Fitness Seller

Mijn strijd tegen leukemie (aml)

Allright, goed om te horen. Succes met de revalidatie en weg naar een brighter future

Indrukwekkend verhaal, ik wens je heel veel sterkte!

• Topic Starter Topic Starter
Met mij gaat het inmiddels redelijk(goed), ik ben nog erg moe en heb nog wel last van mijn slijmvliezen door alle rotzooi. Morgen moet ik weer op controle en dan controleren ze de bloedwaardes weer. Dit gebeurt één keer per week. Ik ben wel ontzettend veel afgevallen en verlies eigenlijk met de week meer kracht. Even bij het keukenblad staan zorgt er al voor dat ik buiten adem raak. Toch zijn ze erg tevreden en ging zei de dokter dat het goed ging, heel goed zelfs.

Met mij gaat het inmiddels redelijk(goed), ik ben nog erg moe en heb nog wel last van mijn slijmvliezen door alle rotzooi. Morgen moet ik weer op controle en dan controleren ze de bloedwaardes weer. Dit gebeurt één keer per week. Ik ben wel ontzettend veel afgevallen en verlies eigenlijk met de week meer kracht. Even bij het keukenblad staan zorgt er al voor dat ik buiten adem raak. Toch zijn ze erg tevreden en ging zei de dokter dat het goed ging, heel goed zelfs.
DBB team staat achter je aan bro !
Goed nieuws !

Goed nieuws! Sterkte met het herstel!

sterkte bro, zeker voor je zelf maar ook voor je familie ! moeder ook zieke kanker gekrege jare gelede zware lijdensweg know the feeling

Maakt niet uit man dat je dan al kapot bent! Godzijdank dat je er zo uit gekomen bent.. Ga niks overhaasten en neem de tijd voor je herstel.. Me ma heeft ook kanker gehad en ze is Cesar therapeut en aerobic / fysiotherapeut.. Ze moest goed rusten maar deed ze niet qua werk enzo.. Ze kon het niet missen bla bla gezeik.. Dit had gevolg dat ze een keer out ging op der werk, erg schrikken natuurlijk..

Iedereen zijn doel is misschien om veel spieren te hebben en een super fysiek en je hebt misschien veel kracht verloren, maar door dit verhaal te lezen heb ik ingezien dat gezondheid veel belangrijker is dan een beetje spieren.

Ik ken je niet echt en ben zelf redelijk nieuw op dit forum maar ik wens je veel sterkte en een zeer goede revalidatie toe.

Thanks guys, ik ben een tijdje inactief geweest maar heb veel feedback en mooie momenten gekend met grootheden in de sport van bb. Ik kom nog iedere Twee weken op controle is Groningen heb laatst een punctie gehad die er keurig uit zag. Er was en moment dat ik nog maar 62 kilo woog, op mijn top was ik 85 en was al in de cut voor artemis in maart. Helaas kwam hier iets tussen inmiddels begin ik alweer voorzichtig sit ups te doen en ben laatst voor het eerst sinds januari weer eens boodschappen wezen halen. Ik wil jullie heel erg bedanken voor alle steun! En hoop dat dit topic alleen nog maar over goede dingen zal gaan!

Dit is als goed. Het kan alleen maar beter worden. Super nieuws: D

Ik heb je nog een berichtje gestuurd stuiter, en inderdaad!

Bericht komt terug:)

Wat fijn dat het zo goed gaat!
En wat heb jij een heftige tijd gehad, ik heb het net allemaal zitten lezen.
Ik vind je ontzettend dapper, diep respect.

heftig man, dapper dat je het met ons deelt, en dat het beter gaat !!

Hopelijk gaat het nu wel goed!

Very good, je kan nu reeds doelen beginnen opstellen om naartoe te leven dus..
Very fun times ahead :)

Het zal best een frustratie geweest zijn om zoveel te willen en zo weinig te kunnen.
Top dat het zo goed met je gaat.

Nu moet je nog voorzichtig weer bijkomen man

the greatest glory is not in never falling,but in rising every time we fall!!
sterkte gast,don't let it get you down,you're stronger then that

Terug
Naar boven