Fitness Seller

Minimal, Deep House, Tech-House & Techno

Thx Jeroen.. die repost was ik naar op zoek

**** this shit... deze is zo goed dat video's er altijd meteen afgehaald worden, daarnet voor trainen zet ik een andere op m'n facebook, kom terug en kan hem niet meer bekijken, kijk hier en deze idem...

dan maar van hun eigen soundcloud:

http://soundcloud.com/hot-creations/sets/hotc025-hot-natured-ali-love/

HEERLIJK!!!

---------- Post toegevoegd Tue 23 Oct 2012 om 21:55 ----------

3e nr op die soundlcoud ep is trouwens siiiiiiick

nr waarmee jamie jones me mee omverblies op TML... Gaat eindelijk uitkomen dus

Ik maak altijd een youtube playlist en ram die shit zo snel mogelijk door die Youtube to MP3 shit, inderdaad heel veel tracks die door copyright verwijdered worden

vind deze veel beter triple aces
http://www.youtube.com/watch?v=1VYG_wPTXGM&list=FLKCkLu94pdyJjdNt-YtmKXw&index=69&feature=plpp_video

over algemeen heb je wel redelijk dezelfde muziek voorkeur als ik. heb je ook een favorieten afspeel lijst (youtube soundcloud?)

ik download en dan in Itunes gwn :p makkelijkst voor op ipod en laptop vind ik
youtube kanaal gebruik ik zowat enkel voor mn PL en soundcloud heb ik maar oud account van toen ik zelf nog draaide (nu enkel af en toe thuis nog) waar ik haast nooit meer op kijk, volg dus ook niet zoveel daarop.
Dus nope :)

vind het origineel ook beter, luister ik al een jaar vaak naar, maar die remix was wel echt even schrikken (positief dan :p ) maar dat kan jamie jones goed...

Ja dat gaat snel, maar toch redelijk k*tkwaliteit merk ik als ik oortjes in heb of op een goede woofer draai.

Klopt, maar is bij die andere converters toch zelfde probleem?.. Maarja, dan kan je toch even, bij die nieuwe duurt het altijd even voordat ze stoppen met ze van zippyshare te gooien :p

Klopt, maar is bij die andere converters toch zelfde probleem?.. Maarja, dan kan je toch even, bij die nieuwe duurt het altijd even voordat ze stoppen met ze van zippyshare te gooien :p

Met die van Videosoft kan je zelf de output kwaliteit kiezen, kies altijd een redelijk hoge, duurt wel wat langer maarja laat hem meestal gewoon 'snachts aanstaan ofzo en dan heb ik weer een paar tracks binnen :D

Terug
Naar boven