MuscleMeat

Mijn volgende kuur:

als je die 80 mg Dbol gaat aanhouden, is je proviron dosering idd wel te begrijpen, aangezien Dbol voor ongeveer 70% aromatiseerd naar oestrogeen.
mij lijkt 50mg wel genoeg, hierboven doseren zal misschien wel meer gains opleveren, maar of dat nou kwaliteit is?!

Ik zie het nut van de Proviron niet echt. Tegen de oestros neem je al arimidex en als je hardheid wilt zou ik er winny bij nemen..

nou de proviron zorgt ervoor dat er een hoger gehalte van vrije testo in je bloedbaan komt, omdat het de aromatase deels blokt! wat zeker belangrijk is met dbol, en toch wil je een beetje oestrogene activiteit om te groeien, wat met arimidex minder zal zijn.
vind zelf trouwens ook dat je van proviron harder wordt dan met winny! vanaf 50 mg pdg!

G21 zei:
nou de proviron zorgt ervoor dat er een hoger gehalte van vrije testo in je bloedbaan komt, omdat het de aromatase deels blokt! wat zeker belangrijk is met dbol, en toch wil je een beetje oestrogene activiteit om te groeien, wat met arimidex minder zal zijn.
vind zelf trouwens ook dat je van proviron harder wordt dan met winny! vanaf 50 mg pdg!

proviron op 50mg ed werkt idd heel goed!

Terug
Naar boven