Fitness Seller

Minst catabole drugs

Testosteron nog niet genoemt? :D

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar]

monster triceps

Deze drug is levensgevaarlijk en 2x zo sterk en verslavend als Speed.
De bijwerkingen van deze drug zijn ongekend. Zelfs na 1x gebruiken wil je lijf al meer van deze drug. Als het is uitgewerkt word je depressief. Andere effecten zijn slapeloosheid, verhoogde bloeddruk, acute schizofrenie, psychotische verschijnselen, hogere polsslag, ernstige jeuk en toename van de lichaamstemperatuur. Gebruik je heel veel van deze drug dan kan het je dood worden. Deze drug maakt je werkelijk kapot.

AFBLIJVEN MAN, VERGIF

coke. Die GHB is dat vloeibare xtc ofzo? Valt volgens mij ook wel mee aangezien het ook vrij snel uitgewerkt is.

ketamine/DXM/LSD/Paddo's/Salvia/DMT en soortgelijke drugs

ook is ghb een idiaal supplement om te nemen

Ik denk dat ik kan concluderen, hoe geestelijker de drugs werkt hoe minder catabool deze is? Vooral pepmiddelen zijn lichamelijk het zwaarst (xtc, coke, speed)

Zijn bijna allemaal tripmiddelen dat je noemt...

Ik denk dat ik kan concluderen, hoe geestelijker de drugs werkt hoe minder catabool deze is? Vooral pepmiddelen zijn lichamelijk het zwaarst (xtc, coke, speed)
ja de heel "geestelijke" drugs zijn idd niet zo schadelijk, het zijn vooral stimulerende drugs die ook spierafbraak stimuleren

van weed weet ik nog altijd niet of het nu wel of niet slecht is voor testosteron, anders ook prima te doen (behalve de neurotoxiteit maar dat valt te voorkomen)

Terug
Naar boven