Bash
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 20%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor de reacties heren! Ik doe knetterhard m'n best en hoor uit m'n omgeving dat ik al een hele transformatie heb gemaakt. Qua spieren vinden ze me vaak al een "buffel", maar dat zeggen ze dus zodat ik ze aardig vind?![]()
.nee. ik ben 88 kilo en 1.91 en bij lange na geen buffel. met jouw lengte kun je makkelijk op 100 kilo zitten (mits laag vetpercentage natuurlijk)Ik spreek het vaak ook tegen, omdat ik nog langer niet tevreden ben. Ik wil eigenlijk richting de 90 KG gaan. Goed idee?
Vraagje trouwens. Als pre-workout gebruik ik noxi-pro. Tijdens de training ga ik dan helemaal los en kan ik lekker lang doorpompen. Als ik dan thuis kom (zoals nu) kan ik nog net de moeite nemen om wat te eten. Vervolgens strompel ik naar boven en val ik in slaap. Ik dit normaal?
Sidenote: ik heb ook ADHD. Slik geen meds hiervoor.
Die crash bij noxipro ervaar ik dus best zwaar, maar het is niet schadelijk ofzo toch? M'n squat is inderdaad zeeeer zwak. Zoals gisteren heb ik dus gesquat, kan nu amper lopen. Heb eigenlijk altijd wel hevige spierpijn, dit is opzich niet schadelijk maar goed toch?
Als ik bijvoorbeeld op maandag borst train, voel ik daar donderdag nog lichte spierpijn van. Betekent dit dan dat ik te hard train?
Oké, gelukkig. Heb sowieso het idee dat ik de laatste tijd stil sta. Dit terwijl ik wel hevig train, in gewicht omhoog ga en goeie spierpijn heb :/.