MuscleMeat

Milk thistle tijdens winny

pumpingthatiron

Dutch Bodybuilder
Waardering
30
Lengte
1m85
Massa
96kg
Vetpercentage
14%
Yo kerels

Ik vroeg me af of het aan te raden is om een supp ter ondersteuning van de lever aan te raden is tijdens een winny kuurtje? Ik denk bijvoorbeeld aan milk thistle.

in de hoeveelheden die je bij de drogist koopt doet het niets.

Liver Juice van primorial performance is ook milk thistle alleen dan in water oplosbare substantie. Als je daaraan kan komen werkt het, de normale zoals hierboven word gezegt word zeer slecht opgenomen en doet daarom zeer weinig. Een ander product wat echt werkt is Aegis van anataeus labs, maar zeer duur.

bestaat er niets anders dat je kan nemen om te ondersteunen? Liefst iets van één van de boardsponsoren?

Trouwens, zou wel geen winny only doen, lijkt me niet echt aan te raden. Maargoed, dat heb je vast al meer gehoord...

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: X.
Ik neem zelf Liv52ds

Werkt maria distel opeens niet meer? Niet dat ik het ooit neem maar dacht toch dat dit flink werd gebruikt.

Zou het wel na je winny nemen. Niet tijdens.

• Topic Starter Topic Starter
En zijn er geen dingen die je in Belgie of nederland kan krijgen? :eek:

maria distel werkt gewoon goed hoor en indd beter na je winny kuur dan tijdens alleen is dat ook betwist

wrm niet tijdens dan?

Word beweerd dat je dan minder gains met je kuur gaat halen omdat je lever dan beter de AAS kan afbreken of iets in die trant...gebruik zelf altijd mariadistel tijdens en na de kuur.

Wat beter werkt dan mariadistel is gluthathione ( wordt ook wel "the food of the liver" genoemd ).

Terug
Naar boven