AndroidHealthClinic

Miss Belgie

Socrates zei:
De bedoeling van een "Miss" is dat ze de mooiste moet zijn... waarschijnlijk zijn de Belgische vrouwen dan niet mooi genoeg als er elk jaar iemand wint met een andereachtergrond zeg ik dan maar... maargoed... wil hier verder ook niet echt diep op ingaan...

mwa ik ook nie echt ;)

Jah zo moet een miss ook een praatje maken over hoe zijn denkt over problematiek in het land e.d. Wat een BULL-SHIT!! Wie de hell interreseert het nou wat zo'n wijffie te melden heeft?!?! Het is toch een vleeskeuring of niet dan?

Uh oh, Socrates ontketend met dat soort posts een flame draadje.
Laat ik maar beginnen dan: Socrates, jij bent de lelijkste vrouw die ik in tijden heb gezien. Je ziet er niet uit in een jurk!

Trouwens, ben ik de enige die die donkerharige met die stonede harses wel lekker vind? :)

Lauw zei:
Trouwens, ben ik de enige die die donkerharige met die stonede harses wel lekker vind? :)
Ik zou haar m'n bed niet uitschoppen nee, maar die Priscilla Delattre is ook wel ok! en ze houdt van Grieks :eyebrow:

Lauw zei:
Uh oh, Socrates ontketend met dat soort posts een flame draadje.
Laat ik maar beginnen dan: Socrates, jij bent de lelijkste vrouw die ik in tijden heb gezien. Je ziet er niet uit in een jurk!

Nou me moeder vind me wel degelijk mooi in een jurkje als ik in het weekend uitga in mijn favoriete gla jurk :cool:

vind haar zeker niet mis(s) ;)
spontane meid als je ziet wat voor barbiepoppen er weer rondliepen al heeft belgië wel knappere grieten zóóón slechte keuze was het nu ook weer niet

ik von die doofstomme wel een lekker ding . spijtig dat ze het nie heeft gehaald :mad:

ik heb gekeken naar miss belgie ...

leuke tijdverspilling , bena allemaal trutten en de organisatie van het programma (op vtm , zegt al veel) trok op de ballen, was meer een quiz show dan een miss verkiezing ...

degene die gewonnen heeft vond ik wel nog symptahiek en ze kan 5 talen spreken

anders....

WIJ WILLEN TETTN

zo die eerste ziet er echt ****ing goed uit

Houden jullie in België ook paralympic-missverkiezingen?

• Topic Starter Topic Starter
K'heb niet beweerd dat het een lelijke vrouw is...had alleen graag gehad dat miss Belgie een belgische was...en daarbij bedoel ik niet een papieren belg met een hollands accent :D

ach tis maar België :rolleyes:

twjunk zei:
Bah nee moet er niet van weten, waals tot daar toe, maar euh... mag het dan toch nog een beetje Belgisch zijn?

Helemaal mee eens, ik word kotsziek van de verheerlijking van halfbloedjes en andere getinte personen. Kwestie van persoonlijke smaak natuurlijk dat ik het gewoon afstotelijk vind. Dat zo iemand dan wordt verkozen tot Miss en daarmee of 1 of andere manier wordt gezien als de beste vrouwelijke vertegenwoordigster van een van oorsprong blank land mist elke vorm van representatie naar mijn mening.

het principe van miss belgie is toch dat het een meisje is met belgische roots . vandaar ook de naam . als het nu een beauty wedstrijd was of een stomme idool zangwedstrijd mocht er voor mijn part wel een zwartje winnen
met een belachelijk accent . niet dat ik iets tegen vreemdelingen heb !!!

wasset maar sofie derijckere, die zit bij ons op Universiteit Antwerpen..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
super poes :p

ze is belgisch, het is miss belgië ... wat willen jullie meer ??? Ze spreekt bovendien 5 talen, zijn niet veel belgische meiden die dat kunnen! Ze is waals, ok wallonië is bij mijn weten nog altijd België, en dat ze lichtgetint is vindt ik echt geen argument, dat is puur racisme hoe je het ook draait of keert! Ze heeft evenveel recht op die titel als een of ander dom blondje imo.

Terug
Naar boven