Gert Jan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBB-team behind you !Hallo, momenteel gaat het eigenlijk erg goed. Ik voel me totaal niet ziek en er lijkt niets aan de hand. Wel begin ik langzaam maar zeker op te kijken tegen het moment van (her)opname. Het zal een zwaar traject gaan worden, een vriend van me heeft hetzelfde gehad en vertelde me zijn hartslag al zo hoog was hij zwart zag na twee stappen. Zoals ik al zei duurt het traject 4 tot 6 weken en het herstel van het gehele traject zo'n jaar. Ik hoop voor midden juni weer uit het ziekenhuis te zijn ontslagen. Ik zal mijn uiterste best doen en alles op alles zetten om er zo goed mogelijk doorheen te komen. Vanuit het ziekenhuis zal ik mits mogelijk jullie zo nu en dan van een update voorzien.
Hallo, momenteel gaat het eigenlijk erg goed. Ik voel me totaal niet ziek en er lijkt niets aan de hand. Wel begin ik langzaam maar zeker op te kijken tegen het moment van (her)opname. Het zal een zwaar traject gaan worden, een vriend van me heeft hetzelfde gehad en vertelde me zijn hartslag al zo hoog was hij zwart zag na twee stappen. Zoals ik al zei duurt het traject 4 tot 6 weken en het herstel van het gehele traject zo'n jaar. Ik hoop voor midden juni weer uit het ziekenhuis te zijn ontslagen. Ik zal mijn uiterste best doen en alles op alles zetten om er zo goed mogelijk doorheen te komen. Vanuit het ziekenhuis zal ik mits mogelijk jullie zo nu en dan van een update voorzien.
Hallo, momenteel gaat het eigenlijk erg goed. Ik voel me totaal niet ziek en er lijkt niets aan de hand. Wel begin ik langzaam maar zeker op te kijken tegen het moment van (her)opname. Het zal een zwaar traject gaan worden, een vriend van me heeft hetzelfde gehad en vertelde me zijn hartslag al zo hoog was hij zwart zag na twee stappen. Zoals ik al zei duurt het traject 4 tot 6 weken en het herstel van het gehele traject zo'n jaar. Ik hoop voor midden juni weer uit het ziekenhuis te zijn ontslagen. Ik zal mijn uiterste best doen en alles op alles zetten om er zo goed mogelijk doorheen te komen. Vanuit het ziekenhuis zal ik mits mogelijk jullie zo nu en dan van een update voorzien.