Fitness Seller

Mislukte 1000lb bench press olympia 08

Oei! Wat gebeurde er nou? Thumbless grip ofzo?

balenn.. volgens mij komt dat door al dat gekloot met die pakken, je raakt het gevoel kwijt of je een gewicht goed kan handelen of niet.

Lekker voor hem haha! :D

damn :( , 1000lb = hoeveel kg :P Veel te veel waarschijnlijk xD

454 kg

aan die spotters overal heb je wat ...

Gewoon uit de groove gelijk... Dan wordt het een pullover met 1000lbs... en die hou je niet tegen.

balenn.. volgens mij komt dat door al dat gekloot met die pakken, je raakt het gevoel kwijt of je een gewicht goed kan handelen of niet.

Helemaal mee eens!
Ik vind dit nogmaals bewijs van dat dit niks meer met powerliften te maken heeft.
Het is meer een test van welk suit het meeste gewicht weg kan krijgen.
Die gasten zijn RAW sterk genoeg om daarmee indrukwekkende demo's te geven. :cool:
Weg met die pakken!

wat heeft die gast er aan overgehouden?

Idd, hij heeft vast gewoon dat ding aangetrokken zonder ooit te trainen met dat ding en gewichten in de buurt van de 1000lbs dus die wist idd vast niet of die dat aankon of niet...!

:rolleyes:

Die kerel had gewoon pech (slechte dag, slechte gok, foutje in techniek, ..), shit happens.

Lijkt me dat ie nog een tijdje last zal hebben :o

Valt soms mee. Weet even niet meer welke powerlifter het was, maar die liet ook een gigantisch gewicht stuiteren op zn borst, 5 weken later stond (of lag) die er weer.

Maar dit zal idd wel even jeuken, shit happens.

Tja, failen op 1000lbs kan iedereen overkomen, het kan best gebeuren dat je eens je dagje niet hebt.
Als ik volgende week 1000lbs op mn barbell zou gooien dan fail ik misschien ook.

Voilà, empathie.

Als dit op zijn voorhoofd was geweest was ie toch dood niet :D?

Terug
Naar boven