El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Edonkey's opmars is behoorlijk. zo schrijft Nu.nl.
Ik besluit de nieuwe versie van het prog te installeren om mijzelf van m'n koppige houding af te halen dat Edonkey alleen leuk is voor de slimme tweaker en dat de gemiddelde gebruiker de lul is omdat ie geen download krijgt maar al z'n upload kwijt is.
Ik install het prog en kijk eens, verzoeken om andere rotzooi te laten installen; bedrijven zijn óók vertegenwoordigd op Edonkey, een newbee kijkt er zo overheen en laat die zooi installeren.
Aan de slag: De zoekterm wordt Bourne Supremacy, een film dus.
Meteen rollen er 220 files uit.
Dat ziet er goed uit.
Naderhand, als de files goed bekeken worden is 30% fake en 25% zijn andere subs en talen.
Ik hou er 4 over, pak er 2 voor download.
Ik ga, zoals een goed Edonkey gebruiker, wachten.
Want nu staat er wel dat er 95 sources zijn aangeboord, hij is nog steeds 'zoekende'.
Huh? 95 bronnen en nog geen download?
Bij Kazaa kun je al met 2 bronnen metéén downen!
Inmiddels zijn mijn bronnen opgelopen tot 170 en begint ie te downen met 'maar liefst' 15kb/s

Maar zoals je al had verwacht, is men ondertussen ook van mij aan het downloaden, en wel met de volle uploadsnelheid.
Sommige liefhebbers hebben in hun eentje gewoon 40kb/s van mij gepakt!
IK ben geduldig. IK laat de computer aan staan en ga slapen.
Na 5 uur slapen loop ik even naar de WC en check mijn download.
Dood! Beide files verroeren zich niet en tot dusver heb ik 70 lullige shit-MB's gekregen! Wahahahaha! Hier trappen wij niet in hoor!
Vanochtend wakker geworden en kijk eens: 270 sources gekregen!
En wat denk je? 78MB tot nu toe!!!
En dát bedoel ik nou mensen! Laat je niet misleiden door die hufters!
Want dit is het principe van Edonkey2000: Zuig de newbee leeg en verrijk je met de upload van het groentje.
Wáárdeloos netwerk, zoals ik al eerder beschreef.
Kazaa mag dan misschien oud zijn, Kazaa schiet wel op en ben je al aan het downen met een paar bronnen of misschien maar eentje zelfs!
Nee, bij de tijd dat ik Bourne Supremacy van Edonkey heb, had ik em al van de gespendeerde stroomkosten voor de PC kunnen huren in de videotheek.
PS: Enne, kijk eens even hoeveel ruimte een Edonkey inneemt op je HDD.....dat hoeft toch niet voor een goed P2P-program?
Daar past Kazaa of WinMX 180 keer in!!!
Ik besluit de nieuwe versie van het prog te installeren om mijzelf van m'n koppige houding af te halen dat Edonkey alleen leuk is voor de slimme tweaker en dat de gemiddelde gebruiker de lul is omdat ie geen download krijgt maar al z'n upload kwijt is.
Ik install het prog en kijk eens, verzoeken om andere rotzooi te laten installen; bedrijven zijn óók vertegenwoordigd op Edonkey, een newbee kijkt er zo overheen en laat die zooi installeren.
Aan de slag: De zoekterm wordt Bourne Supremacy, een film dus.
Meteen rollen er 220 files uit.
Dat ziet er goed uit.
Naderhand, als de files goed bekeken worden is 30% fake en 25% zijn andere subs en talen.
Ik hou er 4 over, pak er 2 voor download.
Ik ga, zoals een goed Edonkey gebruiker, wachten.
Want nu staat er wel dat er 95 sources zijn aangeboord, hij is nog steeds 'zoekende'.
Huh? 95 bronnen en nog geen download?
Bij Kazaa kun je al met 2 bronnen metéén downen!
Inmiddels zijn mijn bronnen opgelopen tot 170 en begint ie te downen met 'maar liefst' 15kb/s

Maar zoals je al had verwacht, is men ondertussen ook van mij aan het downloaden, en wel met de volle uploadsnelheid.
Sommige liefhebbers hebben in hun eentje gewoon 40kb/s van mij gepakt!
IK ben geduldig. IK laat de computer aan staan en ga slapen.
Na 5 uur slapen loop ik even naar de WC en check mijn download.
Dood! Beide files verroeren zich niet en tot dusver heb ik 70 lullige shit-MB's gekregen! Wahahahaha! Hier trappen wij niet in hoor!
Vanochtend wakker geworden en kijk eens: 270 sources gekregen!
En wat denk je? 78MB tot nu toe!!!
En dát bedoel ik nou mensen! Laat je niet misleiden door die hufters!
Want dit is het principe van Edonkey2000: Zuig de newbee leeg en verrijk je met de upload van het groentje.
Wáárdeloos netwerk, zoals ik al eerder beschreef.
Kazaa mag dan misschien oud zijn, Kazaa schiet wel op en ben je al aan het downen met een paar bronnen of misschien maar eentje zelfs!
Nee, bij de tijd dat ik Bourne Supremacy van Edonkey heb, had ik em al van de gespendeerde stroomkosten voor de PC kunnen huren in de videotheek.
PS: Enne, kijk eens even hoeveel ruimte een Edonkey inneemt op je HDD.....dat hoeft toch niet voor een goed P2P-program?
Daar past Kazaa of WinMX 180 keer in!!!
Laatst bewerkt:

Op deze manier zit je HD binnen een dag vol.