XXL Nutrition

mijn voedings schema klopt het wel een beetje

just mY

Novice
Waardering
0
hallo,

ik heb een voedingsschemagemaakt gewoon om meer te gaan eten en later wel met de calorieën te rekenen.

ik ben een jongen van 17 jaar weeg 50 KG en ben rond de 1,60 lang

ik begin om 7uur met een bord bambix en 1 plakje brood met kalkoenfilet

dan heb ik mijn volgende maaltijd om 10uur 2 plakjes brood met kalkoen filet en kaas en 1 banaan

13:00 4plakjes brood met kipfilet,kalkoenfilet kaas

15:00 1pakje sultanna koekjes 2 appels

18:00 warm eten wat er op de tafel is gezet

20:00 2 glazen Halfvolle melk
2 stuks fruit
22:00 1 schaaltje magere kwark

dit is mijn voedings schema voor een tijdje en k hoop dat k het een beetje goed heb ingevuld

alvast bedankt voor jullie aandacht :D

toen ik dit zag

17 jaar weeg 50 KG en ben rond de 1,60 lang

dacht ik meteen.

Geen voedings schema. gewoon je eigen voldouwen met alles wat voor je neus komt
en dan bedoel ik geen snoep.

kilo's rijst pasta aardappel
kilo's kip brood gehakt

en keihard trainen

hallo,

ik heb een voedingsschemagemaakt gewoon om meer te gaan eten en later wel met de calorieën te rekenen.

ik ben een jongen van 17 jaar weeg 50 KG en ben rond de 1,60 lang

ik begin om 7uur met een bord bambix is toch voor baby's?? gebruik brinta of havermout en 1 plakje brood met kalkoenfilet +fruit

dan heb ik mijn volgende maaltijd om 10uur 2 plakjes brood met kalkoen filet en kaas en 1 banaan beker melk

13:00 4plakjes brood met kipfilet,kalkoenfilet kaas beker melk

15:00 1pakje sultanna koekjes 2 appels dit is geen maaltijd neem ook nog 2 bruien boterhammen met pindakaas of zo

18:00 warm eten wat er op de tafel is gezet

20:00 2 glazen Halfvolle melk na je training neem ik aan? neem hier een shake of zo of tonijn met rijst ed
2 stuks fruit weg
22:00 1 schaaltje magere kwark maak hier 250gr of zo van schaaltje klink als 100gr of zo

dit is mijn voedings schema voor een tijdje en k hoop dat k het een beetje goed heb ingevuld

alvast bedankt voor jullie aandacht :D

schijf de voedingswaarden er eens bij, das makkelijker kijken voor ons

toen ik dit zag

17 jaar weeg 50 KG en ben rond de 1,60 lang

dacht ik meteen.

Geen voedings schema. gewoon je eigen voldouwen met alles wat voor je neus komt
en dan bedoel ik geen snoep.

kilo's rijst pasta aardappel
kilo's kip brood gehakt

en keihard trainen

is ook een mogelijk heid.

maar hij heeft gelijk eten wat je tegenkomt en aankomen maar

volgens mij eet je nog veel te weinig

• Topic Starter Topic Starter
hangt er wel van af wat je eet nartuurlijk geen vette dingen zoals snoep,snackbar

waar groei je het snelst van eiwitten of koohydraten en wat raden jullie mij dan aan om snel in de buurt van 60KG te komen welk product bedoel k dan :P

Gewoon meer eten, maakt geen reet uit wat..:p Dit is in ieder geval nog veel te weinig.

hangt er wel van af wat je eet nartuurlijk geen vette dingen zoals snoep,snackbar

waar groei je het snelst van eiwitten of koohydraten en wat raden jullie mij dan aan om snel in de buurt van 60KG te komen welk product bedoel k dan :P
in de bulk moet je zowel veel eiwitten als koolhydraten innemen.
goede bronnen van eiwitten zijn (uit eieren DUHH:D), uit whey (moet je maar eens bestellen dan), kip/kalkoenfilet, brinta,...
goede bronnen van koolhydraten zijn pasta, rijst,...

wil iemand dan een soort van begin voedingsschemamaken wat k op 1 dag moet kunnen eten hoef je je maag dan niet eerst een beetje bij beetje te laten groeien van het eten of kan je gelijk helemaal vol stouwen

wil iemand dan een soort van begin voedingsschemamaken wat k op 1 dag moet kunnen eten hoef je je maag dan niet eerst een beetje bij beetje te laten groeien van het eten of kan je gelijk helemaal vol stouwen

Idd , je moet altijd aan iets meer eten en je lichaam zal zich aanpassen aan 6-7 maaltijden per dag.

Gewoon vreten en je zal snel aan de 60 kg zitten.

Ik ben zelf begonnen in november 2007 aan 55 kg en ik zit nu op 62 kg dus het lukt zeker.

oke heel erg bedankt en k zal proberen aan die maaltijden te komen k eet in ieder geval elke avond vanaf nu door een tip op dit forum 200GR magere kwark om togg ook de nodige eiwitten in de nacht te krijgen

8uur: 35g brinta + 250ml melk + 1 yoghurt + 1 sinaasappel
10.30: 2 boterhammen met kipfilet + 250ml fruitsap
12.30: (als je de mogelijkheid hebt pasta of rijst) anders 2 boterhammen met kip/kalkoenfilet +250ml melk + 1 grany
15.00: 2 boterhammen met kipfilet + 250ml fruitsap
18.00: avondeten, aangeraden aardappelen/pasta/rijst + groenten + kipfilet/biefstuk/ whatever stuk vlees je wilt eigelijk, je bent nog jong:D + drank naar keuze:p
19.30 voor krachttraining: 40gr whey + 300ml melk
21.00 na krachttraining: 40gr whey+300ml melk + 1 banaan
23.00 voor slapengaan: 500gr kwark+60gr nootjes

en dit zo 5-6 dagen per week, en op 1 of 2 dagen per week mag je wel eens als avondeten friet of kebab of etc eten;).

na 1 week probeer je het aantal boterhammen per maaltijd op te voeren naar 3 en de brinta naar 50gr smorgens

na week 3 aantal boterhammen opvoeren naar 4 en er 100gr kipfilet bijdoen:)

ik heb dit schema (of toch iets in deze aard) voor 12 weken gevolgd en ben van 65 kg naar 74 gegaan, dus normaal gezien zal het voor jou ook werken:D

ps: in weekends kan je bijvoorbeeld een maaltijd waar je boterhammen met kipfilet eet vervangen in een omelet, of roerei, of iets anders gemaakt met eieren:p en eet er dan nog een paar sneetjes brood bij voor extra kcal;)

Laatst bewerkt:
4 plakken brood is bij mij een tussendoortje geworden voor als ik effe trek heb en dat heb ik vaak tegenwoordig

4 plakken brood is bij mij een tussendoortje geworden voor als ik effe trek heb en dat heb ik vaak tegenwoordig

alsk 4 sneden brood + 100gr kipfilet en 300ml melk opheb zit k toch wel bijna vol hoor:p
tenminste als k 2 uur daarvoor pas heb gegeten:p

bedankt angelus voor het maken van een snel groeiend eet schema

Terug
Naar boven