VStreet
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
succes JP en 120kg ga je zeker halen.. wat is je merk van je gear trouwens?
Ik dacht dat je een kuur met boldenone ging doen.waarom ben je van gedachte veranderd??in ieder geval veel succes met je kuur!!!
Nooit een optie geweest en zal het ook niet gaan worden een volgende keer. Weet niet hoe je daarbij komt bro?Hee succes man!!!
Waarom geen leuke extratjes erbij zoals IGF/SLIN/GH?? Je hebt genoeg AAS ervaring om hiermee te gaan spelen.
JP, veel succes kerel!!!
PS: Wat is dat argument betreft de cotisol? Geen Winny richting pct?
Wat is de reden hiervan eigenlijk?
Knallen bro, pak die kilo's!![]()
Yo JP, ziet er ferm kuurtje uit ! Je doet mij zo twijfelen voor mijn volgende keer... waarom ben je zo zeker om geen boldone te nemen ipv deca ? Ik zou graag je argumenten horen, want ik zit nu op 600mg sust en 400mg bold per week en dat gaat wel goed, vind ik, alleen veel minder last van vochtretentie en pafferig gezicht, toch wel een dikke 5 kilo bij na 6 weken...
In elk geval, laat ze knallen man !!!!
Mss wel een keer fijn voor je lichaam en receptoren om iets anders te "proeven". En dan kan je bij je volgende kuur de bold wisselen voor trenbolone jamm jamm
Nope heb alles al in huis gab en ga zeker de Deca niet wisselen voor de Bold. Misschien in de toekomst een x een optie om te "proeven" maar deze en de volgende (cuttings) kuur zeker niet bro...

Ach ja als je hard gaat op Deca zou ik dat ook vooral blijven doen. Maar dan moet je volgende kuur geen Bold pakken he maar gewoon trenbolone![]()
Dus tot die tijd doe ik het wel met jouw resultaten. Hop hop naar de 120 ouwe