Fitness Seller

Mijn testesteronspiegel is om zeep. Help!

LibidoGigantico

Cool Novice
Waardering
0
Nu weet ik het zeker.

Toen ik 18 was ben ik met roaccutane behandeld voor zware acne op mijn rug.
Daarna was ik lang down, en iemand online raadde me aan om bloed te laten prikken bij de dokter om mijn waardes te laten checken.
Omdat het al vaker is gerapporteerd dat roa je spiegels om zeep helpt. Op mijn 26ste scheer ik me nooit, en er groeit geen haar op mijn hele lijf.
Ik heb van die wijvenbenen en ik vond dat altijd al raar.

Ik liet mijn testosteron checken maar hoorde nog weinig. Nu heb ik navraag gedaan, en mijn testosteronniveau is significant te laag voor mijn leeftijd.
Het was een algemene waarde van 6,8 en voor mijn leeftijd zou ik op 8,5+ moeten zitten.

Wat nu?
In de namiddag moet ik gaan uitzoeken of ik op voorschrift testosteron mag nemen.
Er gaat vanalles door me heen nu. Ik voel me minder man

Nu weet ik het zeker.

Daarna was ik lang down, en iemand online raadde me aan om bloed te laten prikken bij de dokter om mijn waardes te laten checken.
Omdat het al vaker is gerapporteerd dat roa je spiegels om zeep helpt. Op mijn 26ste scheer ik me nooit, en er groeit geen haar op mijn hele lijf.

Ik liet mijn testosteron checken maar hoorde nog weinig. Nu heb ik navraag gedaan, en mijn testosteronniveau is significant te laag voor mijn leeftijd.
Het was een algemene waarde van 6,8 en voor mijn leeftijd zou ik op 8,5+ moeten zitten.

Wat nu?
In de namiddag moet ik gaan uitzoeken of ik op voorschrift testosteron mag nemen.

Als het echt lager is dan normaal zal je toch wel wat voorgeschreven kunnen krijgen? Als in TRT.

Tja, dat is inderdaad een rot verhaal.
extra testo is geen probleem,
elke 3 weken 1ml sustanon, krijg je van de dokter voorgeschreven.
je kan ook gaan kijken naar Nebido,
dit is een inject van 4ml, deze bevat 1000mg testo en deze wordt, dacht ik in 2.5 maand afgegeven, oftewel 1x per 2 maanden injecteren oid. durf ik niet met zekerheid te zeggen, zou je wat over moeten opzoeken.
in ieder geval, je bent aan het goede adres hier.

• Topic Starter Topic Starter
Tja, dat is inderdaad een rot verhaal.
extra testo is geen probleem,
elke 3 weken 1ml sustanon, krijg je van de dokter voorgeschreven.
je kan ook gaan kijken naar Nebido,
dit is een inject van 4ml, deze bevat 1000mg testo en deze wordt, dacht ik in 2.5 maand afgegeven, oftewel 1x per 2 maanden injecteren oid. durf ik niet met zekerheid te zeggen, zou je wat over moeten opzoeken.
in ieder geval, je bent aan het goede adres hier.

Ik vertrek over 3 weken op reis naar Australië, en ik moet ervoor zorgen dat ik mijn doktersvoorschrift en de medicatie op dat moment zeker heb.
Man ik word knettergek nu. Dit verklaart waarom ik de voorbije 5 jaar zo vaak down ben geweest en mijn studies verkloot heb. Waarom ik zo onzeker ben en er geen haar op mijn benen te bespeuren is.

Allemaal omdat die klote dermatologe me roaccutane heeft gegeven. Ik ben in alle staten. Als ik dit 4 jaar eerder had geweten, had mijn leven er veel beter uit gezien.
Over 3 weken ben ik voor jaren het land uit, en ik ben niet van plan om nog lang te leven met een opgefokte testosteronspiegel

Ik vertrek over 3 weken op reis naar Australië, en ik moet ervoor zorgen dat ik mijn doktersvoorschrift en de medicatie op dat moment zeker heb.
Man ik word knettergek nu. Dit verklaart waarom ik de voorbije 5 jaar zo vaak down ben geweest en mijn studies verkloot heb. Waarom ik zo onzeker ben en er geen haar op mijn benen te bespeuren is.

Allemaal omdat die klote dermatologe me roaccutane heeft gegeven. Ik ben in alle staten. Als ik dit 4 jaar eerder had geweten, had mijn leven er veel beter uit gezien.
Over 3 weken ben ik voor jaren het land uit, en ik ben niet van plan om nog lang te leven met een opgefokte testosteronspiegel

wacht even vriend, waarom meteen aan de testosteron ?
ga eerst even langs een endocrinoloog om vast te stellen waar het probleem zit.
snap niet waarom er meteen test word voorgeschreven.. kan wel begrijpen dat het beter 'voelt' maar het is niet de oplossing natuurlijk.
dr. de ronde van KG kan je wel verder helpen denk ik. grondig onderzoekje is nu wel ff belangrijk

Lullig man....maar als je de oorzaak weet is het achteraf altijd te verklaren. Het is vaak lastig om erachter te komen wat van iets de oorzaak is. Ik kan me voorstellen dat er nu een hoop door je heen gaat, vooral ook aan woede. Maar wees blij dat je er nu achter bent en dat je het probleem nu bij de bron aan kan pakken. Voor hetzelfde geld had je nu nog lopen doorsukkelen.

Klote voor je man.
Je testosteronniveau is dan wel laag, maar niet absurd laag.
De vraag is of alles wat jij benoemt hier wel door komt. Lichaamsbeharing is voornamelijk kwestie van genen.
De arts kan hier natuurlijk wel meer over vertellen. Succes!

Lullig man....maar als je de oorzaak weet is het achteraf altijd te verklaren. Het is vaak lastig om erachter te komen wat van iets de oorzaak is. Ik kan me voorstellen dat er nu een hoop door je heen gaat, vooral ook aan woede. Maar wees blij dat je er nu achter bent en dat je het probleem nu bij de bron aan kan pakken. Voor hetzelfde geld had je nu nog lopen doorsukkelen.

Ik heb het net tegen mijn vader verteld, en net zoals altijd relativeert hij het weg en ontkent hij het probleem. " Maar jongen jij bent toch niet mager! Hou eens op met te denken dat er wat mis met je is! Wat een onzin toch. Je moeder heeft toch ook ijzer te kort, en dat is zo opgelost. Het is allemaal niet zo erg. Je overdrijft weer en je moet eens ophouden met zo impulsief te overreageren "

Ik ben potverdomme keer op keer depressief. Ik kan best een harde lul krijgen maar ik denk nu dat heel veel van mijn onzekerheden met testosteron te maken hebben. Het verklaart een hoop.
Die arts waar ik dadelijk heen ga heeft ook de neiging om alles weg te relativeren. Testosteron oid kun je niet zomaar voorschrijven, dat moeten ze verantwoorden en dat doen ze liever niet.

Ik zit er wel mee en ik wil er onmiddellijk wat aan doen.
Ik ben 26, maar ik zie eruit alsof ik 18 ben. Nu weet ik dus waarom.
Ik wil het onmiddellijk opgelost hebben, liever vandaag dan morgen. Ik ben potverdomme ook een man

het kan ook andersom zijn.. misschien heb je wel een lage spiegel door die depressies..
enige uitsluitsel hierover is al meer genoemd. ga naar een endocrinoloog (hormoon dokter, laat je doorverwijzen door je arts).
En je vader heeft hier niks mee te maken.

Noemt 'LibidoGigantico' en zo'n topic aanmaken...:rolleyes:
Zal verder je topic niet vervuilen...

Ben er verder wel van overtuigd dat je, via trt op latere leeftijd, depressie ed kan vermijden.

Noemt 'LibidoGigantico' en zo'n topic aanmaken...:rolleyes:
Zal verder je topic niet vervuilen...

Met mijn libido is niks mis. Heb best een hoge coïtusdrive.
Maar ik heb totaal geen lichaamshaar, ben mager edm. Kom moeilijk aan en heb een depressie achter de rug. Er groeien welgeteld tien haren onder mijn oksels

Erg vervelend verhaal.
Hoe lang heb je roa genomen toen je 18 was?

Roa kan na een tijd idd je hormonen wat overhoop gooien maar volgens mij heel zelden dat het blijvend is. Het beste kan je idd eerst naar de endocrinoloog misschien kan ervoor gezorgd worden dat je test level weer natuurlijk hoog kan blijven

Erg vervelend verhaal.
Hoe lang heb je roa genomen toen je 18 was?

Roa kan na een tijd idd je hormonen wat overhoop gooien maar volgens mij heel zelden dat het blijvend is. Het beste kan je idd eerst naar de endocrinoloog misschien kan ervoor gezorgd worden dat je test level weer natuurlijk hoog kan blijven

Ik ga nu meteen naar de huisarts voor een afspraak bij de endocrinoloog.
Ik ben echter druk bezig en kan me weinig vrij maken. Over 3 weken vertrek ik naar het buitenland voor jaren, en dan moet ik het spul al hebben. Als ik in Australië naar een huisarts of apotheker moet gaan betaal ik me blauw

Ik ga nu meteen naar de huisarts voor een afspraak bij de endocrinoloog.
Ik ben echter druk bezig en kan me weinig vrij maken. Over 3 weken vertrek ik naar het buitenland voor jaren, en dan moet ik het spul al hebben. Als ik in Australië naar een huisarts of apotheker moet gaan betaal ik me blauw

het zal niet zo 1, 2, 3 simpel gaan.
endo moet je eerst nog onderzoeken, bloedtests etc vervolgens kan hij bepalen wat de beste methode is om jou te behandelen

Nu weet ik het zeker.

Wat nu?

wel een epic username heb je bij dit verhaal :cool:

Ik heb het net tegen mijn vader verteld, en net zoals altijd relativeert hij het weg en ontkent hij het probleem. " Maar jongen jij bent toch niet mager! Hou eens op met te denken dat er wat mis met je is! Wat een onzin toch. Je moeder heeft toch ook ijzer te kort, en dat is zo opgelost. Het is allemaal niet zo erg. Je overdrijft weer en je moet eens ophouden met zo impulsief te overreageren "

Ik ben potverdomme keer op keer depressief. Ik kan best een harde lul krijgen maar ik denk nu dat heel veel van mijn onzekerheden met testosteron te maken hebben. Het verklaart een hoop.
Die arts waar ik dadelijk heen ga heeft ook de neiging om alles weg te relativeren. Testosteron oid kun je niet zomaar voorschrijven, dat moeten ze verantwoorden en dat doen ze liever niet.

Ik zit er wel mee en ik wil er onmiddellijk wat aan doen.
Ik ben 26, maar ik zie eruit alsof ik 18 ben. Nu weet ik dus waarom.
Ik wil het onmiddellijk opgelost hebben, liever vandaag dan morgen. Ik ben potverdomme ook een man

Mensen relativeren altijd wat ze niet begrijpen. Je weet nu de richting waarin je het moet zoeken en kan gaan werken aan verbetering. Neem de tijd om het goed uit te laten zoeken zodat er een oplossing kan worden gevonden die voor jouw het beste is.

Ik heb 2 nummers van goeie endocrinologen gekregen. Beiden gebeld, en bij beiden is er pas plaats vrij 3 dagen nadat ik naar de andere kant van de wereld vertrek. De huisarts zegt van " laat je goed checken bij de endocrinoloog zodat je weet waar het precies aan ligt, en ga in geen geval het illegale circuit op "

Ik ben voor anderhalf jaar het land uit potverdomme. En ik wil niet weten wat voor een massa geld een consultatie bij een endocrinoloog kost in Australië. Een tand trekken kost er al $400

Maw ik blijf in de shit zitten

Ik heb 2 nummers van goeie endocrinologen gekregen. Beiden gebeld, en bij beiden is er pas plaats vrij 3 dagen nadat ik naar de andere kant van de wereld vertrek. De huisarts zegt van " laat je goed checken bij de endocrinoloog zodat je weet waar het precies aan ligt, en ga in geen geval het illegale circuit op "

Ik ben voor anderhalf jaar het land uit potverdomme. En ik wil niet weten wat voor een massa geld een consultatie bij een endocrinoloog kost in Australië. Een tand trekken kost er al $400

Maw ik blijf in de shit zitten

hoe lang ga je weg ?

Doe relaxed kerel, al de stress die je nu toont is al genoeg reden voor een endo om te twijfelen of je probleem niet in je hoofd zit. Depressies, stress, etc, draagt allemaal bij tot verlanging van je testosteron

Terug
Naar boven