jstam89
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 13%
Hallo mensen hieronder vertel ik jullie wat ik ongeveer eet per dag naast het trainen van kickboksen 2 keer p/w en hardlopen 3 keer p/w ik hoor graag wat ik hieraan aan kan passen om beter mijn vetpercentage omlaag te brengen.
Mijn doel: Vetpercentage omlaag voor een mooiere body, Tevens mijn conditie omhoog brengen met hardlopen, Nu voornamelijk duurloop en interval wat minder.
Ik doe het graag 1 doel per keer, zodra ik mijn vet percentage omlaag heb wil ik wat meer doen qua spiergroei.
Mijn dag ritueel:
Tussen 06:00 & 07:00
2 Glasen water / Orange juice
2 boterhammen met 2 plakken kalkoen filet
Rond 10:00
Flesje 0,5 L water
1 boterham met 2 plakken kalkoen filet
Tussen 12:00 & 13:00
Flesje 0,5 L water
Rond 15:00
Tussen 17:00 & 18:00
Flesje 0,5 L water
Warme maaltijd varieert nogal, Maal geen grote portie's
In de avond neem ik meestal nog wat yoghurt.
Nu drink ik natuurlijk niet alleen rond deze tijdstippen water maar ook tussendoor wel, Ik zit ongeveer tussen de 1,5L & 2,0L water per dag. Deze tijdstippen zijn een indicatie. Ook drink ik wel eens tussendoor wat multivitamine of sinasappelsap etc, dus geen frisdrank! en ik zondig af en toe met een bak koffie
Wat kan ik hier het beste op aanpassen en is het nodig om eiwitten toe te voegen etc?
Ik hoor het graag van jullie, ik ben nog niet zo heel lang bezig met trainen dus alle op/aanmerkingen zijn welkom!
Vriendelijke bedankt!!
Mijn doel: Vetpercentage omlaag voor een mooiere body, Tevens mijn conditie omhoog brengen met hardlopen, Nu voornamelijk duurloop en interval wat minder.
Ik doe het graag 1 doel per keer, zodra ik mijn vet percentage omlaag heb wil ik wat meer doen qua spiergroei.
Mijn dag ritueel:
Tussen 06:00 & 07:00
2 Glasen water / Orange juice
Rond 10:00
Flesje 0,5 L water
Tussen 12:00 & 13:00
Flesje 0,5 L water
Rond 15:00
Tussen 17:00 & 18:00
Flesje 0,5 L water
Warme maaltijd varieert nogal, Maal geen grote portie's
In de avond neem ik meestal nog wat yoghurt.
Nu drink ik natuurlijk niet alleen rond deze tijdstippen water maar ook tussendoor wel, Ik zit ongeveer tussen de 1,5L & 2,0L water per dag. Deze tijdstippen zijn een indicatie. Ook drink ik wel eens tussendoor wat multivitamine of sinasappelsap etc, dus geen frisdrank! en ik zondig af en toe met een bak koffie
Wat kan ik hier het beste op aanpassen en is het nodig om eiwitten toe te voegen etc?
Ik hoor het graag van jullie, ik ben nog niet zo heel lang bezig met trainen dus alle op/aanmerkingen zijn welkom!
Vriendelijke bedankt!!