AndroidHealthClinic

Mislukte 1000lb bench press olympia 08

• Topic Starter Topic Starter
volgens bron bij youtube had hij helemaal niets

jEZUS Die komt goed weg.
Lekker voor je concentratie al die mensen om je heen

Tsjah dat zal even slikken zijn maar zijn tijd komt nog wel :D!

Dikke pech lijkt me dit in plaats van geluk.

Leuke assisted negative pullover.

Paar jaar terug ging het ook al mis tijdens de mr.O met een bench press attempt.
Triple X deed toen het commentaar.

Z'n haar is alleen wat korter geworden....

Ongelofelijk dat er geen vangers gebruikt worden. Niemand die zo`n gewicht opvangt als het misgaat. Ook een domme powerlifter die dat ook toestaat. Gebruik zelf altijd vangers bij zware squats en Bench press. Bij mij mag niemand spotten. Heb dat in de vroegere jaren geleerd. Ging toen met 200kg door mijn hoeven met squatten. Geen houden aan.

Ongelofelijk dat er geen vangers gebruikt worden. Niemand die zo`n gewicht opvangt als het misgaat. Ook een domme powerlifter die dat ook toestaat. Gebruik zelf altijd vangers bij zware squats en Bench press. Bij mij mag niemand spotten. Heb dat in de vroegere jaren geleerd. Ging toen met 200kg door mijn hoeven met squatten. Geen houden aan.

Ik snap even niet waarom je geen spotter wil? Omdat je de vangers bij zware squat genoeg vindt?

Ik snap even niet waarom je geen spotter wil? Omdat je de vangers bij zware squat genoeg vindt?
Als ze even niet opletten kunnen ze te laat zijn. Maar als zelfs een spotter je niet kan helpen met een 200 squat doe je zelf wat fout denk ik.

Die gast heeft niks, maar zo te zien heeft die gast met het blauwe t-shirt wel wat last van zijn pols. :p

Terug
Naar boven