XXL Nutrition

Minimal, Deep House, Tech-House & Techno

Lelijke shit als je de mega top 50 nummer 1 een relaxe plaat vind, maar het is niet anders...

[Link niet meer beschikbaar]

Vorige vrijdag Jamie Jones aanschouwd op Tomorrowland. Ik had fucking kippenvel, wat een setje!

Sven Väth ook gechecked, was niet zo mijn ding maar dat kwam misschien ook omdat ik redelijk moe was.
Ritchie Hawtin was best wel ook, net als The magician. Volgend weekend weer van dat!

Vorige vrijdag Jamie Jones aanschouwd op Tomorrowland. Ik had fucking kippenvel, wat een setje!

Sven Väth ook gechecked, was niet zo mijn ding maar dat kwam misschien ook omdat ik redelijk moe was.
Ritchie Hawtin was best wel ook, net als The magician. Volgend weekend weer van dat!

Moe op Tomorrowland? Was je buiten het kaartje om het belangrijkste vergeten? :D

The Magician was idd nice, heb ik op afgesloten. Helaas dit jaar maar 1 dag geweest.
Niet in de bakermat tent geweest?
sfeer tijdens wankelmut en klingande was episch

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven