MuscleMeat

mijngratisbox.nl

Ik zat serieus te twijfelen om mee te doen, gewoon omdat het maar €6,75 kostte. Natuurlijk was het te mooi om waard te zijn, maar toch. Achteraf wel blij dat ik het toch niet heb gedaan

3v68ik.jpg

:roflol:
Lekker voor u'm.........

Tegen deze prijzen zou het gewoon mogelijk zijn, wel grappig dat iedereen nu roept dat het duidelijk fake is. Makkelijk praten achteraf. Overigens koop ik dit soort troep niet, maar wel stoer van je om dat te roepen.
Wat!?
iedereen riep van tevoren al dat het fake was , ik mis zeker iets ?!

Laatst bewerkt:
Tegen deze prijzen zou het gewoon mogelijk zijn, wel grappig dat iedereen nu roept dat het duidelijk fake is. Makkelijk praten achteraf. Overigens koop ik dit soort troep niet, maar wel stoer van je om dat te roepen.

Je wordt bedankt!
Het is niet alleen fake, maar geef me 1 reden waarom men deze rotzooi wil kopen. Tegen wat voor een prijs dan ook. Dat men daarna is opgelicht, vind ik wel grappig...

Laatst bewerkt:
hihi
haha
hihi
maarja als je 1 doos besteld oke kan gebeuren, maar meerdere dozen is echt dom

niet waar, dan ben je even dom het aantal wat je besteld maakt je echt niet slimmer hoor.

dus in andere woorden jij bent dom.

niet waar, dan ben je even dom het aantal wat je besteld maakt je echt niet slimmer hoor.

dus in andere woorden jij bent dom.
ik heb niks besteld. ik geloof niet in het woord gratis. maar was meer met de redenatie van dat als je er 1 besteld meer nieuwsgierig en voorzichtig bent dan dat je meerdere besteld.

Want in principe is dit concept best mogelijk als je verschillende bedrijven benadert, zo raar is het niet. (kweet niet wat het koste zo'n pakket). bovendien zijn je gegevens (naam, adres etc.) ook wat waard.

ja en die ga jij verkopen voor een paar euro?

gvd wil mn geld terug

aangifte doen voor 6.75euro mkay

Terug
Naar boven