- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beetje zielige reacties, had net zo goed legit kunnen zijn.
beetje zielige reacties, had net zo goed legit kunnen zijn.

Tegen deze prijzen zou het gewoon mogelijk zijn, wel grappig dat iedereen nu roept dat het duidelijk fake is. Makkelijk praten achteraf. Overigens koop ik dit soort troep niet, maar wel stoer van je om dat te roepen.

Wat!?Tegen deze prijzen zou het gewoon mogelijk zijn, wel grappig dat iedereen nu roept dat het duidelijk fake is. Makkelijk praten achteraf. Overigens koop ik dit soort troep niet, maar wel stoer van je om dat te roepen.
Tegen deze prijzen zou het gewoon mogelijk zijn, wel grappig dat iedereen nu roept dat het duidelijk fake is. Makkelijk praten achteraf. Overigens koop ik dit soort troep niet, maar wel stoer van je om dat te roepen.
ik heb niks besteld. ik geloof niet in het woord gratis. maar was meer met de redenatie van dat als je er 1 besteld meer nieuwsgierig en voorzichtig bent dan dat je meerdere besteld.niet waar, dan ben je even dom het aantal wat je besteld maakt je echt niet slimmer hoor.
dus in andere woorden jij bent dom.
ik weet niet hoeveel het kost om zulke ideeën te verwezenlijken.