MuscleMeat

mijngratisbox.nl

Op hun facebook ene Monique:

"had 140 van die boxen besteld als leuke attentie voor leden en toekomstige leden, krijg je dit, baal baal, en ondertussen alle lelijke woorden gezegd die mijn kinderen niet mogen horen. iig aangifte gedaan maar dat zal ook wel op niets uitlopen. snap zo'n bank trouwens niet, aantoonbare oplichterij maar de bank kan niets doen, daar moeten ze in den haag is een wetje voor maken."

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

"had 140 van die boxen besteld als leuke attentie voor leden en toekomstige leden, krijg je dit, baal baal, en ondertussen alle lelijke woorden gezegd die mijn kinderen niet mogen horen. iig aangifte gedaan maar dat zal ook wel op niets uitlopen. snap zo'n bank trouwens niet, aantoonbare oplichterij maar de bank kan niets doen, daar moeten ze in den haag is een wetje voor maken."

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

monique u dun
goofed

Prachtig. Wie hier in trapt, verdient het gewoon. u mad u mad.

Rare logica dat als iemand denkt een mazzeltje te hebben of iets doms doet, hoe je het noemen wilt, het verdient om belazerd te worden.

Het concept was op zijn tijd nog best haalbaar als er een goed marketingteam achter zou zitten..

Maar zoals met vele onbekende leveranciers, zou ik hooguit een sample bestellen als ik een grote bestelling zou willen plaatsen. Als je gelijk 140 dozen besteld, dan vraag je er ook wel zelf een beetje om.. Deze oplichters hebben natuurlijk prima ingespeeld op Hollandse gierigheid en dat mensen voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.. Wel zorgwekkend dat deze oplichters nu tevens over allerlei NAW en betalingsgegevens beschikken van de slachtoffers, wat weer voor andere oplichtingspraktijken kan worden gebruikt.

En achteraf was het dus goed om sceptisch te zijn:
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat zo.

Bij het woord "gratis" moet je altijd al afhaken

Wat is je rekeningnummer?

Gaat niet zozeer om de 6,75 maar om het feit dat het oplichting is. Ze gaan me maar gewoon 6,75 euro + 1500 euro terug betalen. 1500 wegens door mij opgelegde boete voor oplichting.

Mensen zoals jij kan ik altijd wel om lachen. Op mn werk kom je die shit ook altijd tegen. 'mijn bedrijf heeft de hele maand december zonder diensten gezeten, waardoor ik winst misliep.' En of er 169.000,- euro overgemaakt kon worden... Voor een fokking slager in een k*tdorp. Echt kansloos

Mensen zoals jij kan ik altijd wel om lachen. Op mn werk kom je die shit ook altijd tegen. 'mijn bedrijf heeft de hele maand december zonder diensten gezeten, waardoor ik winst misliep.' En of er 169.000,- euro overgemaakt kon worden... Voor een fokking slager in een k*tdorp. Echt kansloos

December is natuurlijk wel een van de top maanden, en als je een contract hebt dan heb je je daar aan te houden.

Maar oplichting is uiteraard een compleet ander verhaal.

Het is net door dit soort volk dat dit soort oplichting bestaat, en ipv hun eigen domheid in te zien en ervan te leren gaan janken voor nieuwe regulering en wetten die niets oplossen maar wel voor meer bureaucratie zorgen.

mijngratisbox oplichting

Update over ‘Mijn Gratis Box’-oplichting: Allereerst heel vervelend dat zoveel mensen opgelicht zijn door een kwaadwillende webwinkel.
We merkten dat er veel onduidelijkheid is over of mensen die met PayPal betaald hebben aan mijngratisbox.nl wel of niet hun geld terug kunnen krijgen. We hebben goed nieuws: De betalingen aan mijngratisbox.nl vallen inderdaad onder onze regeling Aankoopbescherming. Lees op onze Facebook-pagina welke stappen je moet ondernemen om je geld terug te krijgen: http://on.fb.me/18kDl40.
Voor vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice 0900-2658950 (ma-vrij 8:00-16:30u)

Webcare van Paypal is wel efficient zeg ^_^

---------- Post added 24 September 2013 at 10:29 ----------

Rare logica dat als iemand denkt een mazzeltje te hebben of iets doms doet, hoe je het noemen wilt, het verdient om belazerd te worden.

Jazeker, want zo leer je stommiteit hopelijk af. Bij gratie van dit soort opportunistische imbecielen bestaat oplichting uberhaupt.

Rustig maar Sjors26, het komt wel goed met je:o Ontspan, ontspan, hmmmm, lekker ontspannen:)

'Van Wijk schat dat tussen de 27.000 en 28.000 mensen de dupe zijn geweest van de oplichting.'

struisvogel.jpg

Easy money.

Brb, variant hier op maken.

beetje zielige reacties, had net zo goed legit kunnen zijn.

Update over ‘Mijn Gratis Box’-oplichting: Allereerst heel vervelend dat zoveel mensen opgelicht zijn door een kwaadwillende webwinkel.
We merkten dat er veel onduidelijkheid is over of mensen die met PayPal betaald hebben aan mijngratisbox.nl wel of niet hun geld terug kunnen krijgen. We hebben goed nieuws: De betalingen aan mijngratisbox.nl vallen inderdaad onder onze regeling Aankoopbescherming. Lees op onze Facebook-pagina welke stappen je moet ondernemen om je geld terug te krijgen: http://on.fb.me/18kDl40.
Voor vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice 0900-2658950 (ma-vrij 8:00-16:30u)
Jullie lijken wel gek, net goed voor dit soort debielen.

hahahahahaa ik ga echt krom hier :roflol:

Nou geef maar toe mensen hier op dbb, hoeveel van jullie zijn er te dom om te poepen en zijn hier ingetrapt ?

Je verdient imho niet eens je geld terug

Terug
Naar boven