XXL Nutrition

Mijn winterkuur!!!

jp79

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
Zo na een lange tijd off te zijn geweest is het 26-11 de hoogste tijd om de spuit er weer in te drukken. Begin nu de dagen echt af te tellen en kan niet wachten om weer lekker te groeien. Zou mijn kuur voor de duidelijkheid hier nog maar een x neerzetten.
Even wat info over de frontload. Memberlid Ikke heeft voor mij dmv een schema berekent wanneer ik op stabiele bloedwaardes zit. Dat is na de eerste week al. Ik zet die eerste week 2x. Op zondag 750mg Test E en 600mg Deca en op donderdag 250mg Test E en 200mg Deca. Nu moet ik op stabiele bloedwaardes zitten. Ikke nog bedankt ouwe!!!

Mijn kuur:

week 1 Test E 1000mg
week 1 Deca 800mg
week 2-12 Test E 500mg
week 2-11 Deca 400mg
week 9-12 Winny 50mg ed (wilde de eerst tot aan de nakuur maar cortisol....)
week 14-17 Nolvadex 40mg-40mg-20mg-20mg

Hoop de 120 kilo aan te tikken maar ben me er bewust van dat ik die niet ga vasthouden. Maar zou toch een mijlpaal op de weegschaal zijn. Ik weet dat de spiegel veel meer zegt maar kan het niet laten om tijdens de kuur dagelijks op die weegschaal te staan...
Wanneer ik begin zou ik dagelijks mijn logje bijhouden!!!

suc6 ermee:)

succes man!

Ziet er heerlijk uit moet ik zeggen

good luck!

gaat helemaal goed komen!! succes bro!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt mannen. Gisteravond lag ik met mijn vrouwtje in bed en heb de vials nog eens tevoorschijn gehaald. Kijk die gaan er over een dikke week in schat (niet tergelijk natuurlijk;:p ).
Pfff heb echt weer zin om te knallen!!!!

Succes bro, ziet er goed uit!

kuurtje ziet er goed uit .... knalse :D

nou ziet er goed uit, veel succes kerel

Bedankt mannen. Gisteravond lag ik met mijn vrouwtje in bed en heb de vials nog eens tevoorschijn gehaald. Kijk die gaan er over een dikke week in schat (niet tergelijk natuurlijk;:p ).
Pfff heb echt weer zin om te knallen!!!!

als ik met mijn vrouwtje in bed lig haal ik wel iets anders boven:D
alle gekheid op een stokje ziet er goed uit en succes dat je flink mag groeien

succes JP maar van welke merk zijn je gears?

Succes ouwe:D.
Knal ze!!

Terug
Naar boven