterschool zat die bralden dat ze de nieuwste supernintendo hadden gekregen, maar je mocht er nooit naar komen kijken, want het was gewoon dikdoenerij.

Als je je best hebt gedaan zal niemand je aftiefen als het resultaat algemeen gezien tegenvalt maar profileer dan niet alsof je Cutler himself bent.

'Als je je best hebt gedaan zal niemand je aftiefen als het resultaat algemeen
gezien tegenvalt maar profileer dan niet alsof je Cutler himself bent.'

:roflol:

Nooit gedaan lieverd.

Je doet me denken aan ienand anders die beweerde dat ik elke week 3 andere meisjes van 17 naaide terwijl, als je goed zou lezen, ik nog steeds al lange tijd met dezelfde dame ben. Hoe komen ze erbij om dat soort dingen te verdraaien? Omdat mensen graag ergens een eigen beeld bij verzinnen, bovenop de gegeven informatie.

En dan komen we weer terug bij waar we waren: Zoals je ziet lezen mensen niet correct wat er staat en maken ze er graag hun eigen sprookjes-voorstelling van! :cool:

Als jij toch goed vooruit gaat voor jouw doen kun je toch nog wel alsnog pics plaatsen? Ik ben nog lang niet huge, maar ik post gewoon pics voor de kritiek. Ik zit er niet mee wat ze ervan zeggen, ik weet zelf ook wel dat ik nog een grote n00b ben.

Ik vind gewoon dat bij logs op den duur ook pics horen. Zoveel mensen lezen jouw verhalen over je progressie mee, dus op den duur willen mensen ook wel eens het resultaat zien. Dat vind ik eerlijk gezegd helemaal niet raar. Ik snap niet waar je bang voor bent?

Daar speel je anders aardig op in met die gare verhalen.

Je kunt nog wel lang en breed lullen met wat wij allemaal fout lezen, misschien moet je dan zelf wat concreter wezen :rolleyes:

Als ik die kuur verslagen zo eens lees zou je denken dat je elk moment gaat ontploffen, dat bedoel ik met pretenderen alsof je Cutler himself bent, beter lezen DBC ofwel beter BEGRIJPEND lezen.

Dat je hetzelfde meisje hebt daar heb ik geeneens commentaar op gegeven, je veranderd van onderwerp.

Het gaat er om dat je gewoon verwachting schept door je vooruitgang zo opzichtig te delen.

Dan mag je wel eens een gedetailleerde uitleg geven waarom jij dan wel geen beeldmateriaal durft te posten, perfect is het toch nooit. Wel wat opwarmen en intussen niks posten, das hetzelfde als een meid die je heel de avond opgeilt in de kroeg en bij thuiskomst gaat slapen.

Dan mag je wel eens een gedetailleerde uitleg geven waarom jij dan wel geen beeldmateriaal durft te posten, perfect is het toch nooit.

Heb nooit gezegd dat ik géén beeldmateriaal ga posten.
Heb de laatste 3 jaar beeldmateriaal gepost na iedere kuur.

Ná iedere kuur. Kijk maar naar vorig jaar, die foto's zijn echt niet geweldig maar gewoon gepost hoor, maar wl toen ik een beetje aan het afronden was en eraan toe was en dacht mja, dít is blijvend. Dit is realiteit.

De jaren ervoor heb ik ze gepost toen ik nog actief was op een buitenlands board.
Ook altijd zo'n beetje aan het einde van een kuur als ik wist: dit is blijvend zo.

En ik zie geen reden waarom daar vanaf te stappen, ook niet omdat anderen beweren dat ik ze nú moet posten.
Ik post ze zoals elk jaar, en wijk er niet vanaf.
Dan maar een stel pubers die roepen dat ik niet durf ofzo, de afgelopen drie jaar laten zien dat ik nog nooit verstek liet gaan met foto's en da's dit jaar ook niet het geval.

Eet smakelijk!

Kijk aan, dan wachten we nog wel even af :D :thumbs:

Mieren.. mhmm.. dat had ik toch echt niet achter jou gezocht...

Purple zei:
Mieren.. mhmm.. dat had ik toch echt niet achter jou gezocht...

Lieverd, als jij es wist wat er in dat bos gebeurde voordat die mieren ten tonele verschenen, dan had je die mieren óók wel voor lief genomen! :cool:

wat is je lengte btw?

Wat ik af en toe wel denk wanneer ik je logs lees dat je steeds maar blijft steken op 112 kg of je voeding wel in orde is. Ik weet dat je al een hoop gekuurd hebt en dat de kilo's er dan echt wel wat moeilijker aanvliegen, maar ik zou toch eens een aantal dingen goed nagaan want de kuur die je nu aan het doen bent is een flinke hoor.

Ga je dat niet bij jezelf afvragen wanneer je niet meer echt groeit op zulke doseringen? Is het niet verstandig je kuur wat in te korten of grondig je voeding na te gaan (dus of meer gaan bulken of juist lager in je calls gaan zitten zodat je wat meer ripped wordt)?

Just a thought:)

Een hele goeie. Mijn lengte is trouwens 1.88m

En ik kan 'em voor je beantwoorden:

Tot nu toe heb ik gezien dat ik in elke denkbare kuur altijd na de 6e-7e week bleef steken.
Wat ik dan deed, en nu ook probeerde, is nogeens extra goed aan te eten.
Gevolg: Ik kom verkeerd aan.

Ik heb er ooit eens wat info op nageslagen en ik vond her en der wat gebruikers-ervaringen. Veel meer mensen hadden hetzelfde.
Toen volgde er een discussie van het nut van kuren langer dan die 7 weken.
De ene helft zei dat het belangrijk is om je lichaam langdurig in anabolische staat te hóuden om het te laten wennen aan de kilo's en de chemie, de andere helft had het over 'wasted weeks'.

Er zijn in het buitenland nu zelfs mensen die beweren dat ze prima gaan op 2-4 weekse kuurtjes. Ik vraag het me af.

Zeker met iets als Boldenone.

Mijn persoonlijke mening is dat Boldenone, met erg trage esters, zeker de tijd moet hebben. IK zat erover te denken om na week 8 te stoppen met Boldenone en 4-5 weken te gaan cutten op een lager cals-dieet en Winny & Tren maar ik besloot het nog 3 weken de tijd te geven voordat ik daarop overga.

Ik heb de Tren even stil gezet en vaar er wel bij qua zweten en mood; laat dat maar straks lekker samengaan met de Winny.

Toch geeft het vragen Johny, omdat je graag wilt maar ziet dat je mooi blijft hangen.
Iemand zei me nog dat ik blij mag zijn dat ik droger word maar geen kilo's verlies.

ALs ik mezelf kritisch bekijk dan zie ik een erg droge bovenhelft met een zeker géén droge onderhelft.

Of meer gaan bulken of meer gaan cutten, inderdaad, ik zat ermee en besloot nog even hard ertegenaan te gaan qua 'bulken' (als je mijn vrij calorie-arme dieet toch al bulken mag noemen) en dus deze weken nog even vol te houden.
Dan weet ik zeker dat ik de EQ de kans heb gegeven en weet ik ook zeker dat ik bij een eventuele volgende kuur niet boven de 8 weken meer ga zitten.

Bedankt voor je bijdrage Johny. Je hoeveelheid karma spreekt boekdelen.

Terug
Naar boven