Fitness Seller

Users who are viewing this thread

Vypaw

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
24 aug 2020
Lengte
1m72
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
maar wat ik al zei blurry of niet in verband met privacy redenen post ik het liever niet hier
Ik ruik smoesjes, je kan gewoon je kop en tattoo's blurren, niemand gaat jou aan je fysiek hier herkennen

• Like
Waarderingen: jado

marijuice

Novice
Lid geworden
1 dec 2020
Lengte
1m83
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
Op jonge leeftijd is je brein nog aan het ontwikkelen en kun je meer opnemen en leren. AAS versnelt het proces waarop je brein oud wordt, en dus slechter kunt leren etc. Zou minimaal wachten tot je 25e

jado

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
1 mrt 2011
Lengte
1m70
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Dude, je geloofwaardigheid is echt nul komma nul. 6-8% geloof ik niet, tenzij je een foto post.

Btw als je je daadwerkelijk ingelezen had (lees: goed ingelezen, zoals je beweerd) had je het antwoord op jouw vrijwel allemaal voor de hand liggende vragen ook wel geweten.

Burrito

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
27 jan 2020
Lengte
1m90
Massa
97kg
4 hoe zit het met de gains hoeveel maak ik op een kuurtje en hoeveel verlies ik en hoe haal ik het optimale eruit dus hoe ik zo min mogelijk verlies na de kuur
Ik ben heel serieus met me training en voeding tho en motivatie is niet 100% maar 1000% we willen nummer 1 zijn 😁

Hopelijk begrijp je de boodschap.

OP
N

Number1

Novice
Lid geworden
15 dec 2021
Lengte
1m80
Massa
72kg
Vetpercentage
6%
Dude, je geloofwaardigheid is echt nul komma nul. 6-8% geloof ik niet, tenzij je een foto post.

Btw als je je daadwerkelijk ingelezen had (lees: goed ingelezen, zoals je beweerd) had je het antwoord op jouw vrijwel allemaal voor de hand liggende vragen ook wel geweten

Heb dus een vergissing gemaakt my bad het is dus rond de 10%

OP
N

Number1

Novice
Lid geworden
15 dec 2021
Lengte
1m80
Massa
72kg
Vetpercentage
6%

Hopelijk begrijp je de boodschap.
Heb em bekeken en het heeft me hele beeld op steroids veranderd
Blijf voorlopig sowieso natty
blijf trainen en wacht voorlopig met spuiten als ik het überhaupt nog ga doen ben benieuwd wat me natty gains me gaan brengen in de komende 10 jaar
gewoon lekker blijf trainen
en buiten dat we worden nog steeds nummer 1 en de allergrootste 💪

Rode aap

Cool Novice
Lid geworden
14 jun 2021
Lengte
1m65
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Heb em bekeken en het heeft me hele beeld op steroids veranderd
Blijf voorlopig sowieso natty
blijf trainen en wacht voorlopig met spuiten als ik het überhaupt nog ga doen ben benieuwd wat me natty gains me gaan brengen in de komende 10 jaar
gewoon lekker blijf trainen
en buiten dat we worden nog steeds nummer 1 en de allergrootste 💪
Tot volgende jaar!

marijuice

Novice
Lid geworden
1 dec 2020
Lengte
1m83
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
Je zou wel je bloedwaardes kunnen laten checken om dan in te schatten of het een beetje okay is. Gezond eten is goed voor je hormonen en dus gains. Dingen als fast food en alcohol (zeg niet dat je dat eet of drinkt) hebben er ook veel invloed op.
Vind er zelf niks mis mee als iemand AAS neemt maar 21 is wel een beetje jong

• Like
Waarderingen: jado

Naar boven