AndroidHealthClinic

Mijn verhaal + foto's

je bent wel wat vet kwijt ja, nu nog spieren kweken.

Goed dat je kilo´s bent verloren.
Ik schat dat je zo een +20% heb?

Nu keihard door gaan met pompen!

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties heren! Ik doe knetterhard m'n best en hoor uit m'n omgeving dat ik al een hele transformatie heb gemaakt. Qua spieren vinden ze me vaak al een "buffel", maar dat zeggen ze dus zodat ik ze aardig vind? :P

Gemiddelde persoon zegt dat al heel snel over iemand ;).
Lekker serieus doorgaan nu iig en dan word het wel wat.

Ik spreek het vaak ook tegen, omdat ik nog langer niet tevreden ben :P. Ik wil eigenlijk richting de 90 KG gaan. Goed idee?

Ik spreek het vaak ook tegen, omdat ik nog langer niet tevreden ben :P. Ik wil eigenlijk richting de 90 KG gaan. Goed idee?
nee. ik ben 88 kilo en 1.91 en bij lange na geen buffel. met jouw lengte kun je makkelijk op 100 kilo zitten (mits laag vetpercentage natuurlijk)

Hm, tijd om te cutten dus. Even uitvogelen hoe ik dat precies ga aanpakken. Ik zit nu dagelijks denk ik zo'n 500 calorieën onder mijn behoefte en train elke dag. Val vaak elke dag wel ietsje af.

Oja btw; je bench ligt 30 kilo hoger dan squat. Meestal is het andersom. ben je pas begonnen met squaten?

En over je onderrug; als je rustig begint met deathliften met weinig gewicht en zorg dat iemand let op je vorm is er niks aan de hand. Als je het rustig opbouwt kan je rug alleen maar sterker worden door deze oefening!

Jup, pas begonnen. Heb ook altijd ontzettende spierpijn in m'n benen. Neem voor de workout dan vaak een magnesiumcapsulr wat het iets verminderd.

Vraagje trouwens. Als pre-workout gebruik ik noxi-pro. Tijdens de training ga ik dan helemaal los en kan ik lekker lang doorpompen. Als ik dan thuis kom (zoals nu) kan ik nog net de moeite nemen om wat te eten. Vervolgens strompel ik naar boven en val ik in slaap. Ik dit normaal?

Sidenote: ik heb ook ADHD. Slik geen meds hiervoor.

Vraagje trouwens. Als pre-workout gebruik ik noxi-pro. Tijdens de training ga ik dan helemaal los en kan ik lekker lang doorpompen. Als ik dan thuis kom (zoals nu) kan ik nog net de moeite nemen om wat te eten. Vervolgens strompel ik naar boven en val ik in slaap. Ik dit normaal?

Sidenote: ik heb ook ADHD. Slik geen meds hiervoor.

Veel meer mensen ervaren een "crash" bij noxipro.... vermoeidheid dus... Zou zeggen neem 't een weekie niet & kijk hoe 't gaat.

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 18:15 ----------

Vind je Squat trouwens uitermate zwak tegenover je BenchPress.

Werk hier dus aan...

Je bent op de goede weg.. gwn blijven trainen. En zoals BobbyV al opmerkte.... Je doel zou moeten zijn om 100kg te wegen met die lengte & V% van om & nabij de 11%..

Succes.

Die crash bij noxipro ervaar ik dus best zwaar, maar het is niet schadelijk ofzo toch? M'n squat is inderdaad zeeeer zwak. Zoals gisteren heb ik dus gesquat, kan nu amper lopen. Heb eigenlijk altijd wel hevige spierpijn, dit is opzich niet schadelijk maar goed toch?

Als ik 3 weken niet train (laatst gebeurd vanwege ziekte etc) en ik begin weer dan heb ik weer helse spierpijn in elke spiergroep die ik train.

Na 2, 3 weken trainen heb ik de dag er na geen spierpijn meer maar meer.... spierstrakheid zoals ik het noem. Het doet geen pijn als ik er kracht op zet maar je voelt wel dat de spier goed is aangepakt. Dat is naar mijn idee het beste gevoel dat je na een training kunt hebben. Ik geloof dat dit er ook mee te maken heeft dat je je spieren na de training geeft wat ze nodig hebben. Als ik namelijk goed en consequent eet is de 'pijn' veel minder en herstel ik sneller. Wat opzich ook wel logisch is.

Spierpijn is overigens geen indicatie voor groei

Als ik bijvoorbeeld op maandag borst train, voel ik daar donderdag nog lichte spierpijn van. Betekent dit dan dat ik te hard train?

Die crash bij noxipro ervaar ik dus best zwaar, maar het is niet schadelijk ofzo toch? M'n squat is inderdaad zeeeer zwak. Zoals gisteren heb ik dus gesquat, kan nu amper lopen. Heb eigenlijk altijd wel hevige spierpijn, dit is opzich niet schadelijk maar goed toch?

Spierpijn is ' goede ' pijn, laten we 't zo zeggen.

En nee dosering noxipro is niet schadelijk tenzij je natuurlijk de max. dosering dik overschrijdt... als je veel last hebt van een ' crash ' misschien de dosering mindere of een andere pre workout aanschaffen.

Oké, gelukkig :). Heb sowieso het idee dat ik de laatste tijd stil sta. Dit terwijl ik wel hevig train, in gewicht omhoog ga en goeie spierpijn heb :/.

Als ik bijvoorbeeld op maandag borst train, voel ik daar donderdag nog lichte spierpijn van. Betekent dit dan dat ik te hard train?

Nee spieren hebben rond 72 a 96 uur nodig om geheel te herstellen... Is dus niks mis mee.

Dat is goed om te horen! Heel erg bedankt voor alle feedback! Ik hoop dat ik nog meer feedback krijg :), zodat ik aan mezelf kan werken en misschien ook net zo'n mooie fysiek als de meeste van jullie krijg!!

Oké, gelukkig :). Heb sowieso het idee dat ik de laatste tijd stil sta. Dit terwijl ik wel hevig train, in gewicht omhoog ga en goeie spierpijn heb :/.

T moment van stilstaan ervaart iedereen wel is...

T omhoog gaan in gewicht is natuurlijk geen indicatie van kracht en/of spiermassa toename, 't kan natuurlijk net zo goed vet en/of vocht zijn, daarnaast maakt t ook verschil uit of je je op verschillende tijdstippen weegt. Dit ivm voedsel inname etc...

Maargoed probeer te variëren qua oefeningen, aantal reps & sets.. meestal komt t dan weer goed.

Terug
Naar boven