XXL Nutrition

Mijn schema.

CvV89

Novice
Waardering
0
Ik heb dit schema net af, en ik vraag jullie mening.
Ik train nu iets langer dan anderhalf jaar. Mijn doel is om te gaan presteren bij de aankomende kogelstoot wedstrijden en misschien in de toekomst iets met sterkste man/powerlifting.

Ik heb bijna alle beschikbare apparatuur, alleen bij de fitness zou ik bijvoorbeeld geen Clean and jerk kunnen doen, aangezien dat niet zou mogen met de enige goede Barbell.

Ik heb tijd genoeg om dagelijks naar de fitness te gaan.

Week|series x herhalingen:
1|3x15 2|3x12 3|3x10 4|3x8 5|3x6

Dag 1 Fitness
Hack Squat
Seated Calf Raise.
Rug
Crunch

Dag 2 Atletiek baan
Barbell Bench Press
Dumbbell Lateral Raise
Dumbbell Curl
Dumbbell Triceps Extensions
Wrist Curl
Clean and Jerk

Dag 3 Fitness
Hack Squat
Seated Calf Raise.
Rug
Crunch

Dag 4 Fitness/Atletiek baan.
Dumbbell Incline Bench Press
Dumbbell Flyes
Barbell Bench Press
Dumbbell Lateral Raise
Dumbbell Curl
Wrist Curl
Clean and Jerk

Dag 5 Fitness
Hack Squat
Seated Calf Raise.
Rug
Crunch

Dag 6 Fitness
Dumbbell Incline Bench Press
Dumbbell Flyes
Barbell Bench Press
Dumbbell Lateral Raise
Dumbbell Curl
Wrist Curl

Dag 7
Rust

Laatst bewerkt:
Ik raad je aan om andere schema's te bekijken en deze als basis te gebruiken. Probeer ook alle spiergroepen even goed aan te pakken.

Het gaat over kracht bij jou. Laat dan maar die curls, crunches fly's, hack squat (ik veronderstel dat je het met een machine doet), lateral raises, wrist curls, triceps extensions en dan zullen we verder zien.

Stel eens een fatsoenlijk schema op, met goede verdeling tussen UB en LB.
Aan die curls en extentions heb je verdomme niks!

Ga squaten, deadliften, front squaten, sumo deadliften, push pressen, rowen, etc...etc...

Als je sterkste man en powerliften van plan bent, moet je dit schema weggooien, en een fatsoenlijk fullbody schema maken.

Ga squaten, deadliften, front squaten, sumo deadliften, push pressen, rowen, etc...etc...

Als je sterkste man en powerliften van plan bent, moet je dit schema weggooien, en een fatsoenlijk fullbody schema maken.

:lifter: :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat over kracht bij jou. Laat dan maar die curls, crunches fly's, hack squat (ik veronderstel dat je het met een machine doet), lateral raises, wrist curls, triceps extensions en dan zullen we verder zien.
En als ik het niet met een machine doe? Op uitzondering van de Hack squat dan die doe ik wel met een machine ;) . Werken Curls en bijvoorbeeld Clean and Jerk elkaar tegen? Ik snap wel ongeveer wat je bedoelt, maar even de mogelijkheden checken voordat ik alles eruit gooi. :D

De oefeningen die ik nodig heb met kogelstoten zitten erin. En dat was ook mijn eerste keuze, dus beoordeel daar dan ook eerst op. En ga niet loos zonder beargumentatie zitten roepen dat het niet fatsoenlijk is. Want anders heb ik er nog niks aan.

Laatst bewerkt:
voor kogelstoten moet je toch heel groot en zwaar wezen...?
ik zou alleen maar op kracht gaan trainen.
en veel kogels stoten .
daar krijg je ook wel kracht door denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
voor kogelstoten moet je toch heel groot en zwaar wezen...?
ik zou alleen maar op kracht gaan trainen.
en veel kogels stoten .
daar krijg je ook wel kracht door denk ik.

Jazeker, zwaar ken ik wel wezen alleen het lang zijn is het probleem.:D Dus daarom probeer ik het spiermassa(voor gewicht dus) krijgen en "explosieve kracht" te combineren. Maarja als dat niet kan word het dus alleen dat laatste.

Terug
Naar boven