twjunk
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Miss Belgie....Waals...shit, ook nog licht getint ook nog 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

roxxe zei:beter dan die 20 in een dozijn blondje dat het avondnieuws in vtm wil presenteren toch?
edit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
'k heb er ook m'n twijfels over
liever de deze:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

CQ_Demolisher zei:

Centaur zei:Ik ben het er wel mee eens dat een "Miss" uit een bepaald land dan ook wel de bedoelde huidskleur moet hebben die bij dat land van oorsprong thuis hoort. Voor Belgie zou dit dus een blanke zijn.
Lauw zei:Huidskleur hoort er niet toe te doen.
Dus omdat Socrates een kleurtje heeft mag hij volgens jullie niet met de Miss België verkiezingen meedoen!?

Socrates zei:Ik ben van mening dat een miss van een bepaald land de nationaliteit moet hebben van dat land en de mooiste moet zijn van de deelneemsters...
Niet dat ik wat om dat "Miss" bullshit geef want zo mooi vind ik ze meestal niet.. en daarbij ben zelf ook licht getint... dus denk ook niet dat ik echt recht van spreken heb....

eduardjanssen zei:
Guntheru zei:Waaa ik deel die mening niet. Dus volgend jaar kan miss belgië een negerinneke zijn? No thanks. Juist gelijk met die voetballers. Mpenza is ook nen belg. yeah right![]()