XXL Nutrition

Mijn vriend heeft anabolen gebruikt terwijl hij nog niet echt gespierd was

Status
Niet open voor verdere reacties.

superman123

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
Hallo mijn vriend doet fitness en heeft anabolen gebruikt terwijl hij nog vrij dun was en nu is hij veel breder geworden en je ziet duidelijk dat hij gespierder is geworden maar is dit wel goed voor je als je anabolen gaat nemen terwijl je nog naturel veel meer kan bereiken met een goede voedingen en training? ik weet nog niet zo veel over fitnessen want ik doe het pas 1 jaar ongeveer maar wat is jullie mening hierover? voordat hij begon was hij ongeveer 1,70 en 70 kilo en nu weet ik niet hoe zwaar hij is maar in ieder geval wel zwaarder en gespierder

Ik vind dat je niet achter zijn rug om op internet moet kruipen en eigenhandig dingen uitzoeken

Homo btw? O_o

Aan jou status te zien ben je er zelf ook niet vies van haha. Nee eerlijk gezegd maakt het niks uit als hij het bij 1 kuurtje houd ( hahaha) dan verliest ie alles van zelf weer

je vriendje gaat nu dood hij heeft anabolen gebruikt

Wat heeft ie gebruikt

Is dit weer zo eentje van Ellegirl ofzo??

Nee eerlijk gezegd maakt het niks uit als hij het bij 1 kuurtje houd ( hahaha) dan verliest ie alles van zelf weer

Niet helemaal waar?
Wanneer je een normale nakuur hebt gehad, en je voeding en training en rust goed op orde hebt.
Zal je niet "alles" verliezen.
Tuurlijk verlies je altijd wat.. maar alles is een groot woord;)

Hallo mijn vriend doet fitness en heeft anabolen gebruikt terwijl hij nog vrij dun was en nu is hij veel breder geworden en je ziet duidelijk dat hij gespierder is geworden maar is dit wel goed voor je als je anabolen gaat nemen terwijl je nog naturel veel meer kan bereiken met een goede voedingen en training? ik weet nog niet zo veel over fitnessen want ik doe het pas 1 jaar ongeveer maar wat is jullie mening hierover? voordat hij begon was hij ongeveer 1,70 en 70 kilo en nu weet ik niet hoe zwaar hij is maar in ieder geval wel zwaarder en gespierder

En nu hij breder en gespierder is ben je bang dat hij andere kontjes gaat nken ipv de jouwe...

Zomer komt eraan :D

Zwakste troll in jaren.

De vraag is vooral of je hem tijdens zijn kuur moest leegzuigen of niet.

haha mischien als je zijn zaad slikt dat je ook breder word

verkapt ''ik wil ook anabolen gaan gebruiken'' topic

Als die herstelt is van zn kuur dan kan die weer naturel groeien.. Maar is je vraag egt voor hem of denk je zelf te gaan gebruiken? Eerlijk...

Geen probleem zyzzz is ook zo begonnen

Dat doet iedereen toch

Aan jou status te zien ben je er zelf ook niet vies van haha. Nee eerlijk gezegd maakt het niks uit als hij het bij 1 kuurtje houd ( hahaha) dan verliest ie alles van zelf weer

heb jij eigenlijk een brein of typen je handen vanzelf?

jij post over vanalles en nog wat en bijna altijd is het onnozel of niet waar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven