AndroidHealthClinic

Mijn Youtube channel waarin ik vlog's ga zetten

• Topic Starter Topic Starter
Hahaahhaha idd, daar sta je dan dapper in je roze broek en je muts op je hoofd :roflol:

Wow 32jaar oud en nog zulke kinderachtige opmerkingen maken.
En die broek is trouwens rood en niet roze.
Zou wel willen weten hoe jij was op je 21e met je 128kg bw

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

Jammer dat niemand goed leest als ik zeg dat ik nog niet lang squat en ik hard aan t werken ben aan mijn form.
Ook apart dat steeds de strongman of powerlifters steeds komen met opmerkingen alsof ik niet eens parralel ga.

Ook al zou ik maar 2cm zakken met een squat.
Ik zal nooit advies opnemen van een powerlifter van 125+kg
Niks tegen powerliften maar ik doe aan een andere sport

Laatst bewerkt:
Tsja je had kunnen verwachten dat er commentaar kwam. Btw, als je nog aan je squat uitvoering moet werken dan sowieso minder kg's pakken.

ik zou met zo'n instelling maar geen vlogs gaan maken :roflol:

wat is er nou weer mis met 32 en kinderachtige opmerkingen?

ik zou met zo'n instelling maar geen vlogs gaan maken :roflol:

Gelukkig ken je mij niet en is jouw indruk van mijn instelling niks waard.

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

wat is er nou weer mis met 32 en kinderachtige opmerkingen?

Niks
Ik hoop alleen niet dat ik nog op mn 32e nog op een forum mensen loopt te trollen en probeer te kleineren.

Je doet quarter squats met matige form voor zware drietjes, maar je gaat niet naar "powerlifters van 125+" luisteren want daar leer je toch nooit wat van?
Zeer matige instelling idd voor iemand die een vlog wilt beginnen. Zou beter zijn als je juist open staat voor tips en adviezen, zeker als je form zo matig is.

Wow 32jaar oud en nog zulke kinderachtige opmerkingen maken.
En die broek is trouwens rood en niet roze.
Zou wel willen weten hoe jij was op je 21e met je 128kg bw

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

Jammer dat niemand goed leest als ik zeg dat ik nog niet lang squat en ik hard aan t werken ben aan mijn form.
Ook apart dat steeds de strongman of powerlifters steeds komen met opmerkingen alsof ik niet eens parralel ga.

Ook al zou ik maar 2cm zakken met een squat.
Ik zal nooit advies opnemen van een powerlifter van 125+kg
Niks tegen powerliften maar ik doe aan een andere sport

Doe jij aan schaken dan of aan kamelenrace op de kermis?

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:31 ----------

Gelukkig ken je mij niet en is jouw indruk van mijn instelling niks waard.

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

De indruk van mensen is je niks waard? Waarom zet je videos op youtube dan, kun je ze net zo goed niet uploaden en alleen zelf naar kijken op je mobiel

Hey gelukkig ben ik net onder de 125kg

Je doet quarter squats met matige form voor zware drietjes, maar je gaat niet naar "powerlifters van 125+" luisteren want daar leer je toch nooit wat van?
Zeer matige instelling idd voor iemand die een vlog wilt beginnen. Zou beter zijn als je juist open staat voor tips en adviezen, zeker als je form zo matig is.

Ik zei al dat dat geen recente squats zijn.
100x vermeld dat ik er hard aan werk.
En nog krijg ik troll reacties, waarom zou ik een tip serieus nemen als het van een niet serieus iemand vandaan komt?
Niet eens opbouwende kritiek.

Ik bedoel maar te zeggen dat ik voor een mooi lichaam ga.
En niet een lichaam zoals snovo ofzo.
Heb ook meegemaakt dat een dikkere powerlifter naar een andere guy in mijn sportschool toekwam met advies terwijl die bodybuilder in de top naturel van Nederland zit. Dikke disussie toen ook over wat het doel was; groot sterk of een ontwikkeld fysiek? Geen offense naar jou toe tymbo, maar ik vind gewoon dat die reactie van snovo niks te maken heeft met advies.

en dat je net pas begonnen bent met squatten lijkt me dan ook sterk trouwens.

en dat je net pas begonnen bent met squatten lijkt me dan ook sterk trouwens.

Bijna 6 maanden
Misschien dat daarom mijn form nog een aandachtspunt is.
Maar zoals ik al zei; ik geef ze veel aandacht nu.

Ik heb in mn jeugd 3jaar sprinttraining gehad op explosiviteit, 4-5jaar kickboks met karate wedstrijden en nog 6jaar gevoetbald.
Mn benen waren in vergelijking voor ik begon met fitness wel een stuk groter dan bovenlichaam.
Ik benchde 130 voor reps voor ik benen ging trainen.
Dus misschien heeft dat met overall strength te maken.

Ik zei al dat dat geen recente squats zijn.
100x vermeld dat ik er hard aan werk.
En nog krijg ik troll reacties, waarom zou ik een tip serieus nemen als het van een niet serieus iemand vandaan komt?
Niet eens opbouwende kritiek.

Ik bedoel maar te zeggen dat ik voor een mooi lichaam ga.
En niet een lichaam zoals snovo ofzo.
Heb ook meegemaakt dat een dikkere powerlifter naar een andere guy in mijn sportschool toekwam met advies terwijl die bodybuilder in de top naturel van Nederland zit. Dikke disussie toen ook over wat het doel was; groot sterk of een ontwikkeld fysiek? Geen offense naar jou toe tymbo, maar ik vind gewoon dat die reactie van snovo niks te maken heeft met advies.

Ad hominem, makkelijkste fallacy ooit.
Je moet het advies van iemand niet linken aan zijn fysiek of prestaties, omdat die slecht advies nooit rechtvaardigheden. Zo kraamt phil heath ook onzin uit. Dat hij mr olympia is betekent dan ook niet dat die onzin klopt.

Ad hominem, makkelijkste fallacy ooit.
Je moet het advies van iemand niet linken aan zijn fysiek of prestaties, omdat die slecht advies nooit rechtvaardigheden. Zo kraamt phil heath ook onzin uit. Dat hij mr olympia is betekent dan ook niet dat die onzin klopt.

Oke dus ik kan maar beter naar jou luisteren dan naar Phil Heath.
Want fysiek telt niet.
Kan jij mij begeleiden aub?

Niet zo aangevallen voelen man. En fysiek heeft idd niks te maken met validiteit van advies

Niet zo aangevallen voelen man. En fysiek heeft idd niks te maken met validiteit van advies

Ik ben juist een persoon die altijd openstaat voor advies en verbeterpunten.
Vind het jammer dat nu zoveel mensen op deze chaos reageren omdat één iemand een kinderachtige reactie neerzet.

gewoon spuit erin dan wordt de form vanzelf beter

Terug
Naar boven