Fitness Seller

Voorbereiding

Het is niet omdat je een compound van naam kent dat je ‘m gelijk in je kuur moet verwerken hè. Beter heb je een goede onderbouwing voor elk middel.
Zijn namelijk ook niet de mildste voor je gezondheid.

Jouw onderbouwing:
Twee testosteron esters gebruiken, want dat vind je wel prettig.
Deca niet te lang want dan word je te vochtig en emotioneel. (Waarom zou je dan kiezen voor deca, denk ik dan)
Tren ga je wel lekker op, oxy stond ook nog op de plank.

Zie je later nog zeggen dat je primo ook nog in de mix wilt gaan gooien. Ben je een clown ofzo?

Houd het gewoon simpel🤷‍♂️

• Topic Starter Topic Starter
Het is niet omdat je een compound van naam kent dat je ‘m gelijk in je kuur moet verwerken hè. Beter heb je een goede onderbouwing voor elk middel.
Zijn namelijk ook niet de mildste voor je gezondheid.

Jouw onderbouwing:
Twee testosteron esters gebruiken, want dat vind je wel prettig.
Deca niet te lang want dan word je te vochtig en emotioneel. (Waarom zou je dan kiezen voor deca, denk ik dan)
Tren ga je wel lekker op, oxy stond ook nog op de plank.

Zie je later nog zeggen dat je primo ook nog in de mix wilt gaan gooien. Ben je een clown ofzo?

Houd het gewoon simpel🤷‍♂️
Bij voorkeur had ik altijd wel een beetje primo erin gehad vandaar🤡 (maar ga het er niet meer ook nog hierbij bovenop gooien hoor) maar misschien kan ik deca idd beter weg laten ben alleen benieuwd omdat nu van een ander merk heb en vorige keer meer deca dan test deed dus wou het nog een kans geven maar de aanpak veranderen, ik ben niet 1 die doorgaat met iets dat niet goed voelt dus is gewoon weg ermee als het niet bevalt.
Mijn doel voor mij is vooral uitzoeken wat ik prettig vind waar ik het goed op doe qua resultaat maar ook de ervaring (misschien domme instelling maar denk dat beter nu opzoek kan gaan naar welk protocol bij mij past dan later)

Ook oxy erin idd heb nog geen zekerheid hoe ik dit wil aanpakken maar vond tabs heel fijn maar gaven mij enorme maagzuur klachten ik hoop dit dit keer te vermijden maar lukt dit niet dan is het gewoon de laatste keer, andere optie weet ik niet

Als je dan toch deca wilt gebruiken dan doe je toch gewoon 300 test 200 deca.
Werkt dat niet dan vervang je de deca door mast of primo en dan ben je er ook.

Edit: Eigenlijk liever npp, maar als je de deca dan toch al hebt..

Ik snap enigszins je perspectief maar mijn doel is niet om op stage te staan dus stage ready hoef ik ook niet bijna te bereiken.
Ik heb van nature weinig moeite met afvallen en mijn lichaam laat het ook toe om sub 10 te komen zonder al te veel moeite maar ik vind het niet comfortabel om op dat niveau te blijven dus ik verwacht dat begin november wel te bereiken, zo niet stel ik het gewoon nog eventjes uit hoor dat is geen probleem maar mijn doel is wel om ook weer flink aan te zetten waarmee ik meer moeite heb dan met afvallen, helemaal met peds in the game is de hoeveelheid voeding dat ik kan opnemen belachelijk.

Als laatst, mijn vorige (echte) kuur was tot 500mg van 200 tot 500mg opgebouwd en merkte dat 500 meer oplevert dan 400 dus dit keer ga ik vanzelfsprekend weer opbouwen (omdat het mij gewoon een dom idee lijkt en zo gear verspilt) maar wil wel eventjes kijken boven 500. Maar zoals je ziet heb ik mn originele post al geupdate naar iets minder mg

Daar gaat het totaal niet om !

Het gaat er om dat je leert trainen en met je voeding omgaan, dat lijkt er nu te ontbreken.
Maar doe gerust wat je zelf wilt, dit is mijn gedachte ervan. Je eerdere kuren hebben je geen fysiek gebracht

Als je dan toch deca wilt gebruiken dan doe je toch gewoon 300 test 200 deca.
Werkt dat niet dan vervang je de deca door mast of primo en dan ben je er ook.

Edit: Eigenlijk liever npp, maar als je de deca dan toch al hebt..
Ja had liever npp gehad idd maar was niet leverbaar op het moment van aanschaf van dat merk en zou wrs nog even duren... Als de krent die ik ben heb ik besteld toen btc hoog was.
Mogen merken niet bespreken maar van vorige had ik last zat ook allemaal benzylbenzoaat enzo in deze is in druivenpitolie de test doe ik het ook vele malen beter op al is het heeel langzaam te injecteren met mn 30g naaldjes
Daar gaat het totaal niet om !

Het gaat er om dat je leert trainen en met je voeding omgaan, dat lijkt er nu te ontbreken.
Maar doe gerust wat je zelf wilt, dit is mijn gedachte ervan. Je eerdere kuren hebben je geen fysiek gebracht
Ben van eerste kuur in 16 week van 63 naar 84 gegroeid en niet zichtbaar meer vet gekweekt dat lijkt mij een heel degelijk resultaat. Die projectjes die ik verder uitgevoerd heb ik een week of 2 soms 3 als niks merkte lang een compound toe te voegen aan trt dosis (70mg) om het te proberen noem ik geen kuur en logisch dat het niks uitgevoerd heeft

Ja had liever npp gehad idd maar was niet leverbaar op het moment van aanschaf van dat merk en zou wrs nog even duren... Als de krent die ik ben heb ik besteld toen btc hoog was.
Mogen merken niet bespreken maar van vorige had ik last zat ook allemaal benzylbenzoaat enzo in deze is in druivenpitolie de test doe ik het ook vele malen beter op al is het heeel langzaam te injecteren met mn 30g naaldjes

Ben van eerste kuur in 16 week van 63 naar 84 gegroeid en niet zichtbaar meer vet gekweekt dat lijkt mij een heel degelijk resultaat. Die projectjes die ik verder uitgevoerd heb ik een week of 2 soms 3 als niks merkte lang een compound toe te voegen aan trt dosis (70mg) om het te proberen noem ik geen kuur en logisch dat het niks uitgevoerd heeft
1.79m en kuur nodig om 84kg te halen zegt al genoeg, maar doe wat je wilt.

1.79m en kuur nodig om 84kg te halen zegt al genoeg, maar doe wat je wilt.
Nodig is anders wat had ook 10jaar de tijd kunnen nemen..
We hoeven het niet met elkaar eens te zijn, ik vind je natty stats indrukwekkend je toewijding zal wel onmeetbaar zijn maar persoonlijk rijd ik liever op de snelweg, ik ben er niet op tegen iets te gebruiken dat ik nu kan gebruiken voordat ik het noodzakelijk nodig heb om verder te komen maar dat is mijn kijk op de wereld

Hoop dat je me indien je iets te adviseren hebt het nogsteeds doet, ookal doe ik niet precies wat je zegt doe ik er wel degelijk iets mee

We hoeven het niet met elkaar eens te zijn, ik vind je natty stats indrukwekkend je toewijding zal wel onmeetbaar zijn maar persoonlijk rijd ik liever op de snelweg, ik ben er niet op tegen iets te gebruiken dat ik nu kan gebruiken voordat ik het noodzakelijk nodig heb om verder te komen maar dat is mijn kijk op de wereld

Hoop dat je me indien je iets te adviseren hebt het nogsteeds doet, ookal doe ik niet precies wat je zegt doe ik er wel degelijk iets mee
Nee daar kijk ik niet van op na het lezen van je andere topic🤡

Lees mijn berichten vanaf het begin

ik ben niet 1 die doorgaat met iets dat niet goed voelt dus is gewoon weg ermee als het niet bevalt.
Mijn doel voor mij is vooral uitzoeken wat ik prettig vind waar ik het goed op doe qua resultaat maar ook de ervaring (misschien domme instelling maar denk dat beter nu opzoek kan gaan naar welk protocol bij mij past dan later)
En hoe kom je erachter of iets het goed doet als je iedere kuur met verschillende middelen in verschillende hoeveelheden gaat gebruiken? Je kunt dan helemaal niet weten hoe je reageert op middel x, omdat je daarnaast ook nog de middelen y en z hebt toegevoegd.

Daarnaast kun je stoer doen over je gains en rijden op de snelweg, maar je fysiek is zeer ondermaats voor de kuren die je draagt. En dan hebben we het nog niet gehad over de gezondheidsrisico's die je neemt. Stel je krijgt bijwerkingen: hoe weet je dan aan welk middel het ligt?

Neem het advies van de ervaren jongens nou gewoon aan. Je bent nu simpelweg lukraak middelen aan het spuiten en je hebt geen idee wat je aan het doen bent of waarom.

Terug
Naar boven