MuscleMeat

Mijn winterkuur!!!

Ja, JP, succes, man.

veel succes !!!!

• Topic Starter Topic Starter
Dank je jongens!!! Kan het niet vaak genoeg zeggen dat ik sta te popelen om te beginnen:D ...

Ik dacht dat je een kuur met boldenone ging doen.waarom ben je van gedachte veranderd??in ieder geval veel succes met je kuur!!!

deca is gewoon beter (wel zwaarder). als je regelematig kuurt denk ik wel dat je beter bold neemt i.v.m. libido probleempjes (mar hangt ook weer van persoon tot persoon af)

succes zou ik zeggen ik ga binnenkort ook een test/decatje doen:)

succes JP en 120kg ga je zeker halen.. wat is je merk van je gear trouwens?

JP, veel succes kerel!!!

PS: Wat is dat argument betreft de cotisol? Geen Winny richting pct?
Wat is de reden hiervan eigenlijk?

Knallen bro, pak die kilo's! ;)

Hee succes man!!!
Waarom geen leuke extratjes erbij zoals IGF/SLIN/GH?? Je hebt genoeg AAS ervaring om hiermee te gaan spelen.

Ik dacht dat je een kuur met boldenone ging doen.waarom ben je van gedachte veranderd??in ieder geval veel succes met je kuur!!!

Boldenone??? Nooit een optie geweest en zal het ook niet gaan worden een volgende keer. Weet niet hoe je daarbij komt bro?

Laatst bewerkt:
JP, veel succes kerel!!!

PS: Wat is dat argument betreft de cotisol? Geen Winny richting pct?
Wat is de reden hiervan eigenlijk?

Knallen bro, pak die kilo's! ;)

Stukje van G21:
bouwt je lichaam cortisol op tijdens je kuur..dit blijft circuleren aangezien de androgenen de receptoren bezetten. gevolg is dat je in de nakuur..wanneer androgeen levels onder baseline raken..in een catabole status raakt..vanwege veel circulerend cortisol welke nu de gelegenheid krijgt om zich te hechten..en lage LH/FSH levels maken het niet beter..

17 aa roids (alle tabs behalve halotestin) zorgen voor een opregulering van de glucocorticoreceptoren. dit betekend dat je receptoren nog meer affiniteit vertonen om circulerend cortisol aan zich te hechten..winny,dianabol etc is IMO vragen om problemen richting nakuur..het zal dus moeilijker worden om je gains vast te houden. dat je wat scherper uit je kuur wilt komen is logisch..daarvoor wordt winny dan gebruikt..

Daarom is het beter om met een androgeen te eindigen in je kuur!!!!

Yo JP, ziet er ferm kuurtje uit ! Je doet mij zo twijfelen voor mijn volgende keer... waarom ben je zo zeker om geen boldone te nemen ipv deca ? Ik zou graag je argumenten horen, want ik zit nu op 600mg sust en 400mg bold per week en dat gaat wel goed, vind ik, alleen veel minder last van vochtretentie en pafferig gezicht, toch wel een dikke 5 kilo bij na 6 weken...
In elk geval, laat ze knallen man !!!!

Yo JP, ziet er ferm kuurtje uit ! Je doet mij zo twijfelen voor mijn volgende keer... waarom ben je zo zeker om geen boldone te nemen ipv deca ? Ik zou graag je argumenten horen, want ik zit nu op 600mg sust en 400mg bold per week en dat gaat wel goed, vind ik, alleen veel minder last van vochtretentie en pafferig gezicht, toch wel een dikke 5 kilo bij na 6 weken...
In elk geval, laat ze knallen man !!!!

Bold is toch een milder middel en moet je vrij hoog inzetten. Heb nog geen Bold gehad en wat ik erover lees blijft dat ook zo. Deca is een betere massa-bouwer. De volgende kuur wil ik wat minder vocht vasthouden en dan kies ik voor Tren...

Mss wel een keer fijn voor je lichaam en receptoren om iets anders te "proeven" :D. En dan kan je bij je volgende kuur de bold wisselen voor Tren jamm jamm

Mss wel een keer fijn voor je lichaam en receptoren om iets anders te "proeven" :D. En dan kan je bij je volgende kuur de bold wisselen voor trenbolone jamm jamm

Nope heb alles al in huis gab en ga zeker de Deca niet wisselen voor de Bold. Misschien in de toekomst een x een optie om te "proeven" maar deze en de volgende (cuttings) kuur zeker niet bro...

Nope heb alles al in huis gab en ga zeker de Deca niet wisselen voor de Bold. Misschien in de toekomst een x een optie om te "proeven" maar deze en de volgende (cuttings) kuur zeker niet bro...

Ach ja als je hard gaat op Deca zou ik dat ook vooral blijven doen. Maar dan moet je volgende kuur geen Bold pakken he maar gewoon Tren :p

Ach ja als je hard gaat op Deca zou ik dat ook vooral blijven doen. Maar dan moet je volgende kuur geen Bold pakken he maar gewoon trenbolone :p

Yep de volgende kuur zit zeker Tren in gestackt met Test-mast bro. Hoe denk jij over Bold ten opzichte van Deca....

Ik heb nog nooit Deca gedraaid. Ik heb Bold gedaan op 500 en heb daar enorm veel spijt van. Had hoger moeten gaan zitten of iets anders moeten draaien. Ken wel veel mensen die er erg hard op gingen maar die zaten op 750

Nu mijn bloedwaardes binnen zijn en deze na zorgvuldige analyse ok blijken te zijn begin ik over 1 a 2 weken met een Tren kuurtje dus we zien wel hoe ik daar op ga. Dan voor de zomer een cutkuur en daarna ga ik een keer Deca draaien. Maar zoals je al merkt gaat dat nog wel meer dan een jaar duren :D Dus tot die tijd doe ik het wel met jouw resultaten. Hop hop naar de 120 ouwe :D

Terug
Naar boven