Fitness Seller

Mijn Resultaat...

HoefTeNiet

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
69kg
Ik post hier mijn fotos na 16 weken trainen...

Ik heb alleen moeite met mijn borst die wilt niet echt vooruit krijg ook last van mijn linker schouder als ik ga bankdrukken (zal wel een blessure zijn) heb het al vanaf week 1 tot nu.

woog in het begin 60 KG en nu na 16 weken 65 KG.
Sorry voor me hoofd ben een verlegen jongetje :p:D

Naamloos-1.jpg

Naamloos-2.jpg

Ik heb alleen moeite met mijn borst die wilt niet echt vooruit krijg ook last van mijn linker schouder als ik ga bankdrukken (zal wel een blessure zijn) heb het al vanaf week 1 tot nu.

Mss ligt het aan je techniek , kan zijn dat je teveel uit je schouders drukt.

Goede progressie vooral op de 2e foto is dat goed te zien!

Had alleen niet gedacht dat ik tegen een 23 jarig lichaam aan keek.

Gaat prima ik zie al vooruitgang!

eet je wel goed ?
bf lijkt zo laag, en 5kg in 3maand als beginner kan beter

:rolleyes: 5 kg in 3 maanden is 20 kg per jaar dat lijkt mij uitstekend.

Nee slimpie, 5kg is vocht+ meer eten in je verteringsstelsel, meer glycogeen in je spieren en een beetje spier en vet. Ik kwam de eerste week al 5kg aan. 5kg in 16 weken als je net begint is gewoon erg weinig. Meer eten dus.

en je vet% hoever ging dat omhoog.

Hij is goed bezig deze jongen.
Dat negatief gemekker ook altijd op DBB als mensen foto's posten!

lekker doorgaan zo kerel. 5kg is netjes. Op naar de volgende 5kg :)

nette vooruitgang..
zou zelf alleen meer op eten gaan focussen..
en goed gaan bulken of cleanbulk doen!...

goede vooruitgang, nu massa pakken!

ik ging van 60kg naar 75kg in de eerste 3maand
mits goed te eten, maar slechts weinig van de beginners geloven dat voeding belangrijker is dan training.

Dat vind ik wel erg veel. Ben je meteen in de Bulk gegaan?
Voor 3 maand vind ik dit prima vooruitgang.

ik ging echt niet cutten op 60kg - 1m80
dusja, tuurlijk was ik in een stevige bulk

Het is niet Cutten of Bulken. Ik heb geen idee hoe je vetpercentage eruit zag toen, noch je eetpatroon voordat je ging trainen. Maar dan is 5kg in 3maand zonder Bulk toch prima progressie in dit geval?

Laatst bewerkt:
Probeer eens Dumbbell presses te doen ipv benchpress. helpt bij mij goed. geen last van de schouder meer

volgens mij weet je niet goed wat bulken/cutten betekend

Ik ben nu een klein jaartje bezig met Bodybuilding. Mijn vetpercentage lag rond de 12% toen ik begon. Ik ben met mijn voeding bezig gegaan, alhoewel zonder schema. Ik at eiwitrijk en weinig vetten. Mijn vetpercentage is 1 maand terug opgemeten met een huidplooimeter. Nu zit ik op 9,1% VP.
Ik heb mij aan mijn dagelijkse behoefte gehouden maar ik heb wel spiermassa gekweekt. Dit is geen cut, noch bulk.
Dat is hetzelfde geval bij deze jongeman. Waar ik hiermee op doel is, dat 5kg in 3 maand aan met name spiermassa zonder te bulken, een prima prestatie is naar mijn mening. En dat je dat niet kunt vergelijken met het toegenomen gewicht van iemand die wel bulkt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven