XXL Nutrition

Mijn verhaal + foto's

• Topic Starter Topic Starter
Ik probeer ongeveer elke maand wat anders te doen. Verder weeg ik me, als ik me weeg, s'ochtends. Probeer me zo min mogelijk te wegen omdat ik mezelf anders alleen maar gek maak ;).

Ik probeer ongeveer elke maand wat anders te doen. Verder weeg ik me, als ik me weeg, s'ochtends. Probeer me zo min mogelijk te wegen omdat ik mezelf anders alleen maar gek maak ;).

Oke... Anders misschien een week rust houden... Dat wil bij mensen ook wel is helpen...

Voor de rest niet teveel blijven denken, hou je doel voor ogen & blijven trainen ofcourse...

Succes.

Thanks bigtime!

volgens mij heb je op tijd t licht gezien, loshangend vel ga je iig niet krijgen;) succes want de eerste kg's gaan easy, nu begint t echte werk!! Motivatie is er iig duidelijk.

Haha, thanks. Dit motiveerd weer enorm. Is het (om kg's te verliezei) beter om bijv. 500 cal onder je onderhoudt je gaat zitten en te gaan krachttrainen of kun je juist beter cardio doen?

Zeker vooruuitgang gewoon lekker doorgaan.
Je moet gewoon krachttraining en cardio combineren zal je het meest baad bij hebben en inderdaad 500kcal onder je behoefte gaan zitten.

Ziet er al beter uit, nu flink knallen in de gym :D

Thans x1000! Eigenlijk moeten alle spiergroepen nog uitkomen janmer genoeg :(.

Gisteren voor 't eerst gedeadlift. Kwam tot 4x100 kg met een volgens de instructeur correcte houding. Had ik dit maar eerder gedaan! Heerlijke oefening.

Ik deed ook nooit DL maar nadat ik die deed groeide me rug als een beescchhtt

Indrukwekkende verandering! Knap! Zal heel wat doorzettingsvermogen gekost hebben. En foto's 6, 7 en 8 zijn ronduit sexy;-)

Thanks voor de stimmulerende woorden! Sexy nog wel, haha. Zit nu in Turkije. Ofcourse wel elke dag trainen!

Ik heb de laatste week (dinsdag begin ik weer), rust gehouden. Voor mij gevoel was dit verstandig. Is het gOed om soms een week te rusten?

Groeten vanuit turkije ;).

Kan zeker geen kwaad om heel af en toe eens te doen. Je moet het alleen niet elke paar weken doen;-) Zo'n paar keer per jaar is ok. En het ligt ook eraan waarom je het doet: wil je je lichaam een weekje rust geven, of ben je een weekje op vakantie, dan is het prima. Zolang je het trainen maar mist en eigenlijk zin hebt om toch te trainen... ga je een weekje stoppen omdat de motivatie wat minder is, dan is het foute boel;-) Al is dan een weekje stoppen ook niet erg, alleen moet je tijdens die week rust dan goed bedenken hoe je je training kan veranderen zodat het weer leuk wordt.

Wat ben je aan het doen in Turkije? Enorm genieten zeker?;-)

Even beetje rust pakken inderdaad. Heb ook veel zin om te trainen, ga dinsdag weer... En woensdag... En...

Heerlijk genieten hier inderdaad! Maar dat kan ik NL ook hoorde ik ;).

Terug
Naar boven